- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
lasyitk takozlu ayaklık aldım sürat motordan ve eminimki kazıklandım 60 tl verdim cok oturdu ıcıme öyle farkedilir bi değişim yok ayaklık titresiminde motorcu motora normal dedi ama bi gairpsedim birde bunların hava ayarı nedir nasık olur hava ayar vidası cok dısardaydı bende komple sıktım 3.5 tur cevirdim değişen olmadı sanki ama daha az havayla calısıyor sımdı
ne demek enes fırsat bulduğum kadar ve bilgim varsa yorum yapıyorum, bilmiyorsam sadece okuyorum, bilgisi ve yardımcı olan mutlaka çıkar.
hava ayarı için 3,5 tur çok, genelde ,2,5-2,75-3,0 olarak ayarlama yapıyorlar ama sizin orjinal hava ayarınız kaçtır bilgim yok.
Son düzenleme:
