TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
RTR 160 nerede yazıyordu, ben de kendi motorumda bakayım. :) Fabrika yazıları hala duruyor.

-----

Selenin altından geçiyor diye biliyorum çantayı?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
RTR 160 nerede yazıyordu, ben de kendi motorumda bakayım. :) Fabrika yazıları hala duruyor.

-----

Selenin altından geçiyor diye biliyorum çantayı?

kuyrukta yazıyodu.. ama oyle oldugunu anlamına gelmezde. baya baya ıyı gıdıyodu ^^

Demir olmadan o çantalar her çukurda kafana geçer.. lanet edersin aldığına .. demirle sabitlemeden kullanma..
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Nasıl oluyor bu iş? Biri doğrusunu söyleyebilir mi?

WVbPjm.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Merhaba cümleten uzun süredir motor bakıyordum nihayet satın aldım. 2012 model 12 500 kilometrede motorumu aldım. İlk motor tecrübem. Ehliyetim var. Sormak istediğim 12 bin bakımını yaptırmam gerekiyor nelere baktırmalıyım. Maliyeti ne olur ? Birde vitesler zor geçiyor gibi geldi acemilikten midir yoksa başka bir durum olabilir mi ? Son olarakta motoru bu kış aylarında ne kadar ısıtmalıyım. Jikle ile 30-40 saniye sonrasında boşta yeterli miktarda gaz veriyorum. Tecrübeli motorculardan yorum bekliyorum =)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Merhaba cümleten uzun süredir motor bakıyordum nihayet satın aldım. 2012 model 12 500 kilometrede motorumu aldım. İlk motor tecrübem. Ehliyetim var. Sormak istediğim 12 bin bakımını yaptırmam gerekiyor nelere baktırmalıyım. Maliyeti ne olur ? Birde vitesler zor geçiyor gibi geldi acemilikten midir yoksa başka bir durum olabilir mi ? Son olarakta motoru bu kış aylarında ne kadar ısıtmalıyım. Jikle ile 30-40 saniye sonrasında boşta yeterli miktarda gaz veriyorum. Tecrübeli motorculardan yorum bekliyorum =)

hayırlı olsun hoşgeldin .. pek bi maliyeti olmaz.. zincir dişli setin henz iyi durumdadır diye düşünüyorum.. balatalarına baktır çok kullanmışsa.. bujini değiştirebilirsin.. klasik sağına soluna baktır yağını değiştir o kadar.. başka extra bi masraf olacağını sanmam.. viteslere zamanla alışırsın.. sabahları jikle ile 1 dk kdr ısıt sonra boşta bırak rolantide çalışssın , çalışması düzenliyse atla git bişey olmaz..


55w bizim sisteme ağır gelir takma.. 35w bulman lazım oda Türkiyede yok.. ikinciside fazla ısınmadan far tasın eriyebilir..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Onun motoru nasıldı ki?

-------------

Arkadaşlar şu çanta hakkında bilginiz var mı, ayrıca bizim motorlara uyar mı? Her an sipariş verebilirim. :)
Bir kaç aydır düşünüyorum.


http://www.motosikletaksesuarlari.com/4Riders-Jumbo-Yan-Canta-Seti_13605.html

Benim çantalar bunlar ben geçen sene 80 tlye aldım yan çanta demirleri sabitti kaynakiliydı yani, onları söküp attım yerine sökülüp takılır yaptım, daha detaylı foto falan isterseniz yardımcı olurum çoğunluğunu kendim yaptım zaten bu isin.




 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar merhaba, 21'ine muayene randevusu aldim ama, benim motorun km sayaci calismiyor (eski analog gosterge)
Hiz ve mesafe olcer calismiyor ama devir calisiyor, 2 aydir brandasiz sekilde sokakta duruyordu. yagmur ve kar yedi. 2 ay once Park etmeden once calisiyordu. Sizce ne olmus olabilir.

Sorun su, motor yalova/ altinova'da, ben izin gunlerimde istanbuldayim, muayene de yalova da. Yani Servise gosterebilmem icin, hafta icinde hic dogmamis, hayali bir akrabamin cenazesine katilmam gerekiyor :) bu sekilde istanbula getirip servise gosterebilirim. Acaba muayeneden bu sekilde gecer mi. Sanmiyorum...

Ama belki pratik olarak surayi sok suraya bak diyecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Arkadaslar merhaba, 21'ine muayene randevusu aldim ama, benim motorun km sayaci calismiyor (eski analog gosterge)
Hiz ve mesafe olcer calismiyor ama devir calisiyor, 2 aydir brandasiz sekilde sokakta duruyordu. yagmur ve kar yedi. 2 ay once Park etmeden once calisiyordu. Sizce ne olmus olabilir.

Sorun su, motor yalova/ altinova'da, ben izin gunlerimde istanbuldayim, muayene de yalova da. Yani Servise gosterebilmem icin, hafta icinde hic dogmamis, hayali bir akrabamin cenazesine katilmam gerekiyor :) bu sekilde istanbula getirip servise gosterebilirim. Acaba muayeneden bu sekilde gecer mi. Sanmiyorum...

Ama belki pratik olarak surayi sok suraya bak diyecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim..

Km teli kopmuştur hocam. Benimde 30.000km gibi kopmuştu.
Yoksa km reduktöründe sorun vardır.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Bugün tekrar denedim;

2. Vites > 80 km/h (Gaz kesiciye girdi.)
3. Vites > 105 km/h (Gaz kesiciye az kalmıştı.)
4. Vites > 115 km/h (Gaz kesiciye daha vardı.)


YBR 125 ile hızımı karşılaştırdım. İkimizde de hız aynı görünüyordu. Yani hız fazla görünmüyor bende. Dişliler de orijinal.

Yakında video da çekmeye çalışacağım, ayrıca GPS ile karşılaştırma yapacağım. Ama havalar yağmurlu ve soğuk hava dalgası kapıda. Sonra yaparım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Benim çantalar bunlar ben geçen sene 80 tlye aldım yan çanta demirleri sabitti kaynakiliydı yani, onları söküp attım yerine sökülüp takılır yaptım, daha detaylı foto falan isterseniz yardımcı olurum çoğunluğunu kendim yaptım zaten bu isin.
[url]http://i.hizliresim.com/vgXdlr.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/M6o52M.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/yPN83y.jpg[/url]

Çanta demiri olmadan olmazmı sence? sabitlenmez mi yan çantalar bi şekilde.. çanta demiri alırsam maddiyatımı zorlar bu aralar.. sadece çanta düşünüyorum ama nasıl olcak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

Bugün Bajaj servisi Oktay motorun sucuk partisi vardı bizde eski apache sahipleri ile beraber gittik cümbür cemaat.. güzel bi ortam oldu baya gezdik dolaştık yedik içtik.. bi kaç resim atayım.. artık apache sahiplerinden kimse gelmiyor gezilere eskisi gibi.. ne varsa eskilerde var :)






 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
http://www.yedekparcatuning.com/pinfo.asp?pid=80

35 watt buldum hocam bunda da tası eritme riski var mıdır sarı ışığım eksik geliyor gece sürüşünde

bu zaten bızım orjınal ampulun markası farklı olanı.. beyaz ısıklı degıldır sanırım.. aynı ısık mıktarını alırsın.. farklı bı ısıklandırma bekleme.. daha fazla ısık veren beyaz olanlardan bulman lazım onlarda yurtdısında satılıyor ebaydan fln bakabılrsın.. fazla getırtırsen bızde alırız hatta ^^
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Çanta demiri olmadan olmazmı sence? sabitlenmez mi yan çantalar bi şekilde.. çanta demiri alırsam maddiyatımı zorlar bu aralar.. sadece çanta düşünüyorum ama nasıl olcak..

Aslinda dediğin olabilir ama çanta eksoza degerse yanabilir bide eksoz tarafindan tekerede sürtebilir bunlar olmayacaksa demiri taktirmadan yan çanta kullanabilirsin
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Çanta demiri olmadan olmazmı sence? sabitlenmez mi yan çantalar bi şekilde.. çanta demiri alırsam maddiyatımı zorlar bu aralar.. sadece çanta düşünüyorum ama nasıl olcak..

Aslinda dediğin olabilir ama çanta eksoza degerse yanabilir bide eksoz tarafindan tekerede sürtebilir bunlar olmayacaksa demiri taktirmadan yan çanta kullanabilirsin


dur bakalım nasıl bi çözüm bulcaz ..
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
142
Merhabalar tvs sahibi kardeşlerim ve abilerim. Bizim pulsarların aynaları kötü olduğundan tvs aynası taktığımızı belki biliyorsunuzdur.Bende aldım ama üzerinde resimdeki gibi uyarı yazıları var.Sormak istediğim şey bu yazı sizin orjinal gelen aynalarda mevcut mudur? Yoksa benim aynalar yan sanayi ürünü falan olduğu için midir?

 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Merhabalar tvs sahibi kardeşlerim ve abilerim. Bizim pulsarların aynaları kötü olduğundan tvs aynası taktığımızı belki biliyorsunuzdur.Bende aldım ama üzerinde resimdeki gibi uyarı yazıları var.Sormak istediğim şey bu yazı sizin orjinal gelen aynalarda mevcut mudur? Yoksa benim aynalar yan sanayi ürünü falan olduğu için midir?

[url]http://i.hizliresim.com/LpZnyJ.jpg[/url]

mevcuttur kardeş.. Aynaların orjinal.. ve bu uyarıların olmasıda güzel bişey :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst