geçmiş olsun garanti işler bende çok seyrek olarak 2 ye attığıımda boşa düşme yaşıyorum ama ayda 1 kere falaniyi geceler canlar 1 ay evvel motorda bir arıza olmuştu ve arıza sürat motorda garantiden parça değişimi ile halledilmişti ilyas ustamız 2000-2500km rodaj uygula 8000devri geçme dedi bugün itibari ile 3000km yi biraz geçtim dedim biraz deneme yapalım makine 143ü gördü tabii ki yokuş vardı birazneyse bu akşam bakırköyden gelirken 70-80 arası vitesi 4ten 5 e alırken motor 4-5 arası boşa düştü tekrar debriyaj ile 5e geçirdim ama bikaçyüz metre sonra bu arıza tekrarladı 2. oldu motor takır takır sesli çalışıyor ve bariz güçten düştü tekrar aynı arızanın tekrarlaması sonucu ne olur garanti yine işler mi ?
iyi geceler canlar 1 ay evvel motorda bir arıza olmuştu ve arıza sürat motorda garantiden parça değişimi ile halledilmişti ilyas ustamız 2000-2500km rodaj uygula 8000devri geçme dedi bugün itibari ile 3000km yi biraz geçtim dedim biraz deneme yapalım makine 143ü gördü tabii ki yokuş vardı birazneyse bu akşam bakırköyden gelirken 70-80 arası vitesi 4ten 5 e alırken motor 4-5 arası boşa düştü tekrar debriyaj ile 5e geçirdim ama bikaçyüz metre sonra bu arıza tekrarladı 2. oldu motor takır takır sesli çalışıyor ve bariz güçten düştü tekrar aynı arızanın tekrarlaması sonucu ne olur garanti yine işler mi ?
güzel gezi olmuşbu 2 sarı apache acaba bugün ö.sonra sürat motordan yukarı mecidiyeköye çıkan apacheler midir bugün profilo migrosa giderken görmüştüm benzettim
![]()
Hocam avrupa yakasınada gelin bi gün tanışalım kaynaşalım gezi yaparız bi sahil turu olabilir. Titreşime alıştım bile hiç bi güç bana cbf aldıramaz.yok yanlış görmüşsün..avrupa yakasına geçmedik![]()
beyler bugünden bir kaç kare:
http://i.imgur.com/5X5sQRo.jpg
http://i.imgur.com/uehuZOH.jpg
http://i.imgur.com/4X0Xc0I.jpg
http://i.imgur.com/dcsCZ92.jpg
http://i.imgur.com/bfAsac3.jpg
http://i.imgur.com/CKwLxpb.jpg
http://i.imgur.com/94mY31T.jpg
http://i.imgur.com/AteYZT3.jpg
mekan:
http://i.imgur.com/2ea4dUf.jpg
http://i.imgur.com/NwQF79N.jpg
http://i.imgur.com/cBH3VJY.jpg
http://i.imgur.com/jJLrAxr.jpg
Hocam avrupa yakasınada gelin bi gün tanışalım kaynaşalım gezi yaparız bi sahil turu olabilir. Titreşime alıştım bile hiç bi güç bana cbf aldıramaz.
Gezi çok güzel olmuş gelemedim moralim çok bozuk. Sabri abi saçlar çok şekil olmuş.![]()
benim aklımda gitmiyorsunuz diye kalmış öyle konuşulmadı mı yoksa ben mi karıştırdım![]()
sabri kızıcak ama yeşil apache sizinkinin yanında 5 beden daha yakışıklı duruyor kanka =)
bizde asya avrupa ayrımı yok. biz istanbulluyuz. şimdi anadoludayız 10 dkkda avrupadayız:cherry: tanışırız tabi:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
sorma yaa saç baş kalmadı.. artık bi daha ki geziye katılman dileğiylee
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
çağatay yine yan çizdin yaakim dedi gitmiyoruz diye kii:silent:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
yo kızılcak bi durum yok..onun yakışıklığı olduğu belli zaten:cherry: