TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
7
Arkadaslar merabalar ilk motor olarak bende 3 gun once 2012 model bi apache aldim fakat sigorta icin 340tl para istediler sizce bu normalmi?

Anadolu Sigortada 210 tlye yaptırdım ehliyetim 3 günlük iken 2012 benim motorda... Motorda laza vb varsa oda yükseltiyor fiyatı bildiğim kadarıyla 1-2 sigortacıyla görüş derim bir yere sabit kalma
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bence de adamlar neredeyse bedavaya bakım yapmışlar.
Bursa'da yaklaşık bir ay önce 2. bakım fiyatını sorduğumda 120 tl. gibi bir fiyat demişlerdi.
Yakın zamanda benimde 2.bakıma gitmem gerekecek.

keendin değiştir yağı ben artık öyle yapıyorum garantilik bişey çıkmıyor bilseydim hiç servise gitmezdim
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
Anadolu Sigortada 210 tlye yaptırdım ehliyetim 3 günlük iken 2012 benim motorda... Motorda laza vb varsa oda yükseltiyor fiyatı bildiğim kadarıyla 1-2 sigortacıyla görüş derim bir yere sabit kalma
benim motorda 2012 ben 101 tl ödedim trafik sigortasına sompo japan sigorta fakat plaka 09 ve hasarsızlık ind. oldu ;)
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
yağ tapası 17 mm
Sağ olasin.Gecen motulun 10*40 yağını kullandim çok memnun kaldim bence ipone dan çok daha iyi vitesler yumasacik oldu.Bayram da bir pulsar bir Apache İstanbul Saros CÇanakkale Balıkesir Bursa İstanbul yapacaz kısmetse şuan eksiklerimiZi tamamliuoruz.Hafta sonu 10*50 motul full sentetik yağ ve yağ filtresi aldim onu da bir deneyecem yolda yagi degistirecez.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
keendin değiştir yağı ben artık öyle yapıyorum garantilik bişey çıkmıyor bilseydim hiç servise gitmezdim

Yağ ve filtre değiştirmek sorun değilde,genel olarak motor şasisinde sıkılacak vidalar,varsa ayar yapılacak (karbüratör v.b)kısımlar olur diye 2.ve son kez servise gitmeyi düşünüyorum.Birde 21 yıldır araç garantisi ile ilgilendiğim için ne olur olmaz diye garanti dışı kalsın istemiyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yağ ve filtre değiştirmek sorun değilde,genel olarak motor şasisinde sıkılacak vidalar,varsa ayar yapılacak (karbüratör v.b)kısımlar olur diye 2.ve son kez servise gitmeyi düşünüyorum.Birde 21 yıldır araç garantisi ile ilgilendiğim için ne olur olmaz diye garanti dışı kalsın istemiyorum.

bir tane lokma takımı al 1/4 onunla motoru bütün vidalarını sıkarsın bir tanede 17 lik 1/2 lokma ve kolunu aldın mı hemen hemen yer yerini söker takarsın karbüratör sürekli ayarlanmaz yazlık ve kışlık ayarı olur o kadar onun dışında zincir ayarı var sadece ben gittiğimde hiç bir vidayı gevşemiş mi diye sıkmamışlardı söylememe rağmen
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Adana'dan Mersin'e geldim. Fakat yolda hiç bir şekilde 110 km/h'nin üstüne çıkamadım.

Bu normal mi?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
slm

18.000 km de apache m var.motorun torku bu aralar azaldı ve fazla yakıt yakmaya başladı(10 tl lik benzin ile 55 km anca yapıyor) ayrıyetten 1000 km de 750 ml yağ eksiltti,motoru hep son devirlerde kullanıyorum.10.000 devirde de tekleme yapıyor.

bu söylediklerimin nedeni ne olabilir aranızda böyle sıkıntı yaşayanlar oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Adana'dan Mersin'e geldim. Fakat yolda hiç bir şekilde 110 km/h'nin üstüne çıkamadım.

Bu normal mi?

motor düşük cc olduğu için boy ve kilo nun çok önemi var.boyum 1.87 ve kilom 80 düz yolda apache 119-120 km\h ı görüyor.motor çok ısınınca 125 ile 130 arasında gidiyor.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Selamlar 26000 e gelen motorumun en sonunda lastıklerını değiştirdim.Metzeller Me 22 aldım.
birazz değişti motor hızda çok az fark etti 100 80 18 100 90 18 oldu 5 km attı 5. vıtes bıraz agırlastı gıbı önlastık biraz ınceldı.yol tutuş derseniz kumda kaymıyordu yada gömülmüyordu ön lastık ,bu biraz gömülüyor
valla daha 400 km oldu tam olarak yorumlayamadım ama çok fazla fark yok gibi geldi. Tek fark fren + kompresyon ile viraja girdiğimde arka geziordu bunda daha olmadı öyle bişey.Stopıe falan yapılıyor ama bana ince gibi geldi virajlarda güvensiz hissediyorum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
slm

18.000 km de apache m var.motorun torku bu aralar azaldı ve fazla yakıt yakmaya başladı(10 tl lik benzin ile 55 km anca yapıyor) ayrıyetten 1000 km de 750 ml yağ eksiltti,motoru hep son devirlerde kullanıyorum.10.000 devirde de tekleme yapıyor.

bu söylediklerimin nedeni ne olabilir aranızda böyle sıkıntı yaşayanlar oldu mu ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------



motor düşük cc olduğu için boy ve kilo nun çok önemi var.boyum 1.87 ve kilom 80 düz yolda apache 119-120 km\h ı görüyor.motor çok ısınınca 125 ile 130 arasında gidiyor.

zincir gerginliğin nasıl torkun azalmasının sebebi en başta bu olabilir yada sübab ayarını bir baktır bin kmde 750 ml mi eksiltiyor yoksa bin kmde değişen yağdan çıkan 750 ml yağ mı en başta sorun zaten burada 2500 3000 kmde 200 250 ml deseniz azaltırda seninki baya bir fazla 10 bin devirdeki teklemnin sebebide karbüratör deposunda benzi kalmadığundan yapar şamandıra ayarını biraz aşağıya almak gerekir
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
İyi akşamlar, Tvs apache motorum ile 17 gün süren ve 14 ülkeden geçtiğim bir avrupa seyehatim oldu.Yakın zamanda gezi raporu da yayınlayacağım. Motorumla ilgili hiç sorun yaşamadım.
Sizinle paylaştığım bu fotoğraf avusturya alplerden.
Sırayla gittiğim ülkeler: Bulgaristan-makedonya-kosova-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-hırvatistan-slovenya-avusturya-almanya-çek cumhuriyeti-slovakya-macaristan-sırbistan-bulgaristan-türkiye

 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
İyi akşamlar, Tvs apache motorum ile 17 gün süren ve 14 ülkeden geçtiğim bir avrupa seyehatim oldu.Yakın zamanda gezi raporu da yayınlayacağım. Motorumla ilgili hiç sorun yaşamadım.
Sizinle paylaştığım bu fotoğraf avusturya alplerden.
Sırayla gittiğim ülkeler: Bulgaristan-makedonya-kosova-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-hırvatistan-slovenya-avusturya-almanya-çek cumhuriyeti-slovakya-macaristan-sırbistan-bulgaristan-türkiye

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/979a5d.jpg[/URL]

kardeşim raporu bekliyorum güzel gez olmuştur tek başına mı gittin sisleri takmışsın sanırım nasıl aküde problem oluyor mu aydınlatma falan nasıldı
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
İyi akşamlar, Tvs apache motorum ile 17 gün süren ve 14 ülkeden geçtiğim bir avrupa seyehatim oldu.Yakın zamanda gezi raporu da yayınlayacağım. Motorumla ilgili hiç sorun yaşamadım.
Sizinle paylaştığım bu fotoğraf avusturya alplerden.
Sırayla gittiğim ülkeler: Bulgaristan-makedonya-kosova-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-hırvatistan-slovenya-avusturya-almanya-çek cumhuriyeti-slovakya-macaristan-sırbistan-bulgaristan-türkiye

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/979a5d.jpg[/URL]

tebrik ederim hocam hoşgeldiniz... muhteşem bi macera olmuştur eminim... ben aydın istanbul ankara aydın yapmaya cesaret edemezken size helal olsun diyorum başka da bişey demiyorum... :cat: :thumleft:
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
İyi akşamlar, Tvs apache motorum ile 17 gün süren ve 14 ülkeden geçtiğim bir avrupa seyehatim oldu.Yakın zamanda gezi raporu da yayınlayacağım. Motorumla ilgili hiç sorun yaşamadım.
Sizinle paylaştığım bu fotoğraf avusturya alplerden.
Sırayla gittiğim ülkeler: Bulgaristan-makedonya-kosova-arnavutluk-karadağ-bosna hersek-hırvatistan-slovenya-avusturya-almanya-çek cumhuriyeti-slovakya-macaristan-sırbistan-bulgaristan-türkiye

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/979a5d.jpg[/URL]

Helal olsun kardeşim. iyi cesaret gercekten. Daha fazla ayrıntı bekliyoruz.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
30
Motorla iki kişi bindiğimde veya topcase'e içinde laptop bulunan çantamı koyunca, fren anında motorun kafa bir sağa bir sola yalpalanıyor. Düşük lastik havalarından mı olur yoksa amostisörlerden mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst