2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük

Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için

, bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...