Kışın daha iyi gitmesi gerekiyor diye düşünüyordum bende soğuk havadaki oksijen miktarı daha çok daha iyi yanma sağlayıp daha iyi kaçarım diye ama düşüncelerim fos çıktı

Bu akşam istişareye yatıcam bakalım yarın 115 lik jeti takabilirim

iyicene kafama taktım deneyim ne olucaksa olsun

120 lik taksam fazla yakıt gelip aşırı zengin karışım olucağından performans da düşürebilir dimi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Bir sitede araştırdım pulsar 220 ye 115 lik orjinall jetini 120-125-140 olarak deniyorlar ve en uygun 140 oluyor .yani %20 gibi büyütüyorlar .
Bizimde 105 lik olduguna göre yüzde 20 si 126 jet ediyor .Bende yarın direk 120 lik takıp deniyeceğim olmassa 115 bakarım

l: