- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Onun motoru nasıldı ki?
-------------
Arkadaşlar şu çanta hakkında bilginiz var mı, ayrıca bizim motorlara uyar mı? Her an sipariş verebilirim.
Bir kaç aydır düşünüyorum.
http://www.motosikletaksesuarlari.com/4Riders-Jumbo-Yan-Canta-Seti_13605.html
rtr160 yazıyordu motorda duzde yakalayamazdık acayıp gıdıyodu..
Bende düşünüyorum bu çantalardan.. ama demirini fln yaptırmak lazım uğraşmak istemiyorm..









