TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaş ben ne yaparsam yapayım sorularıma cevap gelmiyor ne yapmam gerek reklam mı alayım üste :D :D

Allah rızası için bi kişide ıslak zemin için bi lastik önersin yoksa gidip sırf usta güzel lastik dedi diye irc nr25 alacağım :)
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
arkadaslar yaklasık 1 saat once koyun sürüsünün içine daldım motorla okadar frene duramadım kuzunun bırıne cok sağlam çarptım ön çamurluk çatladı maşalarda hafif yamuktu.KORUMA DEMIRI VE ÇANTA DEMIRI OLMASA MOTORUN HALINI DUSUNMEK BILE ISTEMIYORUM.çanta demırınde hafif çizik koruma demırı baya bı cızıldı önceden çatlak vardı cıkartırken kırıldı.Allah'a şükür başka bı hasar yok.servisim maşaların düzeltilebılecegını soyledı çamurluk ve koruma demırı alıcaz artık yapack bısey yok.bu ufak kaza ıle gelıp gecsın dıyorum.sakın ha koruma demırını cıkartayım demeyın faydası cok bugun anladım...kendımde bısey yok =)=)dizmde cok hafif sıyrık var.HERKESIN TEKERI DÜZ BASSIN İYİ AKSAMLAR...
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
Arkadaş ben ne yaparsam yapayım sorularıma cevap gelmiyor ne yapmam gerek reklam mı alayım üste :D :D

Allah rızası için bi kişide ıslak zemin için bi lastik önersin yoksa gidip sırf usta güzel lastik dedi diye irc nr25 alacağım :)

Ben Michelin Pilot Sporty kullanıyorum. Sadece arka lastik. Memnunum. Kendi lastiğine göre oldukça iyi.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Lastik soran arkadaşlar 2012 kasa için
Öne sava MC 18 arkaya Michelin pilot street toplam 230 TL yeni kasalar için öne Sava MC 18 100 TL arkaya Sava MC 50 oda 100 kusur TL en uygun fiyat ve en iyi alternatif bence
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
18
Yagmurlu havada apache nasıl ?? Hangi tür önlemlerle ölme riskini azaltabilirim. Yagmurlu hava için lastık markası.. Lütfen cevaplayın :) Bende apache sahibi olacam biraz anlayın :) Saygılar...
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Lastik soran arkadaşlar 2012 kasa için
Öne sava MC 18 arkaya Michelin pilot street toplam 230 TL yeni kasalar için öne Sava MC 18 100 TL arkaya Sava MC 50 oda 100 kusur TL en uygun fiyat ve en iyi alternatif bence


abi yeni kasa var bende de ön sava mc 18 arka mc 50 diyorsun da 18 ve 50 farklı model değilmi sıkıntı yaratmasın? kullanıyomusunuz sava?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Lastik soran arkadaşlar 2012 kasa için
Öne sava MC 18 arkaya Michelin pilot street toplam 230 TL yeni kasalar için öne Sava MC 18 100 TL arkaya Sava MC 50 oda 100 kusur TL en uygun fiyat ve en iyi alternatif bence

Hocam yeni kasa var bende 2013 ama bunların motor tipi ve özellik olarak 2012 den hiç bir farkları yok siz neden yeni kasada farklı lastik önerdiniz öğrenebilir miyim acaba?

Bir de benim sıkıntım ıslak zemin malum kış geliyor ben yağmurda da gönül rahatlıyığla kullanabileceğim bir lastik arıyorum geçen yolda bi tankerden hafif su dökülmüş motorun arka teker resmen dans etti olduğu yerde Allahtan yavaş temkinli gidiyordum çabuk toparladım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Pirelli Sport Demon Türkiye yollarına uygun mu peki?

Ayrıca Metzeler ME22 yumuşak hamurlu mu? Çift hamurlu mu?
Yolda patlarsa ne yaparım?
İç lastik için sprey oluyor mu?

kuruda irc nylon bile kaymıyorken kaucuk lastik aha çok tutunur hindularda bizim kadar bile asvalt yok çoğu yerde metzelerde lastik patladığı yerde iner kalırsın giderken patlarsa şansına kalmış spreyde olmuyor dye biliyorum bildiğim kadarıyla bunlar tek hamurlu adamlar hamur konusunda bilgi vermemiş şimdi sitelerine baktım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Hocam yeni kasa var bende 2013 ama bunların motor tipi ve özellik olarak 2012 den hiç bir farkları yok siz neden yeni kasada farklı lastik önerdiniz öğrenebilir miyim acaba?

Bir de benim sıkıntım ıslak zemin malum kış geliyor ben yağmurda da gönül rahatlıyığla kullanabileceğim bir lastik arıyorum geçen yolda bi tankerden hafif su dökülmüş motorun arka teker resmen dans etti olduğu yerde Allahtan yavaş temkinli gidiyordum çabuk toparladım.

irc alma üstündekiden 1 tık daha iyi o kadar başlarda ıslakta falan güzel tutuyor fakat 10 bine yaklaşınca dans ettiriyor frende kızaklanıyor yağmur için herkes metzeler der ama sizin ebat yok sanırım makyajlı kasa ve eski kafa arasındaki fark arkanın 17 inç bizimkilerin 18 inç olması
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Arkadaş ben ne yaparsam yapayım sorularıma cevap gelmiyor ne yapmam gerek reklam mı alayım üste :D :D

Allah rızası için bi kişide ıslak zemin için bi lastik önersin yoksa gidip sırf usta güzel lastik dedi diye irc nr25 alacağım :)

Bridgestone Battlax BT-45 Arkaya


Çift hamurlu.

Gidip sakın ıslak yol - kış şartları için IRC almayın lütfen. Allah aşkına 50 - 100 lira daha verin kauçuk ada gibi bir lastik alın. Sava, Pirelli, Michelin, Bridgestone...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Metzellerde indirim vardı hala varmı bilmiyorum ön arka 200 tl gibi bi rakamdı.

Hangi sitede acaba?? Birde batlaxx öneren olmuş? Kullandınız mı o nasıl? Arkadaşlar yeni kasa 17 inc arka teker. 110 80 17. Metzeler taksak arkaaya sıkıntı olurmu jant uymadıgı ıcın? Sava yıda ne detaylı bılgı var ne bısey. O gda ırc gıbıdır dıye sıcak bakamıyorum..
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Battlax 17 inç yoktu sanırım sadece 18" eski kasalar için.
Halen kullanıyorum. 8000km falan oldu. Eski IRC'lerimin ilk halinden bile iyi durumda şuan. Çok farkediyor.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
irc alma üstündekiden 1 tık daha iyi o kadar başlarda ıslakta falan güzel tutuyor fakat 10 bine yaklaşınca dans ettiriyor frende kızaklanıyor yağmur için herkes metzeler der ama sizin ebat yok sanırım makyajlı kasa ve eski kafa arasındaki fark arkanın 17 inç bizimkilerin 18 inç olması





Bridgestone Battlax BT-45 Arkaya


Çift hamurlu.

Gidip sakın ıslak yol - kış şartları için IRC almayın lütfen. Allah aşkına 50 - 100 lira daha verin kauçuk ada gibi bir lastik alın. Sava, Pirelli, Michelin, Bridgestone...




Dün akşamdan sonra zaten düşündüm michelin sport yada street taktırmaya karar verdim ama 18 altını bulamadım benim kasaya 17 yerine 18 taktırsam büyük sıkıntı yaşar mıyım?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Bursa Mudanya da Apache gördüm fiyat sordum 3200 ile 3600 fiyatları 2 modeli acaba eski kasa mı niçin fiyatları öyleydi anlamadım.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Takamazsın ki. Jant değişmesi lazım.

Anladım teşekkürler bu konularda bilgim yok yeni motorsiklet kullanıcısıyım cevabınız için teşekkür ediyorum :)

Bu arada biyasada michelin' in 17" lastiği var mıdır yoksa hepsi 18 mi bir de bu konuda cevap yazarsanız sevinirim çünkü ben dün gece çok baktım bulamadım internette herhalde üretmiyor 17" diye düşündüm.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Metzeler ön 3.00 arka 3.25 ebatlarında lastik satılıyordu fakat 2012 tarihli ön arka 200 tl diye gördüm baya uygun fiyatlı eski kasa için düşünenler kaçırmasın.
 
Katılım
23 Şub 2014
Mesajlar
47
arkadaslar yaklasık 1 saat once koyun sürüsünün içine daldım motorla okadar frene duramadım kuzunun bırıne cok sağlam çarptım ön çamurluk çatladı maşalarda hafif yamuktu.KORUMA DEMIRI VE ÇANTA DEMIRI OLMASA MOTORUN HALINI DUSUNMEK BILE ISTEMIYORUM.çanta demırınde hafif çizik koruma demırı baya bı cızıldı önceden çatlak vardı cıkartırken kırıldı.Allah'a şükür başka bı hasar yok.servisim maşaların düzeltilebılecegını soyledı çamurluk ve koruma demırı alıcaz artık yapack bısey yok.bu ufak kaza ıle gelıp gecsın dıyorum.sakın ha koruma demırını cıkartayım demeyın faydası cok bugun anladım...kendımde bısey yok =)=)dizmde cok hafif sıyrık var.HERKESIN TEKERI DÜZ BASSIN İYİ AKSAMLAR...

Koyun ne durumda çok sağlam çarpmışsın ya merak ettim ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Anladım teşekkürler bu konularda bilgim yok yeni motorsiklet kullanıcısıyım cevabınız için teşekkür ediyorum :)

Bu arada biyasada michelin' in 17" lastiği var mıdır yoksa hepsi 18 mi bir de bu konuda cevap yazarsanız sevinirim çünkü ben dün gece çok baktım bulamadım internette herhalde üretmiyor 17" diye düşündüm.

kendi sitesinde var mı 17" en doğrusu lastik firmalarının kendi siteleri birde alırken tarhine bak en az 2014 olsun dahaçok kullanabilesin
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
> Ya arkadaşlar, ben iç lastikli kullanmamak istiyorum, yolda filan patlarsa ne yaparım?
> Ama Pirelli Sport Demon'un uygun ölçülerini yurdışından getirtmek nasıl olur bilmiyorum. Yol tutuşu Türkiye yolları için çok iyi olan başka hangi lastik var bilemiyorum.

> Metzeler ME22'yi iç lastiksiz taktırsam, hava basınçlarına sık sık dikkat etsem ne olur? Kullananlar, uygun basınca rağmen sorun yaşamış mı, bilginiz var mı?
Yanlış mı yapmış olurum?

Benim derhal yeni lastik taktırmam lazım, tubeless istiyorum. Acaba jant filan da mı değişecek yoksa?
Ne karışık işmiş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst