TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Sıfırına bakacağım. ilk Tornacıda ucuz bir çözüm değil. Üstelik adam hata yaparsa yandık.. bundan sonra bakımlarını ben yapacağım. fiberli somun iyi fikir. :) aklıma gelmemişti. Depodaki benzini tahliye etmek gerekir mi?

Tuzla yolları taştan, en iyi civatacılar orada. Gidon civataları da gevşiyor çünkü. sıkıyorum, 2000 km sonra gidona yüklenince hoop gidon oynuyor.

benim ihtiyar da bu:

http://i.imgur.com/x9abGa3.jpg

benzini boşaltman gerekmez zaten 1 tane cıvata var gidonu sökmüşken kauçukla desteklersen sıkışan yerleri titreşimde azalır biz tüfeklerin dürbünleri bozulmasın diye yaparız bunu:)
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
FSM köprüsünden geçen arkadaşlar dikkat! Burası kalabalık diye uyanıklık yapıp (örnek: ben :) ) geniş araç gişesinden geçince, HGS 2. sınıf araç diye 4,40 TL alıyor. motosiklet olmasına rağmen...

yav ne güzel biri egzoz takıyor diğeri xenon. benimki de habire problem bu ara.. ustacık yağ tapasını yalama yapmış. yağ damlatıyor. tornacıya yaptırmak veya tvs den o üçgen kapak ile tapayı orjinal almak arasında kararsızım. benim paralar hep tamire... kıskanıyorum o yüzden maşallah diyeyim nazarım deymesin :D

http://i.imgur.com/5QUJasR.jpg

bu arada vibrasyondan benzin deposunun vidaları gevşiyor. Hintli kardeşlerimiz civatayı uzatmayı öneriyor. ben locktite ile deneyeceğim. elim deymişken ayak peglerini normal civataya mı çevirsem de diyorum.
kardes bende fazladan var birtane.yalama olmustu disini buyutup yeni tapa taktim.istersen verebilirim sana
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Hangisinden var? Tapa mi? Valla makbule gecer.
ucgen kapak varya onun disini 1/4 yaptim.bide yeni tapa yani orjinal gibi.sadece tapada miknatis yok.onuda alirsin sanayiden vardir miknatislilari sen tam olarak nerde calisiyon yada oturuyon
yani kapak arti tapa var
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
ucgen kapak varya onun disini 1/4 yaptim.bide yeni tapa yani orjinal gibi.sadece tapada miknatis yok.onuda alirsin sanayiden vardir miknatislilari sen tam olarak nerde calisiyon yada oturuyon
yani kapak arti tapa var

Tuzlada calisiyorum ama istedigin yere gelirim. Harika haber. İstersen yarin bile bulusabiliriz.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Tuzlada calisiyorum ama istedigin yere gelirim. Harika haber. İstersen yarin bile bulusabiliriz.
ben imeste calisiyorum.6 da paydos.ordan cengelkoye .aksam is cikisi umraniyede bulusabiliriz.veya isyerinede gelebilirsin.12.30 13 30 paydos saatinde veya sabah 10
cayinda musait olurum ben.benim tel 539 601 3533
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Tamam. ben yarin is cikisi umraniyeye gelirim. Benim saatlerim esnek. Seni ogle tatilinde ararim. Adim Cem bu arada.


ben imeste calisiyorum.6 da paydos.ordan cengelkoye .aksam is cikisi umraniyede bulusabiliriz.veya isyerinede gelebilirsin.12.30 13 30 paydos saatinde veya sabah 10
cayinda musait olurum ben.benim tel 539 601 3533


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

bu motorun önündeki beyaz tabela gibi şey bende de var. onu söküp atsam nolur ne işe yarıyor o?

Hindistanda motorunda onunde plaka var. Orasi plakalik. Sokup atabilirsin ama civatalari yeniden yerine tak. Paslanma yapar.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
O plakalık yerine çakar yapma düşüncem var nasıl yaparım bilmem ama düşünüyorum beyaz yada mavi kırmızıda olur fikri olan varmı ? Arasıra açıp polisçilik yaparım reflektörlü yelekte var tamamdır :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
O plakalık yerine çakar yapma düşüncem var nasıl yaparım bilmem ama düşünüyorum beyaz yada mavi kırmızıda olur fikri olan varmı ? Arasıra açıp polisçilik yaparım reflektörlü yelekte var tamamdır :)

Sen kurye'sin olum o işi geç :D Kurye takımlarıyla gezen ben değilim :queen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
O plakalık yerine çakar yapma düşüncem var nasıl yaparım bilmem ama düşünüyorum beyaz yada mavi kırmızıda olur fikri olan varmı ? Arasıra açıp polisçilik yaparım reflektörlü yelekte var tamamdır :)

önce o üstüne örttüğün battaniyeyi sök sen:p
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
rumelian madem tuzladasin gezi oldumu beraber gideriz gezide varmiydin sen adın neydi tanisalim senle
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Adim Cem. Gelecem bir sonraki geziye. Allah kismet ederse.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------



Muku sana ozel mesaj attim ::utangac::
sen kapak oldumu ondan haber ver.2012 kapagi verdim sana ama bakmadik hic.2008 modele uydumu.yag kacirma filan yapiyomu simdi. normalde o tapa 200 bara kadar basinca dayaniyo.
sen gecen diz ortusu hediye etmisin siteden bi arkadasa.buda benim hediyem olsun sana
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Motoru par edince soyle kaba taslak bi baktim. Olur gibi duruyor. Parca ayni gibi. Ay basina dogru yag degisicem o ara sokucem. Zaten olmazsa benim kapagi getirirm sana. Bi bakariz. Tekra sagol kardesim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst