TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaslar merabalar ilk motor olarak bende 3 gun once 2012 model bi apache aldim fakat sigorta icin 340tl para istediler sizce bu normalmi?

plakaya yaşına ve siciline göre değişir


Normal değil. Ben plaka çıkarttığım zaman 170 tl ye hallettim. İyi bir sigorta ci bul en ucuz yollusu hangisi ise araştırıp öyle yap . Eğer istanbul plakası cikartmayacaksan makul bi fiyat bulabilirsin.

Bu arada sakınan göze çöp batarmis . Bugün Apacheye küçük bi nazarlik taktik arkadaşlar. 10 dk ligina bi yere bırakıp geldim. O arada dallamanin biri motoru durduğu yerde devir mis sol yanına. Kafa grenajinda ufak bi çatlak sol sinyal hafiften catlak ve artçı ayakligi yamulmus. Bi kac yerinde boyasi soyulmus .Hiçbişey değilde gözün hibi baktığın motoru hiyarin biri gelip 2 dk da pert etmesi zoruna gidiyor adamın. Neyse nazarlığımız olsun yaptırmadan devam edecem en azından daha az dikkat cekeriz. Zaten apachelerdeki lardaki hava SS larda bile yok sanki millet gözünü ayiramiyor :)

motoru göre güvenlik kamerası varsa kayotları al polise gidip şikayetçi ol belki bulurlar sende motoru yaptırırsın o şerefsizde bir daha başkasının canını yakamaz
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Kardeşim bıraktığım yer texas mahallesi zaten . Araclarin yakitini calacak kadar pis bi mahalleydi. Her zaman güvenli biyere alirdim. Birazda acizligimizn kurbani olduk. Bir tek dükkan vardi orda . Dükkan sahibide kafasını gömmüş bilgisayara dünya yansa umrunda değildi zaten. Neyse artık diğer motorlarda düşerek takardim nazarligi bu sefer degildim. En azından buna şükretmek lazim.
 
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
11
rezerveye alman gerek ama fazla güvenme ylda kalabilirsin kafadan gelen sesn için geçen yıl ben tamamen söküp siperliğe çift taraflı bant diğer yerlerede silikon sıkmıştım ses falan kalmamıştı önceki sayfalarda fotoları duyuyor olması gerekir sürat motor anadoluda mı bilmiyorum ama orası iyiydi
bizim millet parayı ödedi mi dünyadaki en iyi malı aldığını sandığı için titremiyor diyorsa fazla iddalaşmayacaksın kavga çıkar:)

Teşekkür ederim verdiği bilgi için acaba hangi sayfadadır bu yaptığın işlemler :) malum 1500 sayfaya yaklaşmış forum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

rezerveye alman gerek ama fazla güvenme ylda kalabilirsin kafadan gelen sesn için geçen yıl ben tamamen söküp siperliğe çift taraflı bant diğer yerlerede silikon sıkmıştım ses falan kalmamıştı önceki sayfalarda fotoları duyuyor olması gerekir sürat motor anadoluda mı bilmiyorum ama orası iyiydi
bizim millet parayı ödedi mi dünyadaki en iyi malı aldığını sandığı için titremiyor diyorsa fazla iddalaşmayacaksın kavga çıkar:)

Bu sinyal zıngır zıngır titriyor :) dibinden mi sıkmak lazım

bende de ses vardı iki tane vidası var sıktım şuan devir saati haricinde ses yok. Onu da çözsem süper olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Kardeşim bıraktığım yer texas mahallesi zaten . Araclarin yakitini calacak kadar pis bi mahalleydi. Her zaman güvenli biyere alirdim. Birazda acizligimizn kurbani olduk. Bir tek dükkan vardi orda . Dükkan sahibide kafasını gömmüş bilgisayara dünya yansa umrunda değildi zaten. Neyse artık diğer motorlarda düşerek takardim nazarligi bu sefer degildim. En azından buna şükretmek lazim.

Bende etrafta olanları gözdükçe içim rahat etmedi ve 3 gün önce alarm aldım ve bağladım. En azından caydırıcı oldu.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
http://i.imgur.com/DyArP7F.jpg
http://i.imgur.com/PxuRfqB.jpg
http://i.imgur.com/Np5C20r.jpg

Bunlarda fotoğrafları arkadaşlar
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Metzeler ME22 iç lastikli bir lastik mi arkadaşlar?
Ayrıca bu lastikden daha iyi bir lastik var mı bizim motor için? (2012 model)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Merhaba arkadaşlar 2011model var bende depoyu fullesem hangi ışık yanasıya kaç km gitmem gerekir tam tecrübesi olan varmı?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Teşekkür ederim verdiği bilgi için acaba hangi sayfadadır bu yaptığın işlemler :) malum 1500 sayfaya yaklaşmış forum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------





bende de ses vardı iki tane vidası var sıktım şuan devir saati haricinde ses yok. Onu da çözsem süper olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------



Bende etrafta olanları gözdükçe içim rahat etmedi ve 3 gün önce alarm aldım ve bağladım. En azından caydırıcı oldu.

valla ne desem yalan olur geçen yıl yapmıştım nisan mayıs haziran gibi olması gerekir:) devir saatinin altında cıvatalarının lastikleri var onlarda eksik var mı onu bir kontrol et bende o lasiğin bir yoktu ve cıvataları da yoktu kendim fiberli somun aldım taktım motorun bütün somuları fiberli cıvataların altınada rondela koydum bunların hepsini paslanmaz aldım

Metzeler ME22 iç lastikli bir lastik mi arkadaşlar?
Ayrıca bu lastikden daha iyi bir lastik var mı bizim motor için? (2012 model)

iç lastiklidir ama içlastiksiz kullananda var daha iyisi olarak aynı ebatta ben görmedim fakat yurtdışından getirme imaknın varsa pirelli sport demondan memnun herkes tubeles bir lastik
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Teşekkür ederim.

---------

Benim motor rezerve hariç bir depo benzin ile 455 km gitti. Neden acaba?
Şuan servisteyim, ayarlarına bakılacak.

Ayrıca benzin göstergesi 25 TL'lik benzin de koysam gösterge yarıyı geçiyor, sonra yarıya geliyor, sonlara doğru birden tek dış oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Soruna ek, uzun süre kullandıktan sonra -veya her zaman oluyor olabilir, tam emin değilim- mesela kırmızı ışık için durduğumda çiğ benzin kokusu aldım birçok kez.
Acaba benzini tam yakmıyor ve o yüzden mi iki kat fazla harcıyor?

Neyse, bugünü anlatayım, servise gittim;

Motul 7100 4T 10w50 yağımla gittim. (Servisin Petrol Ofisi 15w50 yağına karşılık!)
Yapılanları sırasına göre değil, karışık olarak yazıyorum; (Bu bir periyodik bakımdır, 2. periyodik bakım (2500-3000 km.) olarak yapıldı.)

Yağ ve yağ filtresi değişti. (Motor 2900 km.'de ve yanlış hatırlamıyorsam 200 ml. yağ tüketmiş. -Çıkan yağı tekrar boş kaba doldurduk.-)
Arka ve ön teker söküldü, göbekleri yağlandı. (Krem gibi bir yağı elleriyle sürdüler. Öncesinde -sanırım sadece arka tekeri- deterjan ve tazyikli su ile yıkadılar.)
Sübap ayarı yapıldı. (Önceki ayar sıkıymış, öyle dedi.)
Hava ayarı (karbüratörün oradan bir yerden) yapıldı.
Uzun huzmeli far yakını aydınlattığı için kafa grenajını yukarı doğru eğdiler. (Sanırım pul taktılar.)
Zincir gerginliği ayarladı. (Ayar neye göre yapıldı bilmiyorum, kitapçıkta bilgi yok, motor üstünde de işaret göremedim. ???)
Debriyaj, fren telleri gibi teller, şırınga ile yağlandı. (Yağ sanırım 10w60 mı öyle bir yağ idi, sanırım araba yağı. Belki de sadece kutusu öyle idi, bilmiyorum.)
Arka fren mekanizması yağlandı. (Açılıp kapanan bir mekanizma. -Fren pedalı artık daha yumuşak ve sanki biraz daha fazla basmam gerekiyor gibi hissettim.-)
-Gözden kaçan filan olmadıysa- Tüm vidalar iyice sıkılandı.
Depo, koltuk ve yan parçalar sökülü iken (parçalar ayrı olarak- tüm motosiklet tazyikli su ve köpük-sünger ile yıkandı.
Karbüratördeki su ve hava filtresi yeri gibi yerlerdeki sular boşaltıldı. Her yer basınçlı hava ile kurutuldu ve bez ile silindi.
Bujiye bakıldı fakat değiştirilmedi, aynen geri takıldı.
Hava filtresine kısa süre hava tutuldu ve idare edecek temizlikte göründüğü için aynı filtre tekrar takıldı.
Zincir temizlendi ve yağlandı.

Unuttuğum veya görmediğim işler olabilir. Oruçlu bir şekilde -ve 200 km. yol yaptıktan sonra- orada 3 saat bekledim.

Fiyat 60 TL tuttu. Eğer hava filtresi filan da değişseydi 90 TL tutacakmış.
60 TL.


Yukarıdaki sorunum ve şimdiki yazdıklarım hakkında sizlerden yorum bekliyorum.
Teşekkürler... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Teşekkür ederim.

---------

Benim motor rezerve hariç bir depo benzin ile 455 km gitti. Neden acaba?
Şuan servisteyim, ayarlarına bakılacak.

Ayrıca benzin göstergesi 25 TL'lik benzin de koysam gösterge yarıyı geçiyor, sonra yarıya geliyor, sonlara doğru birden tek dış oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Soruna ek, uzun süre kullandıktan sonra -veya her zaman oluyor olabilir, tam emin değilim- mesela kırmızı ışık için durduğumda çiğ benzin kokusu aldım birçok kez.
Acaba benzini tam yakmıyor ve o yüzden mi iki kat fazla harcıyor?

Neyse, bugünü anlatayım, servise gittim;

Motul 7100 4T 10w50 yağımla gittim. (Servisin Petrol Ofisi 15w50 yağına karşılık!)
Yapılanları sırasına göre değil, karışık olarak yazıyorum; (Bu bir periyodik bakımdır, 2. periyodik bakım (2500-3000 km.) olarak yapıldı.)

Yağ ve yağ filtresi değişti. (Motor 2900 km.'de ve yanlış hatırlamıyorsam 200 ml. yağ tüketmiş. -Çıkan yağı tekrar boş kaba doldurduk.-)
Arka ve ön teker söküldü, göbekleri yağlandı. (Krem gibi bir yağı elleriyle sürdüler. Öncesinde -sanırım sadece arka tekeri- deterjan ve tazyikli su ile yıkadılar.)
Sübap ayarı yapıldı. (Önceki ayar sıkıymış, öyle dedi.)
Hava ayarı (karbüratörün oradan bir yerden) yapıldı.
Uzun huzmeli far yakını aydınlattığı için kafa grenajını yukarı doğru eğdiler. (Sanırım pul taktılar.)
Zincir gerginliği ayarladı. (Ayar neye göre yapıldı bilmiyorum, kitapçıkta bilgi yok, motor üstünde de işaret göremedim. ???)
Debriyaj, fren telleri gibi teller, şırınga ile yağlandı. (Yağ sanırım 10w60 mı öyle bir yağ idi, sanırım araba yağı. Belki de sadece kutusu öyle idi, bilmiyorum.)
Arka fren mekanizması yağlandı. (Açılıp kapanan bir mekanizma. -Fren pedalı artık daha yumuşak ve sanki biraz daha fazla basmam gerekiyor gibi hissettim.-)
-Gözden kaçan filan olmadıysa- Tüm vidalar iyice sıkılandı.
Depo, koltuk ve yan parçalar sökülü iken (parçalar ayrı olarak- tüm motosiklet tazyikli su ve köpük-sünger ile yıkandı.
Karbüratördeki su ve hava filtresi yeri gibi yerlerdeki sular boşaltıldı. Her yer basınçlı hava ile kurutuldu ve bez ile silindi.
Bujiye bakıldı fakat değiştirilmedi, aynen geri takıldı.
Hava filtresine kısa süre hava tutuldu ve idare edecek temizlikte göründüğü için aynı filtre tekrar takıldı.
Zincir temizlendi ve yağlandı.

Unuttuğum veya görmediğim işler olabilir. Oruçlu bir şekilde -ve 200 km. yol yaptıktan sonra- orada 3 saat bekledim.

Fiyat 60 TL tuttu. Eğer hava filtresi filan da değişseydi 90 TL tutacakmış.
60 TL.


Yukarıdaki sorunum ve şimdiki yazdıklarım hakkında sizlerden yorum bekliyorum.
Teşekkürler... :)

yapılanlar iyimiş ben bursadaki servisteki 2500-3000 bakımını hatırlıyorumda 10 dk anca sürmüştü sadece yağı ve filtreyi değiştirmişlerdi ve 2 sene önce aldıkları para 75 tl idi seninki bedavaya gelmiş
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Bakımı bedavaya yaptırmışsin :)
Arkadaşlar yağ tapasıni açmak için lokma anahtarı kaç olması lazim?
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Teşekkür ederim.

---------

Benim motor rezerve hariç bir depo benzin ile 455 km gitti. Neden acaba?
Şuan servisteyim, ayarlarına bakılacak.

Ayrıca benzin göstergesi 25 TL'lik benzin de koysam gösterge yarıyı geçiyor, sonra yarıya geliyor, sonlara doğru birden tek dış oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

Soruna ek, uzun süre kullandıktan sonra -veya her zaman oluyor olabilir, tam emin değilim- mesela kırmızı ışık için durduğumda çiğ benzin kokusu aldım birçok kez.
Acaba benzini tam yakmıyor ve o yüzden mi iki kat fazla harcıyor?

Neyse, bugünü anlatayım, servise gittim;

Motul 7100 4T 10w50 yağımla gittim. (Servisin Petrol Ofisi 15w50 yağına karşılık!)
Yapılanları sırasına göre değil, karışık olarak yazıyorum; (Bu bir periyodik bakımdır, 2. periyodik bakım (2500-3000 km.) olarak yapıldı.)

Yağ ve yağ filtresi değişti. (Motor 2900 km.'de ve yanlış hatırlamıyorsam 200 ml. yağ tüketmiş. -Çıkan yağı tekrar boş kaba doldurduk.-)
Arka ve ön teker söküldü, göbekleri yağlandı. (Krem gibi bir yağı elleriyle sürdüler. Öncesinde -sanırım sadece arka tekeri- deterjan ve tazyikli su ile yıkadılar.)
Sübap ayarı yapıldı. (Önceki ayar sıkıymış, öyle dedi.)
Hava ayarı (karbüratörün oradan bir yerden) yapıldı.
Uzun huzmeli far yakını aydınlattığı için kafa grenajını yukarı doğru eğdiler. (Sanırım pul taktılar.)
Zincir gerginliği ayarladı. (Ayar neye göre yapıldı bilmiyorum, kitapçıkta bilgi yok, motor üstünde de işaret göremedim. ???)
Debriyaj, fren telleri gibi teller, şırınga ile yağlandı. (Yağ sanırım 10w60 mı öyle bir yağ idi, sanırım araba yağı. Belki de sadece kutusu öyle idi, bilmiyorum.)
Arka fren mekanizması yağlandı. (Açılıp kapanan bir mekanizma. -Fren pedalı artık daha yumuşak ve sanki biraz daha fazla basmam gerekiyor gibi hissettim.-)
-Gözden kaçan filan olmadıysa- Tüm vidalar iyice sıkılandı.
Depo, koltuk ve yan parçalar sökülü iken (parçalar ayrı olarak- tüm motosiklet tazyikli su ve köpük-sünger ile yıkandı.
Karbüratördeki su ve hava filtresi yeri gibi yerlerdeki sular boşaltıldı. Her yer basınçlı hava ile kurutuldu ve bez ile silindi.
Bujiye bakıldı fakat değiştirilmedi, aynen geri takıldı.
Hava filtresine kısa süre hava tutuldu ve idare edecek temizlikte göründüğü için aynı filtre tekrar takıldı.
Zincir temizlendi ve yağlandı.

Unuttuğum veya görmediğim işler olabilir. Oruçlu bir şekilde -ve 200 km. yol yaptıktan sonra- orada 3 saat bekledim.

Fiyat 60 TL tuttu. Eğer hava filtresi filan da değişseydi 90 TL tutacakmış.
60 TL.


Yukarıdaki sorunum ve şimdiki yazdıklarım hakkında sizlerden yorum bekliyorum.
Teşekkürler... :)


hangi servis ise bu helal olsun aldığı para... neresi ustam yakın bi yer ise ben de geleyim... benim ikinci bakımı 3 4 ay önce yaptırdım sadece subap boşluğu ayarlandı ve yağı değişti... 60 TL bayıldım çıktım...
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
yapılanlar iyimiş ben bursadaki servisteki 2500-3000 bakımını hatırlıyorumda 10 dk anca sürmüştü sadece yağı ve filtreyi değiştirmişlerdi ve 2 sene önce aldıkları para 75 tl idi seninki bedavaya gelmiş

Bence de adamlar neredeyse bedavaya bakım yapmışlar.
Bursa'da yaklaşık bir ay önce 2. bakım fiyatını sorduğumda 120 tl. gibi bir fiyat demişlerdi.
Yakın zamanda benimde 2.bakıma gitmem gerekecek.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Usta (aslında iki usta ve iki çocuk), kitapçığı oku ama harfi harfine uygulama dedi. Ben ne gerekiyorsa onu yapıyorum, her bakımda filtrelerin hepsini değiştirmiyorum, bakıyorum, gerekiyorsa değiştiriyorum, idare eder olarak görürsem değiştirmiyorum dedi.
Yine de kitapçıkta ne yazıyorsa hepsini yaptılar. :) İşte sadece hava filtresini filan temizleyip koydular. Aslında kitapçıkta da öyle yazıyor. :mrgreen:

Motor şuan nasıl tam bilemiyorum, uzun yola çıkmam lazım. Bakalım ne kadar benzin yakacağım bu sefer?
Şuan kesin olarak çözülmeyen tek sorunum var, benzin göstergesi;

Mesela 25 TL benzin alsam bile (rezerveye geçecek kadar boşken depo), yarıyı iki tık geçiyor, giderken bitmeye yakın aniden gösterge iniyor.

Depoyu tam doldurduğumda, 400 km.'ye kadar yarı civarında gösterdi. sonra 440 km.'de aniden gösterge tek tık oldu. 455'de teklemeye başladı ve ben de rezerveye aldım.
Usta bu motorların hepsi böyle, normal bir durum dedi. Sen sadece benzin bitince rezerveye al, onun dışında ON konumunda kullan dedi. Zaten ben de öyle yapıyorum.


Sizin göstergeler de mi böyle? Yoksa şamandırada bir sorun mu var? (Usta sorun yok dedi.)


Not: Motorun yakıtı sevisten önce, hesaplarıma göre 100 km'de tüketim 3 Litreye dayanmış. Bakalım ayarlardan sonra ne kadar yakacak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

IMG_20140721_154623_zps06716bcc.jpg



IMG_20140721_164251_zpsa15b3eb8.jpg



Üstün körü değil, ince ince her yerini temizlediler, köpüklediler, kuruladılar ve sildiler.
Motor resmen sıfır gibi oldu. Zaten hâlâ bazı yerlerde fabrikada yazılan yazılar duruyor.
Fakat hava o gün yağmurluydu, eve gelirken motor kirlendi. :pale:


--------
(Üstteki yazıyı da görün. :cherry:)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar 6,600 e geldi motorum. Subap ayarı yapılması lazım dedi servis. Subap ayarı nedir, 6600 kmdeki motorun neden subap ayarı yapılır? Yaptırmadım ben bu arada.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Usta (aslında iki usta ve iki çocuk), kitapçığı oku ama harfi harfine uygulama dedi. Ben ne gerekiyorsa onu yapıyorum, her bakımda filtrelerin hepsini değiştirmiyorum, bakıyorum, gerekiyorsa değiştiriyorum, idare eder olarak görürsem değiştirmiyorum dedi.
Yine de kitapçıkta ne yazıyorsa hepsini yaptılar. :) İşte sadece hava filtresini filan temizleyip koydular. Aslında kitapçıkta da öyle yazıyor. :mrgreen:

Motor şuan nasıl tam bilemiyorum, uzun yola çıkmam lazım. Bakalım ne kadar benzin yakacağım bu sefer?
Şuan kesin olarak çözülmeyen tek sorunum var, benzin göstergesi;

Mesela 25 TL benzin alsam bile (rezerveye geçecek kadar boşken depo), yarıyı iki tık geçiyor, giderken bitmeye yakın aniden gösterge iniyor.

Depoyu tam doldurduğumda, 400 km.'ye kadar yarı civarında gösterdi. sonra 440 km.'de aniden gösterge tek tık oldu. 455'de teklemeye başladı ve ben de rezerveye aldım.
Usta bu motorların hepsi böyle, normal bir durum dedi. Sen sadece benzin bitince rezerveye al, onun dışında ON konumunda kullan dedi. Zaten ben de öyle yapıyorum.


Sizin göstergeler de mi böyle? Yoksa şamandırada bir sorun mu var? (Usta sorun yok dedi.)


Not: Motorun yakıtı sevisten önce, hesaplarıma göre 100 km'de tüketim 3 Litreye dayanmış. Bakalım ayarlardan sonra ne kadar yakacak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20140721_154623_zps06716bcc.jpg


http://i1273.photobucket.com/albums/y410/MeliksahMELO/IMG_20140721_164251_zpsa15b3eb8.jpg


Üstün körü değil, ince ince her yerini temizlediler, köpüklediler, kuruladılar ve sildiler.
Motor resmen sıfır gibi oldu. Zaten hâlâ bazı yerlerde fabrikada yazılan yazılar duruyor.
Fakat hava o gün yağmurluydu, eve gelirken motor kirlendi. :pale:


--------
(Üstteki yazıyı da görün. :cherry:)

yemin ediyorum duygulandım... o ustanın ellerinden öper oğlunun d*şşaklarını yirim... :p

yakıt olayımız seninle birebir aynı hocam...

yakıt seviyesi de aynı şekilde... yani 300 km oluyo daha yarıyı gösterirken bi 300 km daha gider hissi uyandırıyo insanda ama sonra hızlı düşüyo... 400 - 450 km de teklemeye başlıyo... bence bi sıkıntı yok yani...

300 - 1000 kmde bir zincirinin durumuna göre bi de zincirini yağla hacım ... senin motor eskimez... güle güle kullan...

Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Fakat usta Motul markasını ilk defa duymuş. İpone'yi biliyormuş ama bunu bilmiyormuş. Ben ikisi de aynı ayarda dedim ama inanmamıştır büyük ihtimalle. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst