- Katılım
- 16 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,576
Selami abi hemende unutmuşsun ya 1000 ml yağ boşaltımında filtre değişiyorsa 1100 ml kitapçık böyle yazıyor![]()
Yapma yaw
:silent::silent::cyclopsan:mrgreen:
Selami abi hemende unutmuşsun ya 1000 ml yağ boşaltımında filtre değişiyorsa 1100 ml kitapçık böyle yazıyor![]()
Yapma yaw
:silent::silent::cyclopsan:mrgreen:
Arkadaslar merhaba. Şubatta askere gideceğim icin motoru garaj'a alicam fakat internette yok depoyu sök , bujileri sök silindire pas engelleyici koy falan bir suru tavsiye var. Bunlari yaparsam motoru toplayamam bi daha o yuzden sadece aküyü çikartip , depodaki benzini bosaltip üstünü örtsem yetmez mi ? Yada aküyü çıkartmadan tetikleme ile calismaz mi aku bitmis bile olsa geldigimde ?
http://www.sanalpazar.com/Beyaz-Beyaz-Polis-Cakari-21-Ledli-Park-Ampulu__isp10923653
arkadaslar apacheye bu ampullerden deneyen oldumu. youtube da videolari filan var gayet kullanisli birseye benziyor
http://m.youtube.com/watch?v=sghW9iGgtHYBe kadar işine yarayabılırkı? Sonucta park ampulu![]()
http://m.youtube.com/watch?v=sghW9iGgtHY
istedigin zaman cakar oluyo.bide ustune reflektif yelek.yunuslar bile yol verir![]()
2 şer yıl ybr ve cbf kullandım.arkadaşlar herkeze selam....daha önce yamaha ybr 125 esd , asya motor rx 250 kullanmış biri olarak ( asyayı yeni sattım)...motor büyütemeyeceğimden..
hem şehir içinde gezmeye, işe gidip gelmeye, hemde bazen uzun yol, bazende arada bir sağ sola gitmeye....az tüketen , konforlu ve parça kalitesi yüsek olan..yolda bırakmayan bir motor istiyorum....
görüntüsü güzel bir motor olarak tvs yi önerirmisiniz..
"biliyorum bu yorum lar oldukça fazla ama"... ben daha önce yamaha ybr 125 esd ve honda cbf 150 de kullanmış biri olarak...(ve daha önce bunları kullanmış sonradan tvs ye geçmiş kişilerin yorumları benim için çok önemli )...özellikle bu motorun parça kalitesi hakkında değerli kısacık yorumlarınızı almak isterim...
yolda bırakırmı kronik sorunları nelerdir... vs... şimdiden teşekkürler.. üstadlar...
2 şer yıl ybr ve cbf kullandım.
uzun yol olarak kullanacaksan, egzozu ön dişliyi değiştirdikten sonra.
diger ikisinden daha stabil, daha hızlı biraz daha az yakan bir motor haline geliyor.
kronik sorunu yok.
ben cok memnun kaldım.
özellikle yeni kasayla diger 2sinin 1 adım önüne geçti.
teşekkür ediyorum üstad... bu 2013 yılı modeli süper.....
ön dişli çekişte farklılık yapacak sanırım... ama egsoz neden değştirilmeli... sıkıntımı yaratıyor...yoksa yakıtlamı alakalı
http://m.youtube.com/watch?v=sghW9iGgtHY
istedigin zaman cakar oluyo.bide ustune reflektif yelek.yunuslar bile yol verir![]()
orjinal parklari yanimda tasirim sok derse 5 dakka sikinti yokbunu tak ilk gördüğün polis yada jandarma canına okumazsa neyimher türlü çakar yasak bağlanıyor söktürmeye götürüyorlar artık yunuslar yol vermek dışında ne yapar orasını sen düşün
![]()
orjinal parklari yanimda tasirim sok derse 5 dakka sikinti yok