- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
Bence pulsar demek istedidiscover kıyas bile edilemez
İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
Bence pulsar demek istedidiscover kıyas bile edilemez
İyi kötü hesap yapmayı bilen bir allah ın kulu apache ye niyetlenip discover almaz. Aralarında dağlar kadar fark var.[/QUOTE
Bence pulsar demek istedidiscover kıyas bile edilemez
Biri 5.000tl diğeri 8.000tl. Bana discover demiştir gibi geldi.
Biri 5.000tl diğeri 8.000tl. Bana discover demiştir gibi geldi.
180lik dediğine göre pulsardır bence
180lik dediğine göre pulsardır bence
adamı çağırın sorun tartışcanıza![]()
20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım. :mrgreen:
Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.
Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.
Sizce anormallik var mı?
Slm arkadaşlar benim motur seyir halinde iken vitesi yükseldiğinde çok geç hızlanıyor 4-5 saniye sonra sanki hızlanmaya başlıyor daha önce başınıza geldimi böyle bişey
20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım. :mrgreen:
Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.
Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.
Sizce anormallik var mı?
kaç bin devirde vites atıyosun ?
6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar
20 gündür motorum dışarıda balkon altında üstü örtülü bir şekilde yalnızdı ve alarm aktifti.
Bugün motoruma kavuştum, jikleyi açtım ve marşa bastım. Akü hafiften azalmış gibi, marş sesi (cıgı-cıgı-cıgı sesi) eskisi gibi hızlı hızlı değildi, arabalardaki gibiydi.
3-4 saniye çalışmayınca marşı bıraktım.
Ayakla çalıştırayım dedim. 5 defa filan yaptım çalışmadı. Sonra karbüratör musluğunun kapalı olduğunu hatırladım. Onu açtım. :mrgreen:
Sonra hiç durmadan, ardı ardına sanki marş motoruymuşum gibi, sanırım bir 10 defa tepikleyince (jikle tam açık) motor çalıştı.
Motor çalıştıktan sonra (jikle tam açık) 30 saniye kadar rölanti seviyesinde kaldı sonra biraz yükseldi devir.
Birkaç dakika motor çalıştığı halde hala gaza tepki veremiyordu. Sonra motoru kapattım, üstünü örtüp alarmı devreye aldım eve çıktım.
Sizce anormallik var mı?
kaç bin devirde vites atıyosun ?
6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar
Normal kullanımda vites değiştirme devriniz biraz düşük olabilir. Ama özellikle dik yokuş çıkarken devri normalden daha fazla artırmalı ve vites değişimini seri şekilde yapmalısınız. Motor devrini bulduktan sonra illa da 5-10 saniye aynı devirde gitmenize gerek yok bence.
Şayet geç hızlanma olayını düz yolda da yapıyorsa(önceden böyle bir sorun yok ise)debriyajınız da bir sorun olabilir.
kaç bin devirde vites atıyosun ?
6-7 bin devirde vites degistiriyorum bide
7 bin de vites degiştireceksem eğer ibre 7 geldigi anda vitesi değiştirmeli miyim
Yoksa 10-15 saniye devirli gidip sonramı vites atmaliyim, birde bizim buralar hep yokuş hem de çok dik yokuşlar
6 7 bnde vites atarsan helede yokuşta motor hızlanmaz.. senınkı yıne hızlanıyomus ^^ yığılma deniyor buna.. vites attığında devir düşer 3 4 bine ve yığılır motor.. yokuş yukarı 8 9 bınde at vitesi.. düz yolda da keza 8 binden aşağı atmam vites.. belli bi süre gitmene gerek yok yani atabilirsin o devir aralığına geldiğinde .. yada keyfine kalmış..
Bugün motorum marşa basar basmaz çalıştı, normale döndü.
200-250 km yol yaptım. Ayrıca, 3. viteste 105 km/h, 4. viteste 125 km/h hızı gördüm orijinal dişlilerle.
Yalnız 5. viteste motor daha fazla hızlanmıyor, sadece daha düşük devirde gitmiş oluyorum.
Gaz kesiciye girdi ama, ilk defa bu kadar zorladım. 5. vites olsa 8.000 devir civarı olması gerekirdi o hızda.
---
5. viteste 6.000'de 90 yapıyor. 9.000 devirde de 130 yapıyor. Diğerlerini hatırlamıyorum.
Ama genelde 110'u pek geçemiyorum. Hatta 100'ü geçemediği bile oluyor, belki bu havalarda 10w50 yağ kullandığım içindir.
Gaz kesiciye girdi ama, ilk defa bu kadar zorladım. 5. vites olsa 8.000 devir civarı olması gerekirdi o hızda.
---
5. viteste 6.000'de 90 yapıyor. 9.000 devirde de 130 yapıyor. Diğerlerini hatırlamıyorum.
Ama genelde 110'u pek geçemiyorum. Hatta 100'ü geçemediği bile oluyor, belki bu havalarda 10w50 yağ kullandığım içindir.
O zaman size video çekmek zorunda kalacağım.![]()
benim ön dişli 15 6bin civarı 90 yapıyor orjinal dişli ile 7-8bin arası 90 yapıyordu bi yanlışlık olmasın