TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar merhaba. Şubatta askere gideceğim icin motoru garaj'a alicam fakat internette yok depoyu sök , bujileri sök silindire pas engelleyici koy falan bir suru tavsiye var. Bunlari yaparsam motoru toplayamam bi daha o yuzden sadece aküyü çikartip , depodaki benzini bosaltip üstünü örtsem yetmez mi ? Yada aküyü çıkartmadan tetikleme ile calismaz mi aku bitmis bile olsa geldigimde ?

Akuyu cikart veya cikartma ama muhakkak kutup baslarina ve kablonun izolesiz yerine (varsa) vazelin veya gres sur ince bir katman. Yoksa paslanma yaparsa kanser gibi yurur tum tesisata.
Aku suyunu tamamlat ve sarj yaptir 2 saat. Geldiginde de akuyu sök, sarj yaptir oyle tak ve calistir. birkac gun idare eder seni. Benim kavrulmus aku beni oyle idare etti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

debriyaj kaçırabilir o yağla haberin olsun

Vitesten dusmeler basladi.
Aybasi yeni yag alip kendim degisecem. Yok illa elimize anahtar alicaz yani...
 
Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
4
Öncelikle herkese merhaba foruma yeni katıldım forum hakkında çok bir bilgiye sahip değilim bu yüzden bir hata yaparsam mazur görün :) Allah nasip ederse mart ayı sınavına girip ehliyeti aldıktan sonra yaz başlarında motosiklet dünyasına yani aranıza katılmak istiyorum :)Apache rtr 150 hakkında öğrenmek istediğim bir iki konu var ben izmirde oturuyorum motoru taksitli olarak veriyolar mı veriyolarsa ne kadarlık bir fiyat artışı uygulanıyor.Birde dediğim gibi deneyime sahip değilim bu motorla başlamam nasıl olur
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Öncelikle herkese merhaba foruma yeni katıldım forum hakkında çok bir bilgiye sahip değilim bu yüzden bir hata yaparsam mazur görün :) Allah nasip ederse mart ayı sınavına girip ehliyeti aldıktan sonra yaz başlarında motosiklet dünyasına yani aranıza katılmak istiyorum :)Apache rtr 150 hakkında öğrenmek istediğim bir iki konu var ben izmirde oturuyorum motoru taksitli olarak veriyolar mı veriyolarsa ne kadarlık bir fiyat artışı uygulanıyor.Birde dediğim gibi deneyime sahip değilim bu motorla başlamam nasıl olur

peşin fiyatına vade farksız 12 taksitle alabilirsin. apache tam bir başlangiç motorudurç
 
Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
4
ilgilendiğin için teşekkür ederim peki kredi kartsız veriyorlar mı mesela yarısını peşin versem diğer yarısını taksit yaptırabilirmiyim
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Evet arkadaşlar herkesin dikkatine

Önümüzdeki pazar günü bir etkinlik planladik
Gelmek isteyenler isimlerini yazsinlar

Yer olarak rumeli fenerinin düşündük
Mangal yapilacak fakat tavuk yapilmayacaktir
Çünkü geç piştiği için çok ugrasiliyor ve sohbet muhabbete zaman kalmiyor hep bir kosturmaca oluyor.

Bu sebepten dolayı sadece sucuk ve köfte pisirecegiz

Bilginize...........
 
Katılım
21 Kas 2013
Mesajlar
3
Tekerleri ne yaptırim arkadaşlar? Bu kendisinden olan tekerlere kötü diyor herkes. Ne taktırayım ne kadardır bilgi verir misiniz?
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
106
Evet arkadaşlar herkesin dikkatine

Önümüzdeki pazar günü bir etkinlik planladik
Gelmek isteyenler isimlerini yazsinlar

Yer olarak rumeli fenerinin düşündük
Mangal yapilacak fakat tavuk yapilmayacaktir
Çünkü geç piştiği için çok ugrasiliyor ve sohbet muhabbete zaman kalmiyor hep bir kosturmaca oluyor.

Bu sebepten dolayı sadece sucuk ve köfte pisirecegiz

Bilginize...........
abi beni yaz listeye banko:)
bu arada twincan kardesim kusura bakma.ozel mesajini daha yeni gordum
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Akuyu cikart veya cikartma ama muhakkak kutup baslarina ve kablonun izolesiz yerine (varsa) vazelin veya gres sur ince bir katman. Yoksa paslanma yaparsa kanser gibi yurur tum tesisata.
Aku suyunu tamamlat ve sarj yaptir 2 saat. Geldiginde de akuyu sök, sarj yaptir oyle tak ve calistir. birkac gun idare eder seni. Benim kavrulmus aku beni oyle idare etti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------



Vitesten dusmeler basladi.
Aybasi yeni yag alip kendim degisecem. Yok illa elimize anahtar alicaz yani...

aynen öyle ben arabalarda bile kendim yapmaya başladım hem daha ekonomik oluyor hemde daha kaliteli parça ve yağ kullanıyorum emme manifoldu temizleme kiti bile aldım şimdi hedefim carbon clean aleti almak yavaş yavaş kenara koyuyorum:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Uni 4. Sinif tecil bozdurdum uzun donem. 1 yil kapali kalacak motor

Ozel durumunu bilmiorum ama keske tecili bozdurmayip kisa donem gitseydin

---------- Post added at 08:35 ---------- Previous post was at 08:33 ----------

Tekerleri ne yaptırim arkadaşlar? Bu kendisinden olan tekerlere kötü diyor herkes. Ne taktırayım ne kadardır bilgi verir misiniz?

Arkaya michelin yada pirelli, onede irc alabilirsin. Takimi 200 tutmaz bile
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
günaydın dostlar nasılsınız... arkadaşlar bir arkadaşım için apache bakınıyoruz.. aslında sıfır 2012 alacaz ama ben yinede sorayım burda belki işine yarayan biri çıkar 2011 -2012 km si düşük fiyatı uçmamış satmak isteyen varmı... fiyat km ve renk belirtiniz...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Ön michelin 200 buz motorda arka michelin 120 sürat motorda bilginize :) bu arada apacheye xenon takan kaça taktırıyo kendim alsam tesisatını yaparlarmı süratte acaba ?
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
hava güzel, gezmeyek mi?

Selam arkadaşlar...

Arkadaşlar çiko ile 1600 km ye ulaştık ve havalar da tam soğumadan bi gezi yapalım dedik... bir iki fotoğraf da ben atayım... bizim neyimiz eksik gezen arkadaşlardan... topluca gezemiyoruz diye gezmeyek mi:cherry:... biz de apache kullanıyoruz, biz de geziyoruz, biz de fotoğraf çekiyoruz, yaşamayı seviyoruz... :cherry:

kuşadası - bafa - heraklia - miletos - priene - kuşadası yaklaşık 190 km artçı ile yolculuk yaptım arkadaşlar... son 300 km dir artçı alıyorum ve artçı olunca titreşim hissetmiyorum ben, yalnızken sanki daha fazla gibi geliyo ya da belki de giderek alışıyorum... rodajdan ötürü daha yeni yeni 100 110 görmeye başladım... rodaj bitsin redline altında vites değiştirmem diyodum ama rodajın sonundayım neredeyse hala redline ile tanışmadım daha... zaten kıyamam gibi geliyo... son 300 400 km daha 7 8 9 binde vites değiştiririm sonra 2000 bakımını yaptırıp uyuturum motoru... önümüzdeki yaza doğru mart nisan gibi uyandırıp artık yol nereye giderse gezecem inş... 0 aldığım için pişmanın diyebilirim rodajı var diye emeklilerin araba kullandığı gibi kullanıyorum motoru... yanımdan çitalar, mondialler geçiyo, şeytana uyamıyorum... rodaj geliyo aklıma... ama buraya yazıyorum bakın, seneye yazın hepsini tokatlayacam... :cherry:







 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst