TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
23
arkadaşlar aynaları değiştiren oldu mu ? benim aynaların lastikleri sürekli çıkıyor,gevşiyor falan.hem daha spor bir ayna takmak istiyorum. universal modeller apache lere uyar mı ?

Kardes bu konuyu takipteyim. Ayna denersen, haberimiz olsun.
Sahibinden de bir motora spor ayna takmış
KrO6dP.png

buna beziyor http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-mh-drift-modifiye-ayna-givis-full-karbon-ozel-model-ayarli-153376790/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
artık haftada birde akort ayarı yaptırsın :queen:

Biz cocukken bos pet sise sokardik lastikle camurluk arasina. Kart da neymis?:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------

resimde gözüktüğü kadar iyiyse alınabilir bu aynalar fiyatları uygundu

Ayna ve fiyati guzel aslinda, tek suphem aynayi tutan kismin ayarlama yeri top seklinde olmasi, ruzgarda ayna ayari degisirse sıkıntı olur. Birimiz ismarlasak ? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
arkadaşlar bugun castrol yağı döküp yeni aldıgım ipone yağı koydum ve motorun sesi değişti vites geçişleri değişti yumuşadı bi haller oldu motora sanki farklı bir makina kullanıyorum

siz siz olun castrol kullanmayın çatır çutur vites geçişlerinden kurtulun

1:ipone
2:motul
gerisi faso fiso

e2JJNO.jpg
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Bende ipone katana full power 10/50 koydum Cumartesi gunu. Litresi 42 lira.
Yag degisince biraz rahatliyor, ama esas 500-1000 km sonra kendini gosterir motor. Yag biraz eskisin. O zaman yorum yapalim.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
castrol gerçektende vitesleri çok sertleştiriyor.repsol üde tavsiye ederim.repsol koyalı yaklaşık bin km oldu vitesler ilk günkü gibi yumuşacık ;)bundan sonrada ıpone yada motul deniycem bakalım ne olacak...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

Kardes bu konuyu takipteyim. Ayna denersen, haberimiz olsun.

ilk denemeyi ben yapmam aga biri taktırsın aynından bende sipariş verip taktırırım :p haftaya hava iyi olursa,motoru garajdan çıkarıp burdaki parçacılarada bakar,danışırım. burada yaptırabilirsem sizede gösterir kargolarım
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561

arkadaşlar bisiy dikkatimi çekti orjinal aynalar gidondan dışarı tasiyo bunlar gidonla aynı hizada hatta daha içeride gibi gözüküyor arkayi görüşte sıkıntı yasanirmi acaba
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaşlar bugun castrol yağı döküp yeni aldıgım ipone yağı koydum ve motorun sesi değişti vites geçişleri değişti yumuşadı bi haller oldu motora sanki farklı bir makina kullanıyorum

siz siz olun castrol kullanmayın çatır çutur vites geçişlerinden kurtulun

1:ipone
2:motul
gerisi faso fiso

http://i.hizliresim.com/e2JJNO.jpg

castrolün hangi yağını kullanıyordun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

arkadaşlar bisiy dikkatimi çekti orjinal aynalar gidondan dışarı tasiyo bunlar gidonla aynı hizada hatta daha içeride gibi gözüküyor arkayi görüşte sıkıntı yasanirmi acaba

dostum o aynalar şekil olarak güzel gözükebilir ama kalite olarak yerlerde.. montaj esnasında elinde kalan bir çok arkadaşım var. ayar tutmaz, yamulur bozulur titrer vs vs
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
319
castrolün hangi yağını kullanıyordun?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------



dostum o aynalar şekil olarak güzel gözükebilir ama kalite olarak yerlerde.. montaj esnasında elinde kalan bir çok arkadaşım var. ayar tutmaz, yamulur bozulur titrer vs vs

power1 kullanıyordum bir yağ bu kadar berbat olabilir
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Ben İpone yağı bir kere kullandım ve vites geçişleri acayip sertleşti hiç memnun kalmadım.Bence hangi yağ ile başlarsan o yağla devam etmek en mantıklısı serviste shell ve castrol yağ var castrol koyduruyorum ama shell koydurduğum günler de oldu ikisinde memnunum.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler bence siz ara gaz vermeden vites geçiriyorsunuz o yüzden vitesler çatur çutur geçiyor ara gaz vererek geçirin bakın hiç ses geliyor mu:)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
dünkü yağmurdan sonra lastik almaya karar verdim motoru garaja sokana kadar küçük çaplı kalp krizleri geçirdim.

almışken 1 numara kalın lastik alayım diyorum alma çekişi düşer falan demeyin kafaya koydum.ıslağı görünce orasını burasını sallamasın kararlı gitsin kararlı dursun kuru asfalttada iyi olsun istiyorum.Ne önerirsiniz 350-400 lirayı gözden çıkardım.Bu arada 1 numara büyük lastiklerin ön ve arka ebatları nedir 130 luk lastik bizim motora uyar mı.direk lastiğin linkini atarsanız çok makbule geçer :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
dünkü yağmurdan sonra lastik almaya karar verdim motoru garaja sokana kadar küçük çaplı kalp krizleri geçirdim.

almışken 1 numara kalın lastik alayım diyorum alma çekişi düşer falan demeyin kafaya koydum.ıslağı görünce orasını burasını sallamasın kararlı gitsin kararlı dursun kuru asfalttada iyi olsun istiyorum.Ne önerirsiniz 350-400 lirayı gözden çıkardım.Bu arada 1 numara büyük lastiklerin ön ve arka ebatları nedir 130 luk lastik bizim motora uyar mı.direk lastiğin linkini atarsanız çok makbule geçer :)


http://www.motolastik.com/metzeler-me-22-325-18-tt-rf-59p-pmu27178

daha uygun istiyorsan pirelli dura tractıon
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst