TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
cakar fikrini soruyosan gecen gezide benim motorun onunde kare led seklinde vardi gormussundur belki.araya bide devre koyucan oldu bitti.yarisini mavi led yarisini kirmizi led yapican tam cakar olucak

Ufak istiyorum kare değilde plakanın olduğu gibi büyüklükte olsa güzel olur bida açma kapama tuşunu gidona koymak gerek polis amcaları görünce kapamak için :)
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
FSM köprüsünden geçen arkadaşlar dikkat! Burası kalabalık diye uyanıklık yapıp (örnek: ben :) ) geniş araç gişesinden geçince, HGS 2. sınıf araç diye 4,40 TL alıyor. motosiklet olmasına rağmen...

yav ne güzel biri egzoz takıyor diğeri xenon. benimki de habire problem bu ara.. ustacık yağ tapasını yalama yapmış. yağ damlatıyor. tornacıya yaptırmak veya tvs den o üçgen kapak ile tapayı orjinal almak arasında kararsızım. benim paralar hep tamire... kıskanıyorum o yüzden maşallah diyeyim nazarım deymesin :D

http://i.imgur.com/5QUJasR.jpg

bu arada vibrasyondan benzin deposunun vidaları gevşiyor. Hintli kardeşlerimiz civatayı uzatmayı öneriyor. ben locktite ile deneyeceğim. elim deymişken ayak peglerini normal civataya mı çevirsem de diyorum.

kardeşim birincisi ustanı değiştir ikincisi düşük dereceli vida sabitleyici kullan. böyle bir problem çıkaran ustanın yanına bir daha gitmem (ben olsam).
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Çok alakasız olacak ama;

FZ6 ve Apache'nin bujileri aynı :flower:

NGK cr9ek

Bu da böyle bir anımdı :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
faceden takıp beyler tek tek cagırmayalım ısteyen gelebılır pazar gunu olan enkınlıge
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Çağatay abi pazar bursa osmangaziye gelmeyi düşünüyorum müsaitsen buluşup tanışalım...

ah be Ercanım yarın yarın misafir işi var:pr:

---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

ah be Ercanım yarın yarın misafir işi var:pr:

Ercan yağmur çamur olmazsa pazartesi gelsen

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 17:50 ----------

bu arada benim jet gelmiş şimdi hava filtresi siparişinde verdim umarım sonuç olumlu olur:)buda md80in su geçirmez kabı

2csb4ah.jpg


fuxedu.jpg


2nqwadd.jpg
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
slm arkadaşlar hayırlı akşamlar ben sakaryadan murat

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------

benim elimde salcano wolf 125 vardı sattım bugün 2013 model tvs apache aldım nasıl bi motordur sizce ??
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
İnş beklerim :) Bugunki kısa gezimden bi kare paylaşıyım motoruma birkez daha bağlandım :)Tvs almak isteyen arkadaşlar düşünmeden alabilirler :cat:
Yoldaki genel hızım 115-125 arasıydı...Tekleme bogulma şişme hiç bişey olmadı bir ara son hız denedim kışın hiç ummadıgım sürati yaptı düzde çok şaşırdım 139 a geldi.Bursaya doğru giderken dik ve uzun bayırlarda 100 e kadar düştü .. Motor ısındıkça dahada iyi yürüyor Dizel gibi mübarek :queen:
ftin.jpg

Bursa/Gemlik
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
yahu, abi, illa sıfır aldığım eski kasa daha 2000 deki tvs mi, sattırıp, bu yeni kasadan aldıracaksınız bana hee :jocolor::rendeer: derdiniz ne anlamadım ki :rendeer:

arkadaşlar, birrde şunu sorayım yahu. bu elcik korumalardan alasım var. daha doğrusu, elcik koruma alasım var.
Ancak fiyatlar aşırı pahalı. Uzun zamandır, motosiklete almadan önce bile bakıyordum bunlara.
bu elcik korumalar ucuz. bizim motosiklete uyuyor mu bunlar? :silent: ya da önerebileceğiniz, bizim motosiklete uyan elcik koruma varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Linki vermeyi unutmuşum yahu :)
http://www.suratmotor.com/urunler.asp?goster=urunler&kat_id=30
 
Son düzenleme:

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
yahu, abi, illa sıfır aldığım eski kasa daha 2000 deki tvs mi, sattırıp, bu yeni kasadan aldıracaksınız bana hee :jocolor::rendeer: derdiniz ne anlamadım ki :rendeer:

arkadaşlar, birrde şunu sorayım yahu. bu elcik korumalardan alasım var. daha doğrusu, elcik koruma alasım var.
Ancak fiyatlar aşırı pahalı. Uzun zamandır, motosiklete almadan önce bile bakıyordum bunlara.
bu elcik korumalar ucuz. bizim motosiklete uyuyor mu bunlar? :silent: ya da önerebileceğiniz, bizim motosiklete uyan elcik koruma varmı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Linki vermeyi unutmuşum yahu :)
http://www.suratmotor.com/urunler.asp?goster=urunler&kat_id=30

Bunlar birebir uyumlu degıl. YalnıZ çeşitli aparatlarla uydurulur. Sana yakınsa git sor surat motora.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Düz yolda 139 yapan apache ?, ammada sallamışsın be mübarek:)
Birde istemsiz tekere gelme muhabbeti varya bu apachenin çok komik:)
Benim apache son derece sağlıklı bir motor ama bunları yapmıyor, yapamıyor deha doğrusu:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
bende söylüyorum zaten şaşırdım diye hiç ummuyordum Normalde 132-133 de kalır orada arkadan mı rüzgar geldi ne olduysa 139 a geldi.10bin devir çeviriyordu. O istemsiz teker muhabbeti hiç bi şekilde olmuyor orada hem fikiriz ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst