- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 786
merhaba arkadaşlar neredeyse 1.5 yıldır hiç baklmıyorum bile buraya. iş güç askerlik derken epey uzak kaldım. buralarda coşmuş maşallah.
benim motor 62000 km oldu 1 sene yatış pek bir şeyi değiştirmemiş motorda. belkide 3 yıldır sürekli görmeme rağmen her görüşümde tipini tasarımını takdir ediyorum. artık yaşlanıyor hissediyorum
biraz masraf çıkartmaya başladı gerisi de gelecek tahminimce. motoru yenileyene kadar yine ara sıra uğrayıp sohbetlerinize katılacam inş. iyi günler herkese
benim motor 62000 km oldu 1 sene yatış pek bir şeyi değiştirmemiş motorda. belkide 3 yıldır sürekli görmeme rağmen her görüşümde tipini tasarımını takdir ediyorum. artık yaşlanıyor hissediyorum