TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Bugün tekrar denedim;

2. Vites > 80 km/h (Gaz kesiciye girdi.)
3. Vites > 105 km/h (Gaz kesiciye az kalmıştı.)
4. Vites > 115 km/h (Gaz kesiciye daha vardı.)


YBR 125 ile hızımı karşılaştırdım. İkimizde de hız aynı görünüyordu. Yani hız fazla görünmüyor bende. Dişliler de orijinal.

Yakında video da çekmeye çalışacağım, ayrıca GPS ile karşılaştırma yapacağım. Ama havalar yağmurlu ve soğuk hava dalgası kapıda. Sonra yaparım.

Kardeş senin motor canavarmiş benimkini çatlattim 2de 60 km yi gecmedi 3de 90na ulaşmadı bile 9500 de kesiciye girdi her seferinde
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
52
Ahh be hocam kredi kartım olsa seve seve şu an para biriktiriyorum yaza sj400 wifi aksiyon kamera alacağım inşallah
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Arkadaslar merhaba, 21'ine muayene randevusu aldim ama, benim motorun km sayaci calismiyor (eski analog gosterge)
Hiz ve mesafe olcer calismiyor ama devir calisiyor, 2 aydir brandasiz sekilde sokakta duruyordu. yagmur ve kar yedi. 2 ay once Park etmeden once calisiyordu. Sizce ne olmus olabilir.

Sorun su, motor yalova/ altinova'da, ben izin gunlerimde istanbuldayim, muayene de yalova da. Yani Servise gosterebilmem icin, hafta icinde hic dogmamis, hayali bir akrabamin cenazesine katilmam gerekiyor :) bu sekilde istanbula getirip servise gosterebilirim. Acaba muayeneden bu sekilde gecer mi. Sanmiyorum...

Ama belki pratik olarak surayi sok suraya bak diyecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim..

ustam istanbula gitmene gerek yok yalovada servis mevcut ve pazar günleri kapalı sadece... bi telefon aç ya da yolun düşerse durumu anlat km teli il ilgili bi durumsa hemen hallederler ama başka bişey varsa onu bilmem...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Merhabalar tvs sahibi kardeşlerim ve abilerim. Bizim pulsarların aynaları kötü olduğundan tvs aynası taktığımızı belki biliyorsunuzdur.Bende aldım ama üzerinde resimdeki gibi uyarı yazıları var.Sormak istediğim şey bu yazı sizin orjinal gelen aynalarda mevcut mudur? Yoksa benim aynalar yan sanayi ürünü falan olduğu için midir?

[url]http://i.hizliresim.com/LpZnyJ.jpg[/url]

görünen objeler aynadakinden daha yakındır anlamına geliyor olması gereken bu
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
hayırlı olsun hoşgeldin .. pek bi maliyeti olmaz.. zincir dişli setin henz iyi durumdadır diye düşünüyorum.. balatalarına baktır çok kullanmışsa.. bujini değiştirebilirsin.. klasik sağına soluna baktır yağını değiştir o kadar.. başka extra bi masraf olacağını sanmam.. viteslere zamanla alışırsın.. sabahları jikle ile 1 dk kdr ısıt sonra boşta bırak rolantide çalışssın , çalışması düzenliyse atla git bişey olmaz..



55w bizim sisteme ağır gelir takma.. 35w bulman lazım oda Türkiyede yok.. ikinciside fazla ısınmadan far tasın eriyebilir..

Teşekkür ederim hoş bulduk. Bakımı dediğiniz gibi çok tutmadı buji yag yağ filtresi değişti. Yalnız şöyle bir durum var hava filtresini sökmüşler (performans için yapıyorlarmış) bunun olmayışı yakıt tüketimini arttırması haricinde zararı olur mu. Bir de ön jantta yamukluk var gibi bir sorun yaratır mı ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
5te en son 120 yi gördüm 9bin devirde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------



Valla 9500 devirde motor daha fazla gitmedi sanki benzin bitmis gibi gitti gitti geldi devir kesicidir dedim

5. vitesteki anlık keislmeler karbüratörün şamandırasından gelen benzinin yetersiz kalmasından eğer ana jeti büyütürseniz bu kesilmelerin daha uzun olduğunu göreceksiniz kesici değil
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Teşekkür ederim hoş bulduk. Bakımı dediğiniz gibi çok tutmadı buji yag yağ filtresi değişti. Yalnız şöyle bir durum var hava filtresini sökmüşler (performans için yapıyorlarmış) bunun olmayışı yakıt tüketimini arttırması haricinde zararı olur mu. Bir de ön jantta yamukluk var gibi bir sorun yaratır mı ?

Kısa zamanda motorun yağ yakmaya başlar ve çok daha kısa bir süre sonra motoru eline alırsın en iyi ihtimalle.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104

karbüratördeki ana jet mani jet diyede geçer

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

Teşekkür ederim hoş bulduk. Bakımı dediğiniz gibi çok tutmadı buji yag yağ filtresi değişti. Yalnız şöyle bir durum var hava filtresini sökmüşler (performans için yapıyorlarmış) bunun olmayışı yakıt tüketimini arttırması haricinde zararı olur mu. Bir de ön jantta yamukluk var gibi bir sorun yaratır mı ?

ne kadar toz toprak varsa herşey motora kaçar pistonun yüzeyini ve silindir çeperini çizer segmanlar yağ kaçırmaya başlar fazla hava çekmesiyle fakir karışım olduğundan motor içi ısı yükselip piston eritebilirsin vs. liste uzar gider

jant yamuksa başta yoltutuşun bozulur jantı söküp rot balans makinesine bağlayın bazı lastikçiler yamuk varsa düzeltirler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
cevaplarınız için çok sağolun acemiliğin sancılarını çekiyorum bilgilerinizle bu bir nebze hafifliyor. Jant için en kısa sürede baktıracağım ama hava filtresini araştırdım http://www.sahibinden.com/yedek-parca?query_text=Tvs++hava&sorting=price_asc böyle şeyler çıktı bunlar uygun mudur dükkandan bile almaya gitsem en azından neye benzediğini bileyim :salut:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
cevaplarınız için çok sağolun acemiliğin sancılarını çekiyorum bilgilerinizle bu bir nebze hafifliyor. Jant için en kısa sürede baktıracağım ama hava filtresini araştırdım http://www.sahibinden.com/yedek-parca?query_text=Tvs++hava&sorting=price_asc böyle şeyler çıktı bunlar uygun mudur dükkandan bile almaya gitsem en azından neye benzediğini bileyim :salut:

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tvs-rtr-hava-filitresi-apache-rtr-150-hava-filtre-180771274/detay Budur kardeşim ama inş metal çerçeveside duruyodur.. ızgara gibi bişey bu filtre içine giriyor sonra yerine oturuyor..
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
cevaplarınız için çok sağolun acemiliğin sancılarını çekiyorum bilgilerinizle bu bir nebze hafifliyor. Jant için en kısa sürede baktıracağım ama hava filtresini araştırdım http://www.sahibinden.com/yedek-parca?query_text=Tvs++hava&sorting=price_asc böyle şeyler çıktı bunlar uygun mudur dükkandan bile almaya gitsem en azından neye benzediğini bileyim :salut:

şöyle
http://www.suratmotor.com/tvs-yedek-parca/tvs-apache-rtr-150-2012-yedek-parca/tvs-apache-rtr-2012-2013-hava-filtresi?sort=p.price&order=ASC&limit=100

yada şöyle bişey
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tvs-rtr-hava-filitresi-apache-rtr-150-hava-filtre-180771274/detay
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
çok sağolun yarın sabah erkenden bir bakayım. Ne düşünerek söktüler acaba çok ilginç gerçekten.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çok sağolun yarın sabah erkenden bir bakayım. Ne düşünerek söktüler acaba çok ilginç gerçekten.

kapağı var mı üzerinde yoksa o da mı kayıp ne varsa aklında sor elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız internetten alamayı düşünüyorsan direk sürat motordan al ben karbüratör aldım kredi kartıyla adamlar slibi bile kutuya koyup yolllamışlar çok dürüst insanlar
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
sol tarafta grenajın altında bir kapak vardı. Usta hava filtresi eksik dedi başka bişey eksik değil sanırım.
 
Katılım
25 Ocak 2015
Mesajlar
52
son zamanlarda şu vites-hız-devir muhabbeti ilgimi çekti bende deneyeceğim ama malum havalar ... Yalnız benim hafızamda kalan yazın 5. viteste 125 km hız gördüm en fazla 2 kişiydik ilk sahibinden aldığımda ise 135 gösteriyodu top speed bölümü. Birde ben kıyamıyorum ya 9000e gelsin içim sızlıyo bebeğim tir tir titriyor gibi geliyo :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst