- Katılım
- 6 Ocak 2013
- Mesajlar
- 595
apaçi yemini etmemiştir daha o bak bize doktorları dinlemeyip uludağa bile motorla çıkıyorum![]()
Çağatay abi pazar bursa osmangaziye gelmeyi düşünüyorum müsaitsen buluşup tanışalım...
apaçi yemini etmemiştir daha o bak bize doktorları dinlemeyip uludağa bile motorla çıkıyorum![]()
cakar fikrini soruyosan gecen gezide benim motorun onunde kare led seklinde vardi gormussundur belki.araya bide devre koyucan oldu bitti.yarisini mavi led yarisini kirmizi led yapican tam cakar olucakBattaniye yok elcikler yokçanta demirini bile söktüm sakalıda taktım
fikir yokmu
![]()
cakar fikrini soruyosan gecen gezide benim motorun onunde kare led seklinde vardi gormussundur belki.araya bide devre koyucan oldu bitti.yarisini mavi led yarisini kirmizi led yapican tam cakar olucak
FSM köprüsünden geçen arkadaşlar dikkat! Burası kalabalık diye uyanıklık yapıp (örnek: ben) geniş araç gişesinden geçince, HGS 2. sınıf araç diye 4,40 TL alıyor. motosiklet olmasına rağmen...
yav ne güzel biri egzoz takıyor diğeri xenon. benimki de habire problem bu ara.. ustacık yağ tapasını yalama yapmış. yağ damlatıyor. tornacıya yaptırmak veya tvs den o üçgen kapak ile tapayı orjinal almak arasında kararsızım. benim paralar hep tamire... kıskanıyorum o yüzden maşallah diyeyim nazarım deymesin
http://i.imgur.com/5QUJasR.jpg
bu arada vibrasyondan benzin deposunun vidaları gevşiyor. Hintli kardeşlerimiz civatayı uzatmayı öneriyor. ben locktite ile deneyeceğim. elim deymişken ayak peglerini normal civataya mı çevirsem de diyorum.
Çağatay abi pazar bursa osmangaziye gelmeyi düşünüyorum müsaitsen buluşup tanışalım...
ah be Ercanım yarın yarın misafir işi varr:
ah be Ercanım yarın yarın misafir işi varr:
---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 16:46 ----------
Ercan yağmur çamur olmazsa pazartesi gelsen
slm arkadaşlar hayırlı akşamlar ben sakaryadan murat
---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------
benim elimde salcano wolf 125 vardı sattım bugün 2013 model tvs apache aldım nasıl bi motordur sizce ??
slm arkadaşlar hayırlı akşamlar ben sakaryadan murat
---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------
benim elimde salcano wolf 125 vardı sattım bugün 2013 model tvs apache aldım nasıl bi motordur sizce ??
slm arkadaşlar hayırlı akşamlar ben sakaryadan murat
---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:17 ----------
benim elimde salcano wolf 125 vardı sattım bugün 2013 model tvs apache aldım nasıl bi motordur sizce ??
Abi malesef pazartesi okulum var yarına ayarlamıştım olsun kısmet bir dahakine![]()
yahu, abi, illa sıfır aldığım eski kasa daha 2000 deki tvs mi, sattırıp, bu yeni kasadan aldıracaksınız bana hee :jocolor::rendeer: derdiniz ne anlamadım ki :rendeer:
arkadaşlar, birrde şunu sorayım yahu. bu elcik korumalardan alasım var. daha doğrusu, elcik koruma alasım var.
Ancak fiyatlar aşırı pahalı. Uzun zamandır, motosiklete almadan önce bile bakıyordum bunlara.
bu elcik korumalar ucuz. bizim motosiklete uyuyor mu bunlar? :silent: ya da önerebileceğiniz, bizim motosiklete uyan elcik koruma varmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------
Linki vermeyi unutmuşum yahu
http://www.suratmotor.com/urunler.asp?goster=urunler&kat_id=30