kankam gerekli aciklamayi yapmis ekliyecek bisey.bulamiyorum
hayirlisi olsun
keşke çarpsaymışsın öküze. çarpsaymışsında görseymişsin ehliyetsiz şeysiz motora nasıl binilirmiş. 1400lira sana 1400lira ruhsat sahibine olmak üzere 2800 küsür lira trafik cezası yeseydin bide çekiciyle motoru otoparka bağlamaya götürselerdi bide karşı araç suçlu bile olsa adamın arabasını cillop gibi paşa paşa yaptırsaydın bide motorunu kurtarabilirsen motorun masraflarını karşılasaydın. yazık olurdu sana bidaha bisiklete bile binmezdin. bu işler çocuk oyuncağı değil motorlu araç kullanıyosun kurallara uymak lazım. kask yok mont yok bişey yok oralara hiç girmiyorum. neyse geçmiş olsun ders olsun
evet arkadaşlar
Motor : TVS APACHE 2012 SON KASANIN Bİ ÖNCESİ GRİ RENK
öncelikle motor kullanmaya 2 haftadır başlamış biri olarak ilk kazamı yapmış bulunmaktayım....bir tane öküz u dönüşü yapıcam diye sol aynaya bakmadan caddeye çıkınca haliyle 60 km hızla giderken refleksin vermiş oldugu hal ile birlikte iki frene de asıldım arabaya çarpmadım ki keske çarpsaymısım öküze; motoru yan yatırdım ve yerde 2 3 metre sürüklendim...tabi ne ehliyet var ne kask ne dizlik ne ceketaltımda kapri üstte kısa kol gömlek haliyle sağ tarafıma düşmüşüm sağ kolum sağ dizim yaralandı en kötüsü yerde 3 metre sürünürken ki azap çeken belime oldu en kötüsü
neyse basınızı ağrıttım kısacası motordada baya hasar var..size soracagım sey ee aradım bulamadım..apache yedek parça fiyat listesi sürat motorunkini buldum ama listede her parça yok..değişmesi gereken parçalar şunlar.
-sol ve sağ ayna
-sol ön sinyal
-ön kafa grenajının çerçevesi
-birde direksiyon nası olduysa yamuldu nedendir bilmemsola çevrili iken düz gidiyor.
arkadaşlar ben dün motoru hiç bilmeyen bi arkadaşıma verdim ve kaldırırken düşürdü motoru hem de baya kötü düşürdü. domuzluk yamulmuştu değiştirdim. bi de ön teker biraz yamuk duruyo gibime geliyo. çünkü çamurluğun arka tarafında bi taraf lastiğin dibinde diğer taraf ise baya açık. ses de geliyo ya disk ya da çamurluğa sürttüğünden. burda motorcuya götürdüm. ön takım 0.50-1 cm kadar kaymış ama sana bi sıkıntı yaratmaz hızlanmada da etkili olmaz dedi ama tekere çok ama çok dikkatli bakınca çok hafif bi 8 çizdiğini gördüm 20-30 la giderken. ne yapmalıyım. ön takımı değiştirsem desem arkadaşım çok samimi gidip para isteyemem, kendim versem desem çok pahalı diye biliyorum. ön takımı değiştirmeden kayan yerinden geri çekip kaynattırma imkanı falan var mı? kayan yeri neresi gerçi onu da bilmiyorum, neresinden kaymış olabilir motor?
keşke çarpsaymışsın öküze. çarpsaymışsında görseymişsin ehliyetsiz şeysiz motora nasıl binilirmiş. 1400lira sana 1400lira ruhsat sahibine olmak üzere 2800 küsür lira trafik cezası yeseydin bide çekiciyle motoru otoparka bağlamaya götürselerdi bide karşı araç suçlu bile olsa adamın arabasını cillop gibi paşa paşa yaptırsaydın bide motorunu kurtarabilirsen motorun masraflarını karşılasaydın. yazık olurdu sana bidaha bisiklete bile binmezdin. bu işler çocuk oyuncağı değil motorlu araç kullanıyosun kurallara uymak lazım. kask yok mont yok bişey yok oralara hiç girmiyorum. neyse geçmiş olsun ders olsun
arkadaslar tvs nın yenı fıyat polıtıkasına kızdım ucuncu tvs yı alıcaktım ama bıraz daha eklıyıp yenı kasa cbr 125 ı gungor motordan dun teslım aldım artık bende hondacı oldum
kardeşim de geçenlerde galaxy almıştı yurtdışından getirilmiş+kaskolu almak daha mantıklı geldi keşke sizde öyle yapsaymışınız o taksitler evlat acısı gibi olur şimdi... ne diyelim canınız sağolsunşansa bugün cepten(çırt çırt açık kalmış yada açılmış) teli düşürdüm arkadan gelen arabada üzerinden geçti gitti iphone 5 taksiti bitmemişti dahar:
Sen bunu anlatınca dayımın bana motorunu acemiyken verdiği zaman aklıma geldi. Acemi olsamda deli cesareti ile yamaha' yı bir gazladım sokağın ilerisinden de dönüp devam ettim sonra biraz ilerledikten sonra sağa çektim baktım dayım arkamdan dualarla geliyordu... eee ne demişler mal canın yongasıdırarkadaşlar ben dün motoru hiç bilmeyen bi arkadaşıma verdim ve kaldırırken düşürdü motoru hem de baya kötü düşürdü. domuzluk yamulmuştu değiştirdim. bi de ön teker biraz yamuk duruyo gibime geliyo. çünkü çamurluğun arka tarafında bi taraf lastiğin dibinde diğer taraf ise baya açık. ses de geliyo ya disk ya da çamurluğa sürttüğünden. burda motorcuya götürdüm. ön takım 0.50-1 cm kadar kaymış ama sana bi sıkıntı yaratmaz hızlanmada da etkili olmaz dedi ama tekere çok ama çok dikkatli bakınca çok hafif bi 8 çizdiğini gördüm 20-30 la giderken. ne yapmalıyım. ön takımı değiştirsem desem arkadaşım çok samimi gidip para isteyemem, kendim versem desem çok pahalı diye biliyorum.
evet arkadaşlar
Motor : TVS APACHE 2012 SON KASANIN Bİ ÖNCESİ GRİ RENK
öncelikle motor kullanmaya 2 haftadır başlamış biri olarak ilk kazamı yapmış bulunmaktayım....bir tane öküz u dönüşü yapıcam diye sol aynaya bakmadan caddeye çıkınca haliyle 60 km hızla giderken refleksin vermiş oldugu hal ile birlikte iki frene de asıldım arabaya çarpmadım ki keske çarpsaymısım öküze; motoru yan yatırdım ve yerde 2 3 metre sürüklendim...tabi ne ehliyet var ne kask ne dizlik ne ceketaltımda kapri üstte kısa kol gömlek haliyle sağ tarafıma düşmüşüm sağ kolum sağ dizim yaralandı en kötüsü yerde 3 metre sürünürken ki azap çeken belime oldu en kötüsü
neyse basınızı ağrıttım kısacası motordada baya hasar var..size soracagım sey ee aradım bulamadım..apache yedek parça fiyat listesi sürat motorunkini buldum ama listede her parça yok..değişmesi gereken parçalar şunlar.
-sol ve sağ ayna
-sol ön sinyal
-ön kafa grenajının çerçevesi
-birde direksiyon nası olduysa yamuldu nedendir bilmemsola çevrili iken düz gidiyor.
arkadaslar tvs nın yenı fıyat polıtıkasına kızdım ucuncu tvs yı alıcaktım ama bıraz daha eklıyıp yenı kasa cbr 125 ı gungor motordan dun teslım aldım artık bende hondacı oldum
bana da hak vereceksin şimdi ama.keşke çarpsaymışsın öküze. çarpsaymışsında görseymişsin ehliyetsiz şeysiz motora nasıl binilirmiş. 1400lira sana 1400lira ruhsat sahibine olmak üzere 2800 küsür lira trafik cezası yeseydin bide çekiciyle motoru otoparka bağlamaya götürselerdi bide karşı araç suçlu bile olsa adamın arabasını cillop gibi paşa paşa yaptırsaydın bide motorunu kurtarabilirsen motorun masraflarını karşılasaydın. yazık olurdu sana bidaha bisiklete bile binmezdin. bu işler çocuk oyuncağı değil motorlu araç kullanıyosun kurallara uymak lazım. kask yok mont yok bişey yok oralara hiç girmiyorum. neyse geçmiş olsun ders olsun
Selam millet benim tvs 2012 model daha 3 gün önce ikinci el aldım motor görünüş olarak çok temiz fakat 30-40-50-60-70 km hızla giderken gidonu bıraktığımda gidon sallanıyor kafa sallıyor sebebi ne olabilir acaba böyle olması normal mi
imeste ise motor bizim baktıgımız olabilir kardeşimönceden iyi bir kaza yapmış olabilir. lastik balansından olabilir. motor grimi, umranıyedenmı aldın?