ben her hafta sonu cuma akşam çeşme gece dönüş cumartesi öğleden sonra çeşme pazar dönüş + çeşme içinde geziyorum yaklaşık 400-450 km yapıyorum her hafta sonu hafta içide 25 km.işe git gel yapıyorum.otobana her girdiğimde yavaş gidicem yormayayım motoru diyorum ama otobana girince motorda bende buna sadık kalamıyoruz

ben 40 tl benzimle yaklaşık 340-350 km yol yapıyorum. bide biraz kılım motorsiklet konusunda sürekli dinlerim motoru.düşük vites yüksek devirde böyle çok az çan gibi bi ses geliyo ama bu sesin neren geldiğini bi türlü bulamadım.sürekli gelen bi ses de değil.motordan mı geliyo yoksa bi yerin vidası sıkı değil ordan mı geliyo bi türlü bulamadım.yada motorun içinden geliyo yani gelmesi doğal bi ses.