TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
ben seneye istanbulda olucam trafiğini ve yollarını bilmediğim için babam navigasyon al dedi. maksimum 250-300 liraya motosiklet için navigasyon var mı? piranha diablo diye bi şey buldum yorumlarda sürekli bozuluyo garantiyle uğraşıyosun falan yazıyodu. araba için olan navigasyonu motorda kullanan var mı türkçe ve şarjlı olması daha iyi olur gibime geliyo. çakmaklıkla uğraşmıyım bi de
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
iyi geceler canlar 1 ay evvel motorda bir arıza olmuştu ve arıza sürat motorda garantiden parça değişimi ile halledilmişti ilyas ustamız 2000-2500km rodaj uygula 8000devri geçme dedi bugün itibari ile 3000km yi biraz geçtim dedim biraz deneme yapalım makine 143ü gördü tabii ki yokuş vardı biraz :) neyse bu akşam bakırköyden gelirken 70-80 arası vitesi 4ten 5 e alırken motor 4-5 arası boşa düştü tekrar debriyaj ile 5e geçirdim ama bikaçyüz metre sonra bu arıza tekrarladı 2. oldu motor takır takır sesli çalışıyor ve bariz güçten düştü tekrar aynı arızanın tekrarlaması sonucu ne olur garanti yine işler mi ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
iyi geceler canlar 1 ay evvel motorda bir arıza olmuştu ve arıza sürat motorda garantiden parça değişimi ile halledilmişti ilyas ustamız 2000-2500km rodaj uygula 8000devri geçme dedi bugün itibari ile 3000km yi biraz geçtim dedim biraz deneme yapalım makine 143ü gördü tabii ki yokuş vardı biraz :) neyse bu akşam bakırköyden gelirken 70-80 arası vitesi 4ten 5 e alırken motor 4-5 arası boşa düştü tekrar debriyaj ile 5e geçirdim ama bikaçyüz metre sonra bu arıza tekrarladı 2. oldu motor takır takır sesli çalışıyor ve bariz güçten düştü tekrar aynı arızanın tekrarlaması sonucu ne olur garanti yine işler mi ?
geçmiş olsun garanti işler bende çok seyrek olarak 2 ye attığıımda boşa düşme yaşıyorum ama ayda 1 kere falan
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
iyi geceler canlar 1 ay evvel motorda bir arıza olmuştu ve arıza sürat motorda garantiden parça değişimi ile halledilmişti ilyas ustamız 2000-2500km rodaj uygula 8000devri geçme dedi bugün itibari ile 3000km yi biraz geçtim dedim biraz deneme yapalım makine 143ü gördü tabii ki yokuş vardı biraz :) neyse bu akşam bakırköyden gelirken 70-80 arası vitesi 4ten 5 e alırken motor 4-5 arası boşa düştü tekrar debriyaj ile 5e geçirdim ama bikaçyüz metre sonra bu arıza tekrarladı 2. oldu motor takır takır sesli çalışıyor ve bariz güçten düştü tekrar aynı arızanın tekrarlaması sonucu ne olur garanti yine işler mi ?

garantiden hangi parça değişmişti?
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
bloğun içerisinde pistonun etrafında ki üst kapak değişmişti piston hareket esnasında değiyordu hatta epey iz bırakmıştı sürtünmeden ötürü ilyas usta zorladın heralde demişti ama seyir hızım 100 civarıydı
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
beyler bugünden bir kaç kare:

5X5sQRo.jpg


uehuZOH.jpg


4X0Xc0I.jpg


dcsCZ92.jpg


bfAsac3.jpg


CKwLxpb.jpg


94mY31T.jpg


AteYZT3.jpg


mekan:
2ea4dUf.jpg


NwQF79N.jpg


cBH3VJY.jpg


jJLrAxr.jpg
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
güzel gezi olmuş :) bu 2 sarı apache acaba bugün ö.sonra sürat motordan yukarı mecidiyeköye çıkan apacheler midir bugün profilo migrosa giderken görmüştüm benzettim :)
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
arkadaşlar ben dün motoru hiç bilmeyen bi arkadaşıma verdim ve kaldırırken düşürdü motoru hem de baya kötü düşürdü. domuzluk yamulmuştu değiştirdim. bi de ön teker biraz yamuk duruyo gibime geliyo. çünkü çamurluğun arka tarafında bi taraf lastiğin dibinde diğer taraf ise baya açık. ses de geliyo ya disk ya da çamurluğa sürttüğünden. burda motorcuya götürdüm. ön takım 0.50-1 cm kadar kaymış ama sana bi sıkıntı yaratmaz hızlanmada da etkili olmaz dedi ama tekere çok ama çok dikkatli bakınca çok hafif bi 8 çizdiğini gördüm 20-30 la giderken. ne yapmalıyım. ön takımı değiştirsem desem arkadaşım çok samimi gidip para isteyemem, kendim versem desem çok pahalı diye biliyorum. ön takımı değiştirmeden kayan yerinden geri çekip kaynattırma imkanı falan var mı? kayan yeri neresi gerçi onu da bilmiyorum, neresinden kaymış olabilir motor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

ayrıca ben okullar açılınca istanbulda olucam trafiğini ve yollarını bilmediğim için babam navigasyon al dedi. maksimum 250-300 liraya motosiklet için navigasyon var mı? piranha diablo diye bi şey buldum yorumlarda sürekli bozuluyo garantiyle uğraşıyosun falan yazıyodu. araba için olan navigasyonu motorda kullanan var mı türkçe ve şarjlı olması daha iyi olur gibime geliyo. çakmaklıkla uğraşmıyım bi de
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Gezi çok güzel olmuş gelemedim moralim çok bozuk. Sabri abi saçlar çok şekil olmuş. :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
sabri kızıcak ama yeşil apache sizinkinin yanında 5 beden daha yakışıklı duruyor kanka =)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Hocam avrupa yakasınada gelin bi gün tanışalım kaynaşalım gezi yaparız bi sahil turu olabilir. Titreşime alıştım bile hiç bi güç bana cbf aldıramaz.

bizde asya avrupa ayrımı yok. biz istanbulluyuz. şimdi anadoludayız 10 dkkda avrupadayız:cherry: tanışırız tabi:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

Gezi çok güzel olmuş gelemedim moralim çok bozuk. Sabri abi saçlar çok şekil olmuş. :)

sorma yaa saç baş kalmadı.. artık bi daha ki geziye katılman dileğiylee:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

benim aklımda gitmiyorsunuz diye kalmış öyle konuşulmadı mı yoksa ben mi karıştırdım:)

çağatay yine yan çizdin yaa:p kim dedi gitmiyoruz diye kii:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------

sabri kızıcak ama yeşil apache sizinkinin yanında 5 beden daha yakışıklı duruyor kanka =)

yo kızılcak bi durum yok..onun yakışıklığı olduğu belli zaten:cherry:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bizde asya avrupa ayrımı yok. biz istanbulluyuz. şimdi anadoludayız 10 dkkda avrupadayız:cherry: tanışırız tabi:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------



sorma yaa saç baş kalmadı.. artık bi daha ki geziye katılman dileğiylee:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------



çağatay yine yan çizdin yaa:p kim dedi gitmiyoruz diye kii:silent:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------



yo kızılcak bi durum yok..onun yakışıklığı olduğu belli zaten:cherry:

abi önceki sayfalarda geçmedi mi hem mehmet abidende ses çıkmadı:pale:
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Beyler bu debriyajı kavrama noktası nerdeyse debriyaji birakirken debriyaj manetinin normal duruş şekline yakın kavrıyor arada vites boştan 1 e atarken hafifti bi ara sertlesti ayarlanıyonu yoksa normalmi debriyaj ayarı ?
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Kavrama noktasını sen istediğin gibi ayarlayabilirsin.

Debriyaj telini takip et zaten orda hareket eden parçayı görüceksin

Orda bulunan somunu gevşet istediğin gibi ayarını yap sonra somunu tekrar sık. Benim anlatım çok açıklayıcı olmamış olabilir daha güzel bi anlatım elbet gelecektir :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Ya aslında elim alıştıda rahatsız değil ama kavramadımı bi kere anlamadım 1 e atamadım boşta kaldı stop etti sonra biraz sert bastım vitese geçti.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Benim bildiğim kadarıyla debriyaj içinde en sağlıklısı kavrama öncesinde ve sonrasında pay olmasıdır.

Yani ne çok aşağıda ne de çok yukarıda kavraması iyi bi durum değil diye biliyorum. Yanlışta biliyor olabilirim.

Ama bence kavrama noktanı biraz daha aşağı al. Bu şekilde yokuşlarda vs yarım debriyaj olayınıda daha rahat uygulayabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst