TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Selami abi fotoğraflara bakıyordum da bu gözüme takıldı sanki çok kasmışsın kendini baklavaları göstericem diye Hahahah Karizma abim benim. Sabri abi bitirim zaten :queen:
[url]http://r1307.hizliresim.com/1c/r/qnvfh.jpg[/url]

ben niye bitirim oluyom yau:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

selam beyler ne var ne yok :D

merhabalar okan bey, iş güç yok tabii..ipimle kuşağım pipimle t.şağım modundayız:queen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
mudur super gorunuyo sese bakmak lazım bide :D
biliosun ergzos hastalıgım var benm

hastalık varsa akrep çakacan, hiç olmazsa bi tiger... şarkla markla olcak iş değil:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

benzin 5 lira olmuş hala 250 cc ye binen adamlar var yau:queen::queen:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hastalık varsa akrep çakacan, hiç olmazsa bi tiger... şarkla markla olcak iş değil:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

benzin 5 lira olmuş hala 250 cc ye binen adamlar var yau:queen::queen:

sorma abi ne yakar onlar birde çift egsoz:queen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Abi bu gösterdiğin egzoz sirkeci de var bugün gittim baktım. Hatta daha yeni girdim eve. 100 lira diyor fiyatına ama headers'ı nasıl uydurucaz bizim motorlara?
hacım borulu komple olmazsa, iş zor orjinal egzozu bozup takarsak randıman vermez diye düşünüyorum.
yani kıscası tvs için özel borulu olacak.
zaten öyle oldu mu herkes kendi söküp takabilir egzozunu.
sadece tüp egzoz olursa ben almam..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
hacım borulu komple olmazsa, iş zor orjinal egzozu bozup takarsak randıman vermez diye düşünüyorum.
yani kıscası tvs için özel borulu olacak.
zaten öyle oldu mu herkes kendi söküp takabilir egzozunu.
sadece tüp egzoz olursa ben almam..

Yok borulu olarak ama kıvrımları ve manifold kısmı ne ybr için ne apache için uyumlu. Cup motorlar için yapmışlar manifold kısmını. Egzoz'u alıp manifold kısmını kessek acaba bir oynama yapamazmıyız? Nasıl bir çözüm üretiriz? Hadi bir beyin fırtınası yapalım :)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Bir de bu var az once gordum : http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/119292-tvs-apache-rtr-150-avcrom-eloksanel-klarbon-fiber-custom-egsoz-ses-tesdi.html#post3100112
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bir de bu var az once gordum : http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/119292-tvs-apache-rtr-150-avcrom-eloksanel-klarbon-fiber-custom-egsoz-ses-tesdi.html#post3100112
halil ustanın yaptıgı egzozlar iyi güzel sesi filan
motorun orjinal egzozu kesip tüp şeklinde egzozunu monte ediyor.
neredeyse tiger egzozla aynı para o yüzden bence de değmez diye düşünüyorum..
Yok borulu olarak ama kıvrımları ve manifold kısmı ne ybr için ne apache için uyumlu. Cup motorlar için yapmışlar manifold kısmını. Egzoz'u alıp manifold kısmını kessek acaba bir oynama yapamazmıyız? Nasıl bir çözüm üretiriz? Hadi bir beyin fırtınası yapalım :)

orjinal egzozu bozmam ben, komple alırız boruyu egzozu, ısıtıp egmek lazım. onuda profosyonel gibi yaparmıyız belli olmaz..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
benim dediğim egzoza bi baksana sabri, gidip bi kurcala kanka.
arkada akrep egzozlarda var
cakma makma güzel ses cıkıyorsa 220 lira bişi değil alınır.
emege saygı :d
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-tvs-apaci-icin-yoshimura-performas-ekzoz-tupu-sesli-ve-sesiz-ola-121548923/detay

valla bizim shark dediğimiz egzozdan bı farkı olacagını sanmıyorum. 80 liraya shark alırım daha iyi. beyın bedava:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

Abi bu gösterdiğin egzoz sirkeci de var bugün gittim baktım. Hatta daha yeni girdim eve. 100 lira diyor fiyatına ama headers'ı nasıl uydurucaz bizim motorlara?

headers uymaz maalesef, bızım motora gore bukturelım desek yıne bukmek için bi dunya para isteyecekler..en ıyısı orjınal egzozu piç etmek..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
boru bükmede sadece 1 tane 90 derece için benden 90 tl para istemişlerdi kendiniz yaparsanız çok pahallı olur yada irfan abiye gidin o halleder boş zamanda:)
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
7
özgül motor mobilyet tamircisi bile olamaz

bencede özgül motor mobilyeti biçe adam akıllı yapamaz. Tvs servis seçimi konusunda çok zayıf. Hiçmi denetlemiyolar hiçmi bayilik verirken bunların tecrübelerini araştırmıyolar gerçekten içler acısı..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
valla bizim shark dediğimiz egzozdan bı farkı olacagını sanmıyorum. 80 liraya shark alırım daha iyi. beyın bedava:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------



headers uymaz maalesef, bızım motora gore bukturelım desek yıne bukmek için bi dunya para isteyecekler..en ıyısı orjınal egzozu piç etmek..

sabri sen şu shark işine ne diyorsun? emrenin motor gibi tok mu ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
74
s.a iyi geceler dostlar. bugün otobanda giderken çıkışta kırmızı ışıklarda durdum ve motor stop etti çalışmadı marşa bastım elektrik gitmedi ayak marjıylada mümkün değil çalıştıramadım neyse 2 ye taktım vurdurarak çalıştırdım sizce sorun nedir. cevap bekliyorum dostlarım yarın serviste kazık yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

aynen katılıyorum
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
s.a iyi geceler dostlar. bugün otobanda giderken çıkışta kırmızı ışıklarda durdum ve motor stop etti çalışmadı marşa bastım elektrik gitmedi ayak marjıylada mümkün değil çalıştıramadım neyse 2 ye taktım vurdurarak çalıştırdım sizce sorun nedir. cevap bekliyorum dostlarım yarın serviste kazık yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

aynen katılıyorum
dostum sorunu tam olarak anlamadım ama sanırım benzinle birlikte motosikletinin karbüratörüne pislik gelmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst