TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
shark egzoz alırsan bende alırım. takmasamda evde dursun dekor olarak kullanırım:)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
benide unutmayin len :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Bu arada kirilmis catlamis zirildayan koeuma demirleri kaynak olur uygun fiyata :):)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
benide unutmayin len :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Bu arada kirilmis catlamis zirildayan koeuma demirleri kaynak olur uygun fiyata :):)

koruma demirleri kırılanlar utansın:salut:

sen egzozlarına elleme sakın. senin egzozlar şahane.. dikkat edersen egzozLAR dedim.. 2 tane ya hanii... hani çift silindir yaa..
 
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
7
ben her hafta sonu cuma akşam çeşme gece dönüş cumartesi öğleden sonra çeşme pazar dönüş + çeşme içinde geziyorum yaklaşık 400-450 km yapıyorum her hafta sonu hafta içide 25 km.işe git gel yapıyorum.otobana her girdiğimde yavaş gidicem yormayayım motoru diyorum ama otobana girince motorda bende buna sadık kalamıyoruz :) ben 40 tl benzimle yaklaşık 340-350 km yol yapıyorum. bide biraz kılım motorsiklet konusunda sürekli dinlerim motoru.düşük vites yüksek devirde böyle çok az çan gibi bi ses geliyo ama bu sesin neren geldiğini bi türlü bulamadım.sürekli gelen bi ses de değil.motordan mı geliyo yoksa bi yerin vidası sıkı değil ordan mı geliyo bi türlü bulamadım.yada motorun içinden geliyo yani gelmesi doğal bi ses.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Abi tam olarak netleştirelim durumu benim taze motorcuyla konuşıyım bir o soktu benim aklıma da duruma göre dönüş yapıcam size. Baya bir shark alıcaz galiba :D
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
cumartesi akşamı iftar için piyanist irfanın adres ve telefonunu bilen varmı..burdan paylaşırmısınız..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
4 tane shar alsak adam heralde 50 liradan verir:queen:

shark egzozun sesini bir başka motorda dinledim teneke sesi geliyordu.
tiger takmak cok mantıklı ama pahalı o da ayrı bişi..
seste memnun olursanız. özellikle emre nin tiger gibi tok ses geliyorsa, bende alırım sharktan.
80 lira diye bi paraya almış o elaman kanuniye takmış ama..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Selami abi fotoğraflara bakıyordum da bu gözüme takıldı sanki çok kasmışsın kendini baklavaları göstericem diye Hahahah Karizma abim benim. Sabri abi bitirim zaten :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst