TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Merhaba arkadaslar yukarida gostergenin kafayi yedigini yazmistim konjoktor ariza yapmis bu on tekerin solundaki kablo dalamanda surat motora yaptirdim 65 tl ye degisti su an motorda bir sorun yok , gitmisken yag , yag filtresi hava filtresi , vida sikilmasi , zincir yaglanmasi vs yaptirdim 115 tl tuttu toplam motor kendine geldi 90-95 arasi gittigim yolda motor rahatca 110 lara cikti. Usta bana motorun diyaframinda sorun oldugunu soyledi malum 3.5 yillik makine onu degisttirsem hiz 20km vs daha artar dedi ama ben elletmedim sonucta yaris motoru degil bu. 50 tl imis o parca. Sinirlari bilmek gerek bu motoru 110 usti surmemek gerek bana gore motor omru bakimindan. Saygilar :)

ayni sorun benim motorda on tekere tazikli su sikinca oldu servise sordum su kacmis kuruyunca gecer dedi 3 gundur km saati sapitik .
kuruyunca gecme ihtimali var mi :D
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
4.viteste 110 nasil goruyorsun ?13 hp motorlar boy 160 kilo 50 falan mi

hayır 1,76 boy 66 kiloyum galiba 110u bile geçiyor yarın tam olarak denerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

Arkadaşlar, moto park denen siteden arka çanta demiri aldım.
Nereden aldım, lanet olsun.
öncelikle gönderdikleri demirin resmini atayım.
Her tarafı çizik, vuruk. buyrun siz bakın.
[url]http://i.hizliresim.com/Kr1vM3.jpg[/url]
çiziklere bakarmısınz bi
[url]http://i.hizliresim.com/KPDzMd.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/e7DZAL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xRDR1n.jpg[/url]
ayrıca, demiri yerine takmak için, boynuzlardan yani arka tutamaçlardan birini sökemedim.
demir biraz dar gibi geldi bana. ne yapmam lazım arkadaşkar?
demiri kendim biraz boyasam, tekrar esnetmek için açınca boyası atarmı? sprey boyayla boyayacağım.

Ama bunları asıl buraya yazmamın sebebi, bu sitenin rezilliği ve aşağılıklıdır.

Benimde çanta demiri şak diye oturmadı yerine takarken biraz gerdirip takmak gerekiyor birde civata delikleri tam olmamıştı onları genişletmiştim.Boya atıp takarsan sorun olmaz gerilirken boya atmaz yani ...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
4.viteste 110 nasil goruyorsun ?13 hp motorlar boy 160 kilo 50 falan mi

14 dişli ile 4. viteste 115-120ye kadar yolu var. 1.80 boy, 77 kiloyum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Gaz kolunun hissiyatından anlamıştın dimi sertliği ? bu arada 5800 km ye geldim maşallah banamısın demiyor o kadar sert gazlamalarıma rağmen :)

tepkilerde bir tuhaflık oluyordu. gazı yavaş kapatınca birden kapatmış gibi yapıyordu. hafif hafif gazla oynadığımda tepkiler bir tuhaf geliyordu. ama bunu yüksek viteste ve gaz kolu yarımdan fazla açıkken denemek gerek.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
hayır 1,76 boy 66 kiloyum galiba 110u bile geçiyor yarın tam olarak denerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------


Benim boy 192 kilo 100 civarı :D Ayrıca buralar çok rüzgarlı + konjektor faktorude eklenince olur heralde ama 13hp ve 4. vitesde 110 imkansız geliyor bana. Ktm duke' kullanırken 115 yapmıstım 3.vitesde bir kere ama onda beygir 23+ :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar, moto park denen siteden arka çanta demiri aldım.
Nereden aldım, lanet olsun.
öncelikle gönderdikleri demirin resmini atayım.
Her tarafı çizik, vuruk. buyrun siz bakın.
[url]http://i.hizliresim.com/Kr1vM3.jpg[/url]
çiziklere bakarmısınz bi
[url]http://i.hizliresim.com/KPDzMd.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/e7DZAL.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/xRDR1n.jpg[/url]
ayrıca, demiri yerine takmak için, boynuzlardan yani arka tutamaçlardan birini sökemedim.
demir biraz dar gibi geldi bana. ne yapmam lazım arkadaşkar?
demiri kendim biraz boyasam, tekrar esnetmek için açınca boyası atarmı? sprey boyayla boyayacağım.

Ama bunları asıl buraya yazmamın sebebi, bu sitenin rezilliği ve aşağılıklıdır.

hangi o.ç gönderdiyse onu ona monte etmek gerek demiri çok geçmiş olsun:pr: sıcakla açıla bilir boyayı sonra yaparsanız daha iyi olur
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Arkadaşlar ben hyosung gt 250 r almayı düşünüyorum bayadır bu yaz sonuna %100 alıyorum ama 2.el olacak malum fakir adamız. Deneyimi olanlar bu almak istediğimiz motoru ustaya götürdümü usta neyine bakıyor ?

Km ile oynanıp oynanmadığını nasıl anlarım lütfen yardımcı olun aklıma kazıyayım bu bilgileri. Malum 250cc racing olunca 200 km görecem diye motoru öldüren çok insan var
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
14 dişli ile 4. viteste 115-120ye kadar yolu var. 1.80 boy, 77 kiloyum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------



tepkilerde bir tuhaflık oluyordu. gazı yavaş kapatınca birden kapatmış gibi yapıyordu. hafif hafif gazla oynadığımda tepkiler bir tuhaf geliyordu. ama bunu yüksek viteste ve gaz kolu yarımdan fazla açıkken denemek gerek.

sabri abi diyaframı değiştirince bariz bi fark oldumu?? benim bu ışıklarda durunca rolantinin bi artıp biraz durup düşmesi bunla alakalı olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Arkadaşlar ben hyosung gt 250 r almayı düşünüyorum bayadır bu yaz sonuna %100 alıyorum ama 2.el olacak malum fakir adamız. Deneyimi olanlar bu almak istediğimiz motoru ustaya götürdümü usta neyine bakıyor ?

Km ile oynanıp oynanmadığını nasıl anlarım lütfen yardımcı olun aklıma kazıyayım bu bilgileri. Malum 250cc racing olunca 200 km görecem diye motoru öldüren çok insan var

kardeş sen yanlış geldin burası TVS APACHE kullanıcılarının sayfası. şurdan bakıp sorabilirsin kullanıcılarına
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/10439-hyosung-gt-250-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html?prefixid=09_Hyosung_ST_Kanuni&daysprune=-1
 
Katılım
21 Ağu 2013
Mesajlar
127
benim diyaframda hasar yoktu o yüzden bariz bir fark olmadı.senin problemin hava ayarından kaynaklanıyor.

hava ayar vidasından bu sorun düzeltilir mi abi? bulunduğum ilde ilk tvs olduğundan dediğiniz gibi tvs den iyi anlayan bi ustayı bulucağımı sanmıyorum.. benim bu durumuda hava ayar vidasını ne tarafa çevirmem gerk?
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
123
2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük :)
Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için :), bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük :)
Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için :), bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...




Hocam bir ömü boyu mutluluklar dilerim. Yine cümlemizin tekerine taş değmesin. Tekerimiz düz bassın. Şu 145 km hız baya iddalı ben en fazla egimli yolda 130 km gördüm.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hava ayar vidasından bu sorun düzeltilir mi abi? bulunduğum ilde ilk tvs olduğundan dediğiniz gibi tvs den iyi anlayan bi ustayı bulucağımı sanmıyorum.. benim bu durumuda hava ayar vidasını ne tarafa çevirmem gerk?

evet hava ayar vidasından çözülebilir. ama bu ayar için kesin ve net bir ayar şekli yoktur. öyle olsaydı adamlar oraya ayar vidasını koymayıp sabit bir hava akışı benimserlerdi. bu ayar motorun kmsine,subapların durumuna,filtre ve bujinin durumuna, kısacası motorun ciğerine göre değişir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

2013 model yeni kasa rtr 150 ile 10.000 km yi gördük :)
Sevgili motorum;
Beni bir kez olsun yolda bırakmadığın için, lastiğinin dahi henüz patlamadığı için, sınıfının en hızlı motorsikleti olduğun ve bir çoğunu bana dikiz aynasından izlettiğin için :), bu sınıfta motor kısmıyla oynanmadan bana 145km son hızı gösterdiğin ve o duyguyu hissettirdiğin için, üzerinden inip YBR-CBF vb motosikletlere bindikten sonra iyi ki seni tercih etmişim diyebildiğim için, trafikte karşılaştığım tüm öküzlüklere rağmen bir kez olsun frenlemede ya da ani hareketlerde beni mahçup etmediğin için ÇOOOOOOOOOOOK teşekkür ederim. Verdiğim bütün parayı kuruşuna kadar hakediyosun...

aynı mektubu 20000kmyi devirince çok daha büyük bir aşkla yazacaksın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst