TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Ne takalım o zaman? Ben bulamadım doğru düzgün lastik 2012 TVS için.

Bayramdan sonra MetzelerME22 sipariş vermeyi düşünüyorum şuan. :/
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Ne takalım o zaman? Ben bulamadım doğru düzgün lastik 2012 TVS için.

Bayramdan sonra MetzelerME22 sipariş vermeyi düşünüyorum şuan. :/
Bende kendime pimpirikli diyordum :) benden beterleri de varmış ya :) kardeşim bu kadar takılma Irc kullandım Duro Kullandım Pirelli kullandım ve şuan michelin kullanıyorum olay sürücü de bitiyor sadece en tehlikeli zamanda lastik devreye giriyor :) tabi en önemlisi de bu bence sen metzeller al yok yok arkaya michelin öne sava al yok ya o da olmaz ön arka İrc al ama al artık birşey cidden :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Metzeler ME22'yi bayram dönüşü sipariş vereceğim motolastik.com'dan.
Önce orijinal TVS iç lastiği ile kullanırım, sonra ileride belki tubeless yaparım veya yapmam.

Bu pimpirikliğimin nedeni, hem lastiğin önemli bir parça olması, hem de almışken alabileceğimin en iyisini alma isteğim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

Ama daha durun, ilerleyen zamanlarda fren hidroliğini ve ön amortisör yağını değiştireceğim zaman başımıza neler gelecek düşünemiyorum. :D
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
Apache arka lastiği değiştirip yeni lastik almayı düşünen tüm arkadaşlara benden tavsiye. Sakın ha ince olsunda michelin yada metzeler olsun demeyin. Hayatınızın hatasını yaparsınız. Tek elinize geçen sey iki kat verdiğiniz paraya acımak oluyor. Ben zor bir karar verdim michelin iyi olur dedim 90*90*18 pilot street taktım arkaya 130 TL. Köpekler gibi pişman oldum. Şimdi her gördüğüm kalın lastiğe gözüm takılır oldu. Çünkü motorun arkasından bakınca o lastik ipince ve o kadar çelimsiz duruyor ki anlatamam. Artı birde ön lastik arka lastikten kalın oluyor dolayısıyla motorda denge pert. Heleki acemiyseniz vay halinize. Bana sorarsanız tvs icin en iyi lastik secimi fiyatıda cok yuksek olmayan sava lastik. ön arka takım alın keyfinize bakın. Yok illaki ben michelin alıcam diyen arkadaslar varsa bana mesaj atın ben size bir hafta önce taktırdığım lastiği söküp uygun fiyata göndereyim.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Metzeler ME22'yi bayram dönüşü sipariş vereceğim motolastik.com'dan.
Önce orijinal TVS iç lastiği ile kullanırım, sonra ileride belki tubeless yaparım veya yapmam.

Bu pimpirikliğimin nedeni, hem lastiğin önemli bir parça olması, hem de almışken alabileceğimin en iyisini alma isteğim. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

Ama daha durun, ilerleyen zamanlarda fren hidroliğini ve ön amortisör yağını değiştireceğim zaman başımıza neler gelecek düşünemiyorum. :D

onlarda sorun yok ben kendime çelik fren hotumu bile yaptım benim aklıma takılan motosikletin orjialinde amortisör yağı olarak kaç kalınlık var
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Tubeles jantlarda jantýn en dýþ kýsmýndan hariç bir set daha var, diðer jantlarda bu kýsým düz, bende iç lastiði çýkarýp kullanmýþtým bir sorun çýkmamýþtý ama hep yüksek hýzda giderken bir sakatlýk çýkarmý diye korktum kullanýrken.
Bu arada kaymayan daha iyi tutuna lastikler mutlaka var, ben kullanmadým, zaten iyi lastiðin faydasý insan yanlýþ bir þeyler yaptýðýnda biraz daha iyi tutunarak riski azaltmaya yarýyor, yoksa her zaman temkinli olara dandik lastiklede gidersin.Fakat ilkokuldan bu yana otomobil kullanýyorum, çok çeþitli lastikler kullandým ve aralarýnda korkunç farklar var, motosiklettede durum böyledir. Bu arada ani durumlarda nasýl fren yapacaðýmý nedense düþünemiyorum birden basýyorum o yüzden daha az kayan lastiði tercih ederim ama metzelerden memnun kalmadým.Çok usta arkadaþlar kadar usta deðilim malesef.

Bursanin neresindensin bu arada yanina ugramak isterim musait bi zaman ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Apache arka lastiði deðiþtirip yeni lastik almayý düþünen tüm arkadaþlara benden tavsiye. Sakýn ha ince olsunda michelin yada metzeler olsun demeyin. Hayatýnýzýn hatasýný yaparsýnýz. Tek elinize geçen sey iki kat verdiðiniz paraya acýmak oluyor. Ben zor bir karar verdim michelin iyi olur dedim 90*90*18 pilot street taktým arkaya 130 TL. Köpekler gibi piþman oldum. Þimdi her gördüðüm kalýn lastiðe gözüm takýlýr oldu. Çünkü motorun arkasýndan bakýnca o lastik ipince ve o kadar çelimsiz duruyor ki anlatamam. Artý birde ön lastik arka lastikten kalýn oluyor dolayýsýyla motorda denge pert. Heleki acemiyseniz vay halinize. Bana sorarsanýz tvs icin en iyi lastik secimi fiyatýda cok yuksek olmayan sava lastik. ön arka takým alýn keyfinize bakýn. Yok illaki ben michelin alýcam diyen arkadaslar varsa bana mesaj atýn ben size bir hafta önce taktýrdýðým lastiði söküp uygun fiyata göndereyim.

Metzeller orjinalinden cok daha kalin.. motor daha kalipli duruyo ince degil ki :) michelinide nihat abinin motorda gordum cok memnundu lastikten ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

onlarda sorun yok ben kendime çelik fren hotumu bile yaptým benim aklýma takýlan motosikletin orjialinde amortisör yaðý olarak kaç kalýnlýk var

Iphonenin direk çatal yagi var.. onu al kafani yorma..cok memnun kalmistim cbr de kullandim.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Fren hidroliği olarak Motul dot3&dot4 diye birşey var. Onu alırım ileride.

Ön amortisör yağı ise:
Barkın, bir kalın yağ koyulabilir diyordu. Ama orijinalde kaçlık yağ var bilmiyorum.
Barkın'a sorayım, bakalım ne diyecek.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Iphonenin direk çatal yagi var.. onu al kafani yorma..cok memnun kalmistim cbr de kullandim.

kardeşim 10w 15w onlardan kaçlık oymak gerek acaba


Fren hidroliği olarak Motul dot3&dot4 diye birşey var. Onu alırım ileride.

Ön amortisör yağı ise:
Barkın, bir kalın yağ koyulabilir diyordu. Ama orijinalde kaçlık yağ var bilmiyorum.
Barkın'a sorayım, bakalım ne diyecek.

bizim motorsiklet için litresine 60 tl vermeye değmez ben castrol aldım dot4 onu kullanıyorum frende sorun yaşamadım 6 ayda bir değiştiririm çelik fren hortumunda takınca neredeyse her frende stopie yapacak gibi duruyorum ondan kalınlaştırmak gerek Barkın abiye sordumda oda bilmiyor:)bunuda deneme yanılmayala buluruz artık:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
hepiniz kurban bayramı mubarek olsun kazasız belasız tekerınız duz bassın :king: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
Melikşah Melo sava lastik siparişi ver. Hem uygun fiyat, hemde tvs icin en ideal lastik. Motorada çok yakışacaktır. Michelin miş metzelermiş salla gitsin..Bu firmalar tvs yi adam yerine koyup uygun lastik bile üretmiyorlar. Ben michelin aldığıma taktığıma pişman oldum. Arka lastik bildiğin bisiklet lastiği gibi oldu.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Melikşah Melo sava lastik siparişi ver. Hem uygun fiyat, hemde tvs icin en ideal lastik. Motorada çok yakışacaktır. Michelin miş metzelermiş salla gitsin..Bu firmalar tvs yi adam yerine koyup uygun lastik bile üretmiyorlar. Ben michelin aldığıma taktığıma pişman oldum. Arka lastik bildiğin bisiklet lastiği gibi oldu.

aslına bakarsan yurtdışında bu ebatlarda güzel lastikler mevcut fakat ülkedekiler tvsyi adam yerine koymuyor ve isotlarda bu olaya eğilmediğinden bu durum ortaya çıkıyor
 
Katılım
6 Ağu 2013
Mesajlar
3
Merhaba arkadaslar bende 2013 yeni kasa tvs apache var arkaya 120 lik brigstone aldim ama orjinalinden daha ince durdu 140lik takilabilirmi servis 130 luk irc nin uydugunu soyledi.bi takim lastik buldum on 110/70/17 arka 140/70/17 bizim motorlara uyuyorsa almak istiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
29
Merhaba arkadaslar bende 2013 yeni kasa tvs apache var arkaya 120 lik brigstone aldim ama orjinalinden daha ince durdu 140lik takilabilirmi servis 130 luk irc nin uydugunu soyledi.bi takim lastik buldum on 110/70/17 arka 140/70/17 bizim motorlara uyuyorsa almak istiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim

Uymaz kardeşim. Öne 110 olmaz, arkaya 140 olmaz !
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Merhaba arkadaslar bende 2013 yeni kasa tvs apache var arkaya 120 lik brigstone aldim ama orjinalinden daha ince durdu 140lik takilabilirmi servis 130 luk irc nin uydugunu soyledi.bi takim lastik buldum on 110/70/17 arka 140/70/17 bizim motorlara uyuyorsa almak istiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim


öne uymaya bilirde arkanın taban alanını ölçün 140 ebat açılınca kaç cm oluyor o önemli servsin dediği gibi 130luk oluyor pirelli sport demonda öne 100 arkaya 130 takan var hiç işlem yapmadan
 
Katılım
5 Eki 2014
Mesajlar
64
öne uymaya bilirde arkanın taban alanını ölçün 140 ebat açılınca kaç cm oluyor o önemli servsin dediği gibi 130luk oluyor pirelli sport demonda öne 100 arkaya 130 takan var hiç işlem yapmadan

Arka jant 2.15 olduğuna göre; "sağlıklı olarak" maximum 110 takılabilir.. üstüne çıkarsanız (120+ gibi) lastiğin şekli bozulmaya ve tehlikeli olmaya başlar... Teknik olarak takılabiliyor olması işlemin doğru olduğu anlamına gelmiyor...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104


Arka jant 2.15 olduğuna göre; "sağlıklı olarak" maximum 110 takılabilir.. üstüne çıkarsanız (120+ gibi) lastiğin şekli bozulmaya ve tehlikeli olmaya başlar... Teknik olarak takılabiliyor olması işlemin doğru olduğu anlamına gelmiyor...

yurtdışı forumlarında sorun çıkmamış kimsede şikayet etmemiş bu konuda ki apache 120 üstü hıza çok sık çıkabilen ve o hızda stabil gidebilen bir motor değil bu güne kadar 5 tane apache kullandım kendiminki dahil diğer 4 ü 135-140 yaptıklarını söylüyorlar anca 122 123 gördü hepsi
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
zaten max hız 118 yazıyo kitapçıgında benim max hız 126 oda hafif egim vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst