TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
selo iftardan yan çizdi:) kalan sağlar bizimdir:) kankalar gidecek olanlarımız irfanın açtığı topiğe adlarını yazsınlar adamlar listeye göre yemek hazırlayacaklar. okeyto
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
yarı akşam alıcam inş. motoru. olurda bi aksilik olursa arabayla gelicem gene gelicem. atilla abi yazmış adını bende yazayım sizde yazın yusufuda yazalım başka gelecek olan varsa onlarda eklesin oraya ismini. sonra biz aramızda biyer belirleyip beraberce gider döneriz.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
yarı akşam alıcam inş. motoru. olurda bi aksilik olursa arabayla gelicem gene gelicem. atilla abi yazmış adını bende yazayım sizde yazın yusufuda yazalım başka gelecek olan varsa onlarda eklesin oraya ismini. sonra biz aramızda biyer belirleyip beraberce gider döneriz.

bende gelmek istiyorum yaaaa :salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
nihat benim arabayla gidek. hem yoldada muhabbet ederiz. yusufta gelsin. orda kask mont elde dolaşmayalım.

yukarıda arkadaşlar yakıt az yakıyo diye yazmış 70-80 gidersen yakmaz. otobanda dip gaz bidepo 350-400 km zor yetiyo. hemde shell 97 oktan olduğu halde.sıka sıka 120 zar zor yapıyor. sürekli 1 saat kullandıktan sonra kıçını hissetmezsin. yinede bu paraya alınacak en iyi makina. merak edenlere duyrulur. bide yok dişliydi egsozdu bunlara veceğiniz parayı biriktirin 250 cc alın. daha az zarar edersiniz. para kolay kazanılmıyor.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
cagatay senin ngk buji ne oldu taktin kullaniyorsun dimi varmi bi farklilik arti veya eksi
motorda anormal bir durum oldumu
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
motorla biraz sürüklendim ayna ve sol dikiz aynası kırıldı.fiyatlarını bilen var mı ?
 
Katılım
4 Haz 2013
Mesajlar
60
atilla bey buraya gelmişsiniz:) hoşgeldiniz sizin gibi tecrübeli birini burada görmek güzel:)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Yakinda kismetse tvs apache (sarı) eski kasa alacam yeni kasa pekte etkilemedi beni 5 küsür arka canta koruma depo kilif falan filan derken plakada 400 civari desek pahaliya geliyo bana haydi hayirlisi nostaljimi satip bundan alacam apaci olmuycam ama merak etmeyin kalın sağlicakla...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
şansa bugün cepten(çırt çırt açık kalmış yada açılmış) teli düşürdüm arkadan gelen arabada üzerinden geçti gitti iphone 5 taksiti bitmemişti daha:pr:
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Gecmis olsun balibey :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

motorla biraz sürüklendim ayna ve sol dikiz aynası kırıldı.fiyatlarını bilen var mı ?

Gecmis olsun? Daha yeni almadin mi motoru sen ya? Nazar boncugu tak bir yere..
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
abi güya bugün kesin alıyodum motoru ama gene bi engel çıktı alamadık malesef. uzun lafın kısası bize araba yolu gözüküyor. arabayla gidelim dediğin gibi
nihat benim arabayla gidek. hem yoldada muhabbet ederiz. yusufta gelsin. orda kask mont elde dolaşmayalım.

yukarıda arkadaşlar yakıt az yakıyo diye yazmış 70-80 gidersen yakmaz. otobanda dip gaz bidepo 350-400 km zor yetiyo. hemde shell 97 oktan olduğu halde.sıka sıka 120 zar zor yapıyor. sürekli 1 saat kullandıktan sonra kıçını hissetmezsin. yinede bu paraya alınacak en iyi makina. merak edenlere duyrulur. bide yok dişliydi egsozdu bunlara veceğiniz parayı biriktirin 250 cc alın. daha az zarar edersiniz. para kolay kazanılmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst