- Katılım
- 22 Mar 2011
- Mesajlar
- 66
Hocam benim motor henuz 2800 km de ve aynı sesden mi bahsediyoruz bilmiyorum ama benim motorda da bi ses var . Motor çalışma sesınden ayrı bloğun içinden extradan az bi ses duyuluo nası desem böyle egzantrik zinciri sesi gibi falan . Motor yeni olduğu için hemen şüphelenip ustaya götürdüm fakat bunun normal bişey olduğunu söyledi sanırım bu tüm apachelerde var ve bi sıkıntı değil normal sesi. Dediğiniz gibi kask içinden motor sesını duymaya alışınca insan çıkarınca bi tuhaf gelio ondan da olabilir.
Benim motor da henüz 1200 km de, bahsettiğimiz ses muhtemelen aynıdır. ben epey araştırdım, servise ve eski kullanıcıların birçoğuna sordum ve herkes bu sesin egzantrik sesi olduğunu, normal olduğunu, apache'lerin motor karakteristiği ile alakalı olduğunu söyledi. ilk zamanlar benide çok rahatsız ediyodu acaba bişeymi var motorda diyodum ama alıştım artık hiç takmıyorum kafaya.