- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
10w50 R4000rs ipone koydurdum yarı sentetik imiş.
benim ayarsız karbüratörle bile o kadar kötü değil ikinci el aldıysan motoru haşat etmesin ilk sahibi
10w50 R4000rs ipone koydurdum yarı sentetik imiş.
merhaba arkadaşlar
bugun sınavıma girmiş bulunmakta olup artık daha fazla foruma uğrayacağımı soylemek ısterim![]()
herkesten dua bekliyorum sınavım icin arkadaşlar
şimdiden teşekkür ederim![]()
merhaba arkadaşlar
bugun sınavıma girmiş bulunmakta olup artık daha fazla foruma uğrayacağımı soylemek ısterim![]()
herkesten dua bekliyorum sınavım icin arkadaşlar
şimdiden teşekkür ederim![]()
benim ayarsız karbüratörle bile o kadar kötü değil ikinci el aldıysan motoru haşat etmesin ilk sahibi
çağatay geçmiş olsun.. ramazanda nasıl cesaret ediyorlar arkadaş ya insanlar gece gündüz sürekli ayakta..
geçmiş olsun hacım. denk gelmeye de pek çalışma panik yapıyolar ne yapıcakları belli olmuyo. motor konusunda da uzun yol yaptıkça motor kendine geliyo bi 30 km den sonra falan iyi gitmeye başlıyo. belki de sorunum yaşadığım yerin küçük bi yer olması. burda kullanırken devir 3000-4000 civarı oluyo hep motor açılmıyo.
M.Balibey,
Apache'ye Castrol Turbo Diesel mi koydun ?
arkadaşlar bu rodaj işi nasıl olacak herkes farklı bir şey söylüyor
bugun 250 km yaptım 125 + 125 dönüş olarak. 1 kez su molası verdik 5 dakika,
geri kalanda virajlı yollarda bastık yattık kalktık geldik. rodaj bitti sayılır,
düzde en yüksek hız olarak 3-5 kez 125 127 cok rahat cıktı yatmadan.
yatınca da 130 civarında 135 civarında gitti..
yokuş aşagı 140 bastım en son,
tüm fantezilerimi de motora uygulamış oldum..
bugun şunu anladım 90 100 le bu motorla her yere gidilebilir diye düşünüyorum.
rodaj uygulamasında en iyi şekilde yaptıgımı düşünüyorum sürat olayında baya baya iyi durumda
yakıt olarak yola cıkarken yedeğe düştü anda benzin aldım 35 liralık
247 km yol yaptım ve halen yedege geçmedi.
20 km daha gider diye düşünüyorum 13 14 kuruş civarında yaktı diyebilirim. tabi yolda 90 100 110 civarında sürdük sürekli..
egzoz olayına gelince ilk andan itibaren dediğim gibi, egzoz motosikleti sıkıyor cabuk ısınıyor. egzoz değişmesi motor saglıgı acısından daha iyi olacagını düşünüyorum.
yoksa böyle devam ederse keçe mece kalmayacak aşırı sıcaktan..
bu ara pek online olamıyorum.
herkese kazasız belasız sürüşler..
bugun 250 km yaptım 125 + 125 dönüş olarak. 1 kez su molası verdik 5 dakika,
geri kalanda virajlı yollarda bastık yattık kalktık geldik. rodaj bitti sayılır,
düzde en yüksek hız olarak 3-5 kez 125 127 cok rahat cıktı yatmadan.
yatınca da 130 civarında 135 civarında gitti..
yokuş aşagı 140 bastım en son,
tüm fantezilerimi de motora uygulamış oldum..
bugun şunu anladım 90 100 le bu motorla her yere gidilebilir diye düşünüyorum.
rodaj uygulamasında en iyi şekilde yaptıgımı düşünüyorum sürat olayında baya baya iyi durumda
yakıt olarak yola cıkarken yedeğe düştü anda benzin aldım 35 liralık
247 km yol yaptım ve halen yedege geçmedi.
20 km daha gider diye düşünüyorum 13 14 kuruş civarında yaktı diyebilirim. tabi yolda 90 100 110 civarında sürdük sürekli..
egzoz olayına gelince ilk andan itibaren dediğim gibi, egzoz motosikleti sıkıyor cabuk ısınıyor. egzoz değişmesi motor saglıgı acısından daha iyi olacagını düşünüyorum.
yoksa böyle devam ederse keçe mece kalmayacak aşırı sıcaktan..
bu ara pek online olamıyorum.
herkese kazasız belasız sürüşler..
kecelere hiçbişey olmuyor benim statör tarafı sıvı contalı hatta bobin vidası gevşediğinde açmıştım hala yağ kaçırma olmadı
boşuna mı yaptık o kadar rodajıbenim motor senin değerlerini yakalayamıyor ama ısrarla senle kapışmak istiyorum![]()
motorun cabuk ısınmasından şikayetciyim. motorun ivmelenmesini engelliyor egzoz. bu bariz belli.
belki biraz yakıt artacak egzoz değitiğnde biraz daha hızlanması artabilir diye düşünüyorum..