Arkadaş ben ne yaparsam yapayım sorularıma cevap gelmiyor ne yapmam gerek reklam mı alayım üste![]()
Allah rızası için bi kişide ıslak zemin için bi lastik önersin yoksa gidip sırf usta güzel lastik dedi diye irc nr25 alacağım![]()
Lastik soran arkadaşlar 2012 kasa için
Öne sava MC 18 arkaya Michelin pilot street toplam 230 TL yeni kasalar için öne Sava MC 18 100 TL arkaya Sava MC 50 oda 100 kusur TL en uygun fiyat ve en iyi alternatif bence
Lastik soran arkadaşlar 2012 kasa için
Öne sava MC 18 arkaya Michelin pilot street toplam 230 TL yeni kasalar için öne Sava MC 18 100 TL arkaya Sava MC 50 oda 100 kusur TL en uygun fiyat ve en iyi alternatif bence
Pirelli Sport Demon Türkiye yollarına uygun mu peki?
Ayrıca Metzeler ME22 yumuşak hamurlu mu? Çift hamurlu mu?
Yolda patlarsa ne yaparım?
İç lastik için sprey oluyor mu?
Hocam yeni kasa var bende 2013 ama bunların motor tipi ve özellik olarak 2012 den hiç bir farkları yok siz neden yeni kasada farklı lastik önerdiniz öğrenebilir miyim acaba?
Bir de benim sıkıntım ıslak zemin malum kış geliyor ben yağmurda da gönül rahatlıyığla kullanabileceğim bir lastik arıyorum geçen yolda bi tankerden hafif su dökülmüş motorun arka teker resmen dans etti olduğu yerde Allahtan yavaş temkinli gidiyordum çabuk toparladım.
Arkadaş ben ne yaparsam yapayım sorularıma cevap gelmiyor ne yapmam gerek reklam mı alayım üste![]()
Allah rızası için bi kişide ıslak zemin için bi lastik önersin yoksa gidip sırf usta güzel lastik dedi diye irc nr25 alacağım![]()
Metzellerde indirim vardı hala varmı bilmiyorum ön arka 200 tl gibi bi rakamdı.
irc alma üstündekiden 1 tık daha iyi o kadar başlarda ıslakta falan güzel tutuyor fakat 10 bine yaklaşınca dans ettiriyor frende kızaklanıyor yağmur için herkes metzeler der ama sizin ebat yok sanırım makyajlı kasa ve eski kafa arasındaki fark arkanın 17 inç bizimkilerin 18 inç olması
Bridgestone Battlax BT-45 Arkaya
Çift hamurlu.
Gidip sakın ıslak yol - kış şartları için IRC almayın lütfen. Allah aşkına 50 - 100 lira daha verin kauçuk ada gibi bir lastik alın. Sava, Pirelli, Michelin, Bridgestone...
Dün akşamdan sonra zaten düşündüm michelin sport yada street taktırmaya karar verdim ama 18 altını bulamadım benim kasaya 17 yerine 18 taktırsam büyük sıkıntı yaşar mıyım?
Takamazsın ki. Jant değişmesi lazım.
arkadaslar yaklasık 1 saat once koyun sürüsünün içine daldım motorla okadar frene duramadım kuzunun bırıne cok sağlam çarptım ön çamurluk çatladı maşalarda hafif yamuktu.KORUMA DEMIRI VE ÇANTA DEMIRI OLMASA MOTORUN HALINI DUSUNMEK BILE ISTEMIYORUM.çanta demırınde hafif çizik koruma demırı baya bı cızıldı önceden çatlak vardı cıkartırken kırıldı.Allah'a şükür başka bı hasar yok.servisim maşaların düzeltilebılecegını soyledı çamurluk ve koruma demırı alıcaz artık yapack bısey yok.bu ufak kaza ıle gelıp gecsın dıyorum.sakın ha koruma demırını cıkartayım demeyın faydası cok bugun anladım...kendımde bısey yok =)=)dizmde cok hafif sıyrık var.HERKESIN TEKERI DÜZ BASSIN İYİ AKSAMLAR...
Anladım teşekkürler bu konularda bilgim yok yeni motorsiklet kullanıcısıyım cevabınız için teşekkür ediyorum
Bu arada biyasada michelin' in 17" lastiği var mıdır yoksa hepsi 18 mi bir de bu konuda cevap yazarsanız sevinirim çünkü ben dün gece çok baktım bulamadım internette herhalde üretmiyor 17" diye düşündüm.