- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
Sıfırına bakacağım. ilk Tornacıda ucuz bir çözüm değil. Üstelik adam hata yaparsa yandık.. bundan sonra bakımlarını ben yapacağım. fiberli somun iyi fikir.aklıma gelmemişti. Depodaki benzini tahliye etmek gerekir mi?
Tuzla yolları taştan, en iyi civatacılar orada. Gidon civataları da gevşiyor çünkü. sıkıyorum, 2000 km sonra gidona yüklenince hoop gidon oynuyor.
benim ihtiyar da bu:
http://i.imgur.com/x9abGa3.jpg
benzini boşaltman gerekmez zaten 1 tane cıvata var gidonu sökmüşken kauçukla desteklersen sıkışan yerleri titreşimde azalır biz tüfeklerin dürbünleri bozulmasın diye yaparız bunu