TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
66
Hocam benim motor henuz 2800 km de ve aynı sesden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim motorda da bi ses var . Motor çalışma sesınden ayrı bloğun içinden extradan az bi ses duyuluo nası desem böyle egzantrik zinciri sesi gibi falan . Motor yeni olduğu için hemen şüphelenip ustaya götürdüm fakat bunun normal bişey olduğunu söyledi sanırım bu tüm apachelerde var ve bi sıkıntı değil normal sesi. Dediğiniz gibi kask içinden motor sesını duymaya alışınca insan çıkarınca bi tuhaf gelio ondan da olabilir.

Benim motor da henüz 1200 km de, bahsettiğimiz ses muhtemelen aynıdır. ben epey araştırdım, servise ve eski kullanıcıların birçoğuna sordum ve herkes bu sesin egzantrik sesi olduğunu, normal olduğunu, apache'lerin motor karakteristiği ile alakalı olduğunu söyledi. ilk zamanlar benide çok rahatsız ediyodu acaba bişeymi var motorda diyodum ama alıştım artık hiç takmıyorum kafaya.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
valla ben 18 binde katı iptal ettim pekte tıkanıklık yoktu
Katalizatörü çıkarınca orası boş mu kalıyor peki

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

Benim motor da henüz 1200 km de, bahsettiğimiz ses muhtemelen aynıdır. ben epey araştırdım, servise ve eski kullanıcıların birçoğuna sordum ve herkes bu sesin egzantrik sesi olduğunu, normal olduğunu, apache'lerin motor karakteristiği ile alakalı olduğunu söyledi. ilk zamanlar benide çok rahatsız ediyodu acaba bişeymi var motorda diyodum ama alıştım artık hiç takmıyorum kafaya.
Bence ses olayını takmayın Çünkü her türlü ses geliyor ben ne zaman sesi dinlesem 2-3 çeşit ses geliyor.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Arkadaşlar Tekrar Merhaba Büyük İhtimalle Kararımı TVS Apache RTR 150'den Yana Verdim. Nasipse Kışın ( Ölü Sezonda ) 3 Bin Lira Civarı 20.000 Km'nin Altında Bir Apache Almayı Düşünüyorum :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

Günaydınlar.

Orjinal Dişlileri İle Apache'nin ( Son Hızı Motordan Motora Değişir ) Ancak Sabit Stabil Gidebileceğimiz Hız Nedir ?

Mesela Sabit 100 Km/h İle Gidebilirmiyiz ?

Sanıyorum Apache'de Devir Kesici Yok, Haklımıyım ?

Birde Eski Kasa Apaçi'nin Jant Ebatlarından Dolayı Her Lastik Olmuyormuş Sanırım, Bu Konuda Öyle Okudum Mesela '' Michelin Pilot Street '' Lastikler Apache'ye Olur'mu ? Uygun Ebatı Varmıdır ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:33 ----------

Birde Apache'nin Orjinal Egzozunun Motosikleti Sıktığını Duydum, Katalizör İptali İle Bu Problemin Üstesinden Gelinebiliyor'mu ? Yoksa Komple Egzozu'mu Değiştirmemiz Gerek ?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Arkadaşlar Tekrar Merhaba Büyük İhtimalle Kararımı TVS Apache RTR 150'den Yana Verdim. Nasipse Kışın ( Ölü Sezonda ) 3 Bin Lira Civarı 20.000 Km'nin Altında Bir Apache Almayı Düşünüyorum :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

Günaydınlar.

Orjinal Dişlileri İle Apache'nin ( Son Hızı Motordan Motora Değişir ) Ancak Sabit Stabil Gidebileceğimiz Hız Nedir ?

Mesela Sabit 100 Km/h İle Gidebilirmiyiz ?

Sanıyorum Apache'de Devir Kesici Yok, Haklımıyım ?

Birde Eski Kasa Apaçi'nin Jant Ebatlarından Dolayı Her Lastik Olmuyormuş Sanırım, Bu Konuda Öyle Okudum Mesela '' Michelin Pilot Street '' Lastikler Apache'ye Olur'mu ? Uygun Ebatı Varmıdır ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 06:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:33 ----------

Birde Apache'nin Orjinal Egzozunun Motosikleti Sıktığını Duydum, Katalizör İptali İle Bu Problemin Üstesinden Gelinebiliyor'mu ? Yoksa Komple Egzozu'mu Değiştirmemiz Gerek ?

Sabit 100 kmh'la gidebilirsin. Devir kesici yok doğrudur. Lastik konusunda arkaya michelin uyuyor. Fakat ön biraz pahalı onun haricinde metzeller ve sava var diğerleri pek iyi değil. Katalizör sıktığı iddaaları var evet ama bende öyle bişey yok. Canavar gibi gidiyor en son 141 gördüm :) komple egsozu değişmene gerek yok istersen kat iptali yaptırabilirsin ama yaptıranlar bi fark göremedim diyip duruyodu.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Sabit 100 kmh'la gidebilirsin. Devir kesici yok doğrudur. Lastik konusunda arkaya michelin uyuyor. Fakat ön biraz pahalı onun haricinde metzeller ve sava var diğerleri pek iyi değil. Katalizör sıktığı iddaaları var evet ama bende öyle bişey yok. Canavar gibi gidiyor en son 141 gördüm :) komple egsozu değişmene gerek yok istersen kat iptali yaptırabilirsin ama yaptıranlar bi fark göremedim diyip duruyodu.

Öncelikle Cevaplarınız İçin Teşekkürler, Motosiklet - Otomobil vb. Taşıtlarda Lastiğin Önemi Büyük ( Kimisi Böyle Düşünmüyor Ama Umarım Başlarına Bir Bela Çıkmadan Mantıklı Düşünürler ) Metzelleri Duydum Alınca Motosikleti Ya Michelin ve Metzeller Düşünmekteyim. Kat İptali Otomobilden Alışık Olduğum Bir Kavram ve Otomobillerde Çok Fark Ettiriyor ( 1 Vites Arttırıyor Aracın Çekişini ) Bakalım Ya Kat İptali Yaparım Bende Yada Komple Tiger Egzoz Takarım, Hayırlı Günler :king:
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Sabit 100 kmh'la gidebilirsin. Devir kesici yok doğrudur. Lastik konusunda arkaya
michelin uyuyor. Fakat ön biraz pahalı onun haricinde metzeller ve sava var diğerleri pek iyi değil. Katalizör sıktığı iddaaları var evet ama bende öyle bişey yok. Canavar gibi gidiyor en son 141 gördüm :) komple egsozu değişmene gerek yok istersen kat iptali yaptırabilirsin ama yaptıranlar bi fark göremedim diyip duruyodu.

Sarı Apache :) kat iptali performansa. Etki yapmaz zaten ama belli bir km den sonra doluyor ve motoru eline aliyorsun
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
bu subap ayarı neden bozulur???? yapılalı daha 1000 km oldu yuksek devırde gazı kesınce egzos fena patlıyo subaplardan gelen sıırtı sesı arttı iice.hafta sonu ıyı bı ayar cekıcez yamaha servısınde.ama bu subap ayarı neden bozulur kısa zamanda anlamadım.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Bayide gördüm üstüne oturdum her yerinden kalite akıyor enteresan, honda yamaha amblemi olsa 2 katına satarlar kesin...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bu subap ayarı neden bozulur???? yapılalı daha 1000 km oldu yuksek devırde gazı kesınce egzos fena patlıyo subaplardan gelen sıırtı sesı arttı iice.hafta sonu ıyı bı ayar cekıcez yamaha servısınde.ama bu subap ayarı neden bozulur kısa zamanda anlamadım.

egzoz patlıyorsa yakıt fazla geliyordur yada buji tırnak aralığı azdır yanmayan yakıt egzoz sıcaklığıyla egzozda yanıyordur


sabit stabil hız 70-80 iyi bence düz yolda orta devirler 100 çok bu motora, devir kesici var


devir kesici yok arkadaşım servis manuelinde de yazmıyor
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Varsa foto koyarmısınız? Nasıl bağlattınız?

Çakar dediğim park ampulü yerine takılan hem düz hem çakarlı yanabilen ledli park ampülü. Anahtarı bir kere açınca düz yanıyor kapatıp tekrar açınca çakarlı yanıyor oto aksesuarcılarda bulunur.

Buyrun buda videosu bana ait değildir.
http://youtu.be/H423f3PHyUM
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Sonunda yağımı aldım.
Motul 4T 7100 10W50 iki adet 1 litre aldım. 90 TL.

Servise gideceğim önümüzdeki günlerde.
Servis, eğer yağ filtresi değişirse 90 TL olur dedi. Yağı ben götüreceğim için fiyat ne kadar düşer bilemiyorum. Normalde PO yağı kullanacaktı.

Yorumunuz nedir?
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Sonunda yağımı aldım.
Motul 4T 7100 10W50 iki adet 1 litre aldım.
90 TL.
Servise gideceğim önümüzdeki günlerde.
Servis, eğer yağ filtresi değişirse 90 TL olur dedi. Yağı ben götüreceğim için fiyat ne kadar düşer bilemiyorum. Normalde PO yağı kullanacaktı.

Yorumunuz nedir?

Ben hava filtresini 10 TL ye almıştım.işçilikte en fazla 30 TL alması lazim ama servisten servise değişir.Bu arada aldığın yağ çok pahali geldi
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Sonunda yağımı aldım.
Motul 4T 7100 10W50 iki adet 1 litre aldım. 90 TL.

Servise gideceğim önümüzdeki günlerde.
Servis, eğer yağ filtresi değişirse 90 TL olur dedi. Yağı ben götüreceğim için fiyat ne kadar düşer bilemiyorum. Normalde PO yağı kullanacaktı.

Yorumunuz nedir?

Yağ filtresi 10 tl yağ 30 tl castrol toplam 40 tl yağ değişimi yaptırıyorum.
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
2
Herkeze hayırlı akşamlar.Aranıza yenı katıldım 2011 Apache ile ne yazıkkı akılsızlık ve bilgisizlik ile bandırmadan kalkıp izmire almaya gittiğim motor pek içime sinmemişti fakat yınede aldım.bandırmaya donene kadar 1 ve 2 .vitesleri hiç kullanamadım cunkı geçmiyodu.bazen 4ten 5e atıyodu kendısı kafasına gore takılıyo.motoru dun almama rağmen bu gun motorcuma gittim motora baktık test ettı ve motorunu sokup şanzımanına bakmamız lazım dediler.nası olması gerekıyosa oyle yap diyip verdım motoru ve 150tl işçilik+malzeme parası olarak anlastık.anlıyacağınız kotu bır deneyım oldu ve bir daha kafama göre motor almıyacağım benı motordan soğuttular.birde motor 20binde olmasına rağmen (sözde tabi onada ınanmıyomda)debriyaj balatası bitmiş olabilirmi cunkı kacırdı bı kaç kere bitmeye yakındır heralde.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Herkeze hayırlı akşamlar.Aranıza yenı katıldım 2011 Apache ile ne yazıkkı akılsızlık ve bilgisizlik ile bandırmadan kalkıp izmire almaya gittiğim motor pek içime sinmemişti fakat yınede aldım.bandırmaya donene kadar 1 ve 2 .vitesleri hiç kullanamadım cunkı geçmiyodu.bazen 4ten 5e atıyodu kendısı kafasına gore takılıyo.motoru dun almama rağmen bu gun motorcuma gittim motora baktık test ettı ve motorunu sokup şanzımanına bakmamız lazım dediler.nası olması gerekıyosa oyle yap diyip verdım motoru ve 150tl işçilik+malzeme parası olarak anlastık.anlıyacağınız kotu bır deneyım oldu ve bir daha kafama göre motor almıyacağım benı motordan soğuttular.birde motor 20binde olmasına rağmen (sözde tabi onada ınanmıyomda)debriyaj balatası bitmiş olabilirmi cunkı kacırdı bı kaç kere bitmeye yakındır heralde.

geçmiş olsun 150 tl işçilik ve malzeme parası çok değil fiyatı uyguna aldıysanız ucuza kapamış gibi düşünün balata işi için konuşmak yanlış olur belki adam yeni değiştirdi ama motosiklet yağı yerine araba yağı koydu ondan kaçırıyorda olabilir eğer usta iyiyse şanzıman sıfır gibi olur
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
2
geçmiş olsun 150 tl işçilik ve malzeme parası çok değil fiyatı uyguna aldıysanız ucuza kapamış gibi düşünün balata işi için konuşmak yanlış olur belki adam yeni değiştirdi ama motosiklet yağı yerine araba yağı koydu ondan kaçırıyorda olabilir eğer usta iyiyse şanzıman sıfır gibi olur

hani hayal kırıklığı oldu 3bin lira verip te boyle bişe almak gerçi ektraları var ama olmasada olurdu.inşallah iyi olur motor tek temennim o
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst