TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ulan eve hırsız girmeye çalışmış bahçedeki kapıdan yalenin kilidini açamayıp kanırtmış demirleri onuda açamamış neyseki işin kötü tarafı ilk defa bugün fark ettik ya dün gece oldu ydada daha önce şu o evladını bir yakalayamadım gitti:pr:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
çağatay geçmiş olsun.. ramazanda nasıl cesaret ediyorlar arkadaş ya insanlar gece gündüz sürekli ayakta..
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
benim ayarsız karbüratörle bile o kadar kötü değil ikinci el aldıysan motoru haşat etmesin ilk sahibi

geçmiş olsun hacım. denk gelmeye de pek çalışma panik yapıyolar ne yapıcakları belli olmuyo. motor konusunda da uzun yol yaptıkça motor kendine geliyo bi 30 km den sonra falan iyi gitmeye başlıyo. belki de sorunum yaşadığım yerin küçük bi yer olması. burda kullanırken devir 3000-4000 civarı oluyo hep motor açılmıyo.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çağatay geçmiş olsun.. ramazanda nasıl cesaret ediyorlar arkadaş ya insanlar gece gündüz sürekli ayakta..


geçmiş olsun hacım. denk gelmeye de pek çalışma panik yapıyolar ne yapıcakları belli olmuyo. motor konusunda da uzun yol yaptıkça motor kendine geliyo bi 30 km den sonra falan iyi gitmeye başlıyo. belki de sorunum yaşadığım yerin küçük bi yer olması. burda kullanırken devir 3000-4000 civarı oluyo hep motor açılmıyo.

teşekkür ederim sabah yürek yiyipte gelmiş anlaşılan daha denk gelemedik iki oldu ama üçüncüde yakalarım dün gece uyuyamadım belki yine gelir diye saat başı silahla bahçede dolaştım akşama da bizim oradaki jandarma karakoluna gidicem astsubay arkadaşım var ben yokken ara sıra bizim evi yoklasınlar

vitesi atma devir yükselterek kulan 1. viteste 10 bin ikide 10 bin o şekilde dene birde
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
arkadaşlar ben iki tane parklara takmak için çakarlı dipsiz led aldım fakat yanmadı acaba bizim motorlar manyetodanmı lambalara ekelrtiği verdiği için dalgalı akım var sebep bumu acaba
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
Dün akşam bostancı tarafında bir kaç fotoğraf çektim sarı Apache'mi.. renklensin biraz buralar :mrgreen:

4QO7tEY.jpg


3u3qFYQ.jpg


uh17xG4.jpg


FzFwZLC.jpg


2hmnNfn.jpg


6HhLqpC.jpg


64Rhgee.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bugun 250 km yaptım 125 + 125 dönüş olarak. 1 kez su molası verdik 5 dakika,
geri kalanda virajlı yollarda bastık yattık kalktık geldik. rodaj bitti sayılır,
düzde en yüksek hız olarak 3-5 kez 125 127 cok rahat cıktı yatmadan.
yatınca da 130 civarında 135 civarında gitti..
yokuş aşagı 140 bastım en son,
tüm fantezilerimi de motora uygulamış oldum..
bugun şunu anladım 90 100 le bu motorla her yere gidilebilir diye düşünüyorum.
rodaj uygulamasında en iyi şekilde yaptıgımı düşünüyorum sürat olayında baya baya iyi durumda
yakıt olarak yola cıkarken yedeğe düştü anda benzin aldım 35 liralık
247 km yol yaptım ve halen yedege geçmedi.
20 km daha gider diye düşünüyorum 13 14 kuruş civarında yaktı diyebilirim. tabi yolda 90 100 110 civarında sürdük sürekli..
egzoz olayına gelince ilk andan itibaren dediğim gibi, egzoz motosikleti sıkıyor cabuk ısınıyor. egzoz değişmesi motor saglıgı acısından daha iyi olacagını düşünüyorum.
yoksa böyle devam ederse keçe mece kalmayacak aşırı sıcaktan..
bu ara pek online olamıyorum.
herkese kazasız belasız sürüşler..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bugun 250 km yaptım 125 + 125 dönüş olarak. 1 kez su molası verdik 5 dakika,
geri kalanda virajlı yollarda bastık yattık kalktık geldik. rodaj bitti sayılır,
düzde en yüksek hız olarak 3-5 kez 125 127 cok rahat cıktı yatmadan.
yatınca da 130 civarında 135 civarında gitti..
yokuş aşagı 140 bastım en son,
tüm fantezilerimi de motora uygulamış oldum..
bugun şunu anladım 90 100 le bu motorla her yere gidilebilir diye düşünüyorum.
rodaj uygulamasında en iyi şekilde yaptıgımı düşünüyorum sürat olayında baya baya iyi durumda
yakıt olarak yola cıkarken yedeğe düştü anda benzin aldım 35 liralık
247 km yol yaptım ve halen yedege geçmedi.
20 km daha gider diye düşünüyorum 13 14 kuruş civarında yaktı diyebilirim. tabi yolda 90 100 110 civarında sürdük sürekli..
egzoz olayına gelince ilk andan itibaren dediğim gibi, egzoz motosikleti sıkıyor cabuk ısınıyor. egzoz değişmesi motor saglıgı acısından daha iyi olacagını düşünüyorum.
yoksa böyle devam ederse keçe mece kalmayacak aşırı sıcaktan..
bu ara pek online olamıyorum.
herkese kazasız belasız sürüşler..

benim motor senin değerlerini yakalayamıyor ama ısrarla senle kapışmak istiyorum:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugun 250 km yaptım 125 + 125 dönüş olarak. 1 kez su molası verdik 5 dakika,
geri kalanda virajlı yollarda bastık yattık kalktık geldik. rodaj bitti sayılır,
düzde en yüksek hız olarak 3-5 kez 125 127 cok rahat cıktı yatmadan.
yatınca da 130 civarında 135 civarında gitti..
yokuş aşagı 140 bastım en son,
tüm fantezilerimi de motora uygulamış oldum..
bugun şunu anladım 90 100 le bu motorla her yere gidilebilir diye düşünüyorum.
rodaj uygulamasında en iyi şekilde yaptıgımı düşünüyorum sürat olayında baya baya iyi durumda
yakıt olarak yola cıkarken yedeğe düştü anda benzin aldım 35 liralık
247 km yol yaptım ve halen yedege geçmedi.
20 km daha gider diye düşünüyorum 13 14 kuruş civarında yaktı diyebilirim. tabi yolda 90 100 110 civarında sürdük sürekli..
egzoz olayına gelince ilk andan itibaren dediğim gibi, egzoz motosikleti sıkıyor cabuk ısınıyor. egzoz değişmesi motor saglıgı acısından daha iyi olacagını düşünüyorum.
yoksa böyle devam ederse keçe mece kalmayacak aşırı sıcaktan..
bu ara pek online olamıyorum.
herkese kazasız belasız sürüşler..

kecelere hiçbişey olmuyor benim statör tarafı sıvı contalı hatta bobin vidası gevşediğinde açmıştım hala yağ kaçırma olmadı
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kecelere hiçbişey olmuyor benim statör tarafı sıvı contalı hatta bobin vidası gevşediğinde açmıştım hala yağ kaçırma olmadı

motorun cabuk ısınmasından şikayetciyim. motorun ivmelenmesini engelliyor egzoz. bu bariz belli.
belki biraz yakıt artacak egzoz değitiğnde biraz daha hızlanması artabilir diye düşünüyorum..

benim motor senin değerlerini yakalayamıyor ama ısrarla senle kapışmak istiyorum:)
boşuna mı yaptık o kadar rodajı :D
bi bildiğimiz var herhalde değil mi..
aynı devirde sürerek rodaj olmaz. kademeli kademeli zorlamak lazım.
istanbula geldiğimde görüşürüz sabri. bu ara zor, nasip bakalım,
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
motorun cabuk ısınmasından şikayetciyim. motorun ivmelenmesini engelliyor egzoz. bu bariz belli.
belki biraz yakıt artacak egzoz değitiğnde biraz daha hızlanması artabilir diye düşünüyorum..


havan topu gibi susturucu var hayvanda haklı:)egsozu değiştirince karbüratörü ayarlatmayı unutmayın birde sünger filtre geldi mi o zaman en verimli hale gelir:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst