TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
26
Maşaallah Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Mat gri nasıl acaba...?
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Maşaallah Allah kaza bela vermesin...

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Mat gri nasıl acaba...?
eyvallah kardeşim saol.
mat gride güzel ama ben canlı renkleri sevdiğim için sarısı ve kırmızısı hoşuma gidiyor.yeni kasadada yeşil siyah tabi. kimin ne düşündüğü önemli değil rengi hakkında.senin hangisi hoşuna gidiyorsa, hangisi sana hitap ediyorsa onu al. ben sarıyı alırken bazı arkadaşlar motorda sarı mı olur yaa siyah falan al,sarı motoru satmak zor olur falan diyorlardı ama benim gönlüm sarısında olduğu için tereddüt bile etmeden aldım :wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
yok ya benzinin bitmesini beklemem.motora zararlı...o ışık yandığında benzini alırım. öğrenciyim,cepte para yoksa son damlasına kadarda kullanabilirim belli olmaz :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Sarıda bir başka oluyor yavvv :flower:


[url]http://i.hizliresim.com/KlZBDb.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/KDDobO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/wLDdzj.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xVD2Wn.jpg[/url]




Sari başka
Üstündeki bambaşka :queen::queen::flower:
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Merhaba arkadaslar beni bilen bilir cok eski kullanicilardanim ilk alan kisilerden , gostergem bozuldu kafayi yedi 50 ile giderken 160km gosterdo sonra bu oran 120 vs civari surekli cikip indi km suan 0 da kaldi hareket etmiyor basina bu olay gelen var mi nasil cozdunuz bu sorunu ? Ayrica yukarida resimi ben atmistim 3 sene once :D
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
23
.................

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

Merhaba arkadaslar beni bilen bilir cok eski kullanicilardanim ilk alan kisilerden , gostergem bozuldu kafayi yedi 50 ile giderken 160km gosterdo sonra bu oran 120 vs civari surekli cikip indi km suan 0 da kaldi hareket etmiyor basina bu olay gelen var mi nasil cozdunuz bu sorunu ? Ayrica yukarida resimi ben atmistim 3 sene once :D
Km müşürü bozulmuştur ön lastiğin ortasındaki parça.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Katlanır plaka yaptım Apache'ye. Ama yukarı doğru değil yana katlanıyor benimki :) Mıknatıslı. Ortadan ikiye yana katlanıyor.
Foto çekerim bi ara. Patenti bende.
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
xenon far kullanan varmı? 2013 model apache aldım arkadaşlar ışık biraz yetersiz 12v mış galiba napmak lazm

bende xenon vardı söktüm bizim motorun tesisatı xenon kullanacak kadar kuvvetli değil genede yaptıran arkadaşlar var ama.
şimdi 55w oto ampulu var aydınlatması iyi ama biraz orjinal takıntılı olduğum ve kafam rahat olsun diye 35w beyaz ampul alcam.

bana görede temiz oldumu her apache güzel ama sarı siyah ve özelliklede yeni kasada yeşil çok afilli duruyor.

katlanır plaka tasarımınızı görmek isterim benimde kafamda kuyruğa bi şekil yapmak var hoş duran.

emre maşallah güzel resimler
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Merhaba arkadaslar yukarida gostergenin kafayi yedigini yazmistim konjoktor ariza yapmis bu on tekerin solundaki kablo dalamanda surat motora yaptirdim 65 tl ye degisti su an motorda bir sorun yok , gitmisken yag , yag filtresi hava filtresi , vida sikilmasi , zincir yaglanmasi vs yaptirdim 115 tl tuttu toplam motor kendine geldi 90-95 arasi gittigim yolda motor rahatca 110 lara cikti. Usta bana motorun diyaframinda sorun oldugunu soyledi malum 3.5 yillik makine onu degisttirsem hiz 20km vs daha artar dedi ama ben elletmedim sonucta yaris motoru degil bu. 50 tl imis o parca. Sinirlari bilmek gerek bu motoru 110 usti surmemek gerek bana gore motor omru bakimindan. Saygilar :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Merhaba arkadaslar yukarida gostergenin kafayi yedigini yazmistim konjoktor ariza yapmis bu on tekerin solundaki kablo dalamanda surat motora yaptirdim 65 tl ye degisti su an motorda bir sorun yok , gitmisken yag , yag filtresi hava filtresi , vida sikilmasi , zincir yaglanmasi vs yaptirdim 115 tl tuttu toplam motor kendine geldi 90-95 arasi gittigim yolda motor rahatca 110 lara cikti. Usta bana motorun diyaframinda sorun oldugunu soyledi malum 3.5 yillik makine onu degisttirsem hiz 20km vs daha artar dedi ama ben elletmedim sonucta yaris motoru degil bu. 50 tl imis o parca. Sinirlari bilmek gerek bu motoru 110 usti surmemek gerek bana gore motor omru bakimindan. Saygilar :)

biz 110ları dördüncü viteste yapıyoruz:queen::queen: diyaframı değiştir yapıştırmaya devam. cbf gibi kullanmayın apacheleri
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Arkadaşlar, moto park denen siteden arka çanta demiri aldım.
Nereden aldım, lanet olsun.
öncelikle gönderdikleri demirin resmini atayım.
Her tarafı çizik, vuruk. buyrun siz bakın.

çiziklere bakarmısınz bi



ayrıca, demiri yerine takmak için, boynuzlardan yani arka tutamaçlardan birini sökemedim.
demir biraz dar gibi geldi bana. ne yapmam lazım arkadaşkar?
demiri kendim biraz boyasam, tekrar esnetmek için açınca boyası atarmı? sprey boyayla boyayacağım.

Ama bunları asıl buraya yazmamın sebebi, bu sitenin rezilliği ve aşağılıklıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst