TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
abi yalovaya kadar biliyorum yolu o yoldan devam ederim gerçi benim yalovaya 1 saat sürüyor mudanyadan:) sen gelicek misin ben nöbetti görevdi çıkarsa altlara kitlicem:)


Çağatay istanbuldan eksiğin varmı yağ filtresi felan
istanbuldan bir ihtiyacı varsa sölesin gelirken getirelim arkadaşlar
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Katılım
20 Tem 2013
Mesajlar
7
TÜM APACHE AİLESİNE SELAMLAR ARKADAŞLAR.İZMİR'DE BALÇOVADA OTURUYORUM YAKLAŞIK 1,5 AYDIR 2012 TVS APACHE MOTORUMLA YAŞIYORUM:) ŞUAN 2600 KMDE MOTORUM.HAFTADA 2 GÜN ÇEŞMEYE GİDİP GELİYORUM.İZMİR-ÇEŞME OTOBANI MALUM RÜZGARIYLA ÜNLÜDÜR.MOTORUMUN RODAJ DÖNEMİNİ ÇOK SAĞLIKLI GEÇİRDİM.ŞUAN MAXİMUM 139KM'Y GÖRDÜM.size motorsikletimin eksilerinden bahsetmek istersem sadece artçıyı etkileyen titreşimi.gerisi zehir gibi :) şimdilik bi foruma giriş yapmak ve sizleri selamlamak istedim..
 
Katılım
20 Eki 2007
Mesajlar
95
Selamun aleyküm,herkeze iyi akşamlar.Tvs Apache almak istiyorum ve ilk motorum olucak.Fikirlerinizi sunmanızı istesem kabalık etmiş olurmuyum acaba ?

Tercih edebilirsin.Ybr de alsan,Cbf de alsan pek pişman olmazsın.Cbf'de sorun %60 yağ yakma ihtimalinin olması.Far aydınlatması zayıf.Ayaktan marş yok.Görünüş olarak demode.Ama kullanman şart.Ezbere motor alma.Sadece titreşim bile bazı kullanıcıları vazgeçirebiliyor.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
TÜM APACHE AİLESİNE SELAMLAR ARKADAŞLAR.İZMİR'DE BALÇOVADA OTURUYORUM YAKLAŞIK 1,5 AYDIR 2012 TVS APACHE MOTORUMLA YAŞIYORUM:) ŞUAN 2600 KMDE MOTORUM.HAFTADA 2 GÜN ÇEŞMEYE GİDİP GELİYORUM.İZMİR-ÇEŞME OTOBANI MALUM RÜZGARIYLA ÜNLÜDÜR.MOTORUMUN RODAJ DÖNEMİNİ ÇOK SAĞLIKLI GEÇİRDİM.ŞUAN MAXİMUM 139KM'Y GÖRDÜM.size motorsikletimin eksilerinden bahsetmek istersem sadece artçıyı etkileyen titreşimi.gerisi zehir gibi :) şimdilik bi foruma giriş yapmak ve sizleri selamlamak istedim..

foruma hoşgeldin. paylaşımcı ve katılımcı olman dileğiyle:)
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar istanbul anadolu yakasindan yedek parca icin nereyi tercih etmeli (kartal, pendik)
Yag olarak ipone katana full force almak gereksiz mi olur, etkisini hissedermiyim, castrol biraz daha ucuz, daha mi iyi?
Biliyorsunuz bende eski apache var buna 2012 kasanin yan kapaklari uyarmi. Yolda giderken birinde gordum takmisti. Benim yan kapaklari civata sikarken kirmislar. Zirildiyor.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
20
Bi kaç yıldır arkadaşların motorlarını kullanıyorum ara sıra.301 mz,honda titan,ybr 125,kanuni racing 200.Ailemide sonunda ikna edebildik bi motor alabilmem için.Etrafımda bi kaç abide var apache.Sürüş stili olsun,yakıtı olsun göze hoş geliyo.Sahibinden.com'da bi kaç motor buldum.Önümüzdeki hafta içi almak istiyorum.İnşallah hayırlı bi motor denk gelir..
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
arkadaşlar ben bugün uzun zamandır başınızın etini yediğim bakımımı bursa da yaptırdım motorun vites geçişleri falan gayet iyi oldu motorun gidişi de iyi gibi. artçıyla bayır aşağı 133. ancak tek sorun bakımdan sonra bayır yukarı çekişi çok iyi değil gibi geldi. bayırdan önce hızlanırsam çok hız kaybetmeden çıkıyorum. ancak bayırda hız 70 gibi falan olunca düşmeye başlıyo. 3 e alıyorum vitesi 75 e falan tırmanıyor. 4 e alıyorum tekrar düşüyo. bayırın eğimindendir dedim, 2-3 yokuşta denedim eğimleri farklı hep aynı şekilde oluyo. usta rolanti ayarını 800-900 e falan düşürdü ısınmış haliyle bile 1000 i zor geçiyo. acaba ondan mıdır. dişlileri elletmedim. şimdiden teşekkürler :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar ben bugün uzun zamandır başınızın etini yediğim bakımımı bursa da yaptırdım motorun vites geçişleri falan gayet iyi oldu motorun gidişi de iyi gibi. artçıyla bayır aşağı 133. ancak tek sorun bakımdan sonra bayır yukarı çekişi çok iyi değil gibi geldi. bayırdan önce hızlanırsam çok hız kaybetmeden çıkıyorum. ancak bayırda hız 70 gibi falan olunca düşmeye başlıyo. 3 e alıyorum vitesi 75 e falan tırmanıyor. 4 e alıyorum tekrar düşüyo. bayırın eğimindendir dedim, 2-3 yokuşta denedim eğimleri farklı hep aynı şekilde oluyo. usta rolanti ayarını 800-900 e falan düşürdü ısınmış haliyle bile 1000 i zor geçiyo. acaba ondan mıdır. dişlileri elletmedim. şimdiden teşekkürler :D

senin motor normal değil ben tepe devrenti bile dururp tekrar kalkınca 85e kadar getiriyorum kaptırıp gelince 5. viteste 100 e kadar düşüyoryokuş sonunda orjinal rolantisi 1400 devirdir ısınınca onu düzeltirsen daha iyi olur
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
arkadaşlar geçen sene gelenler bilir. geç gittik iftara iftardan sonrada sahilde muhabbet çay falan derken geri dönüşümüz bayağa geç saate kaldı..ben şahsen busefer en geç 18-00 gibi orada olmayı planlıyorum. gelen arkadaşlarla buluşup sohbet ederiz. iftardan sonra pek fazla gecikmeden dönmeyi düşünüyorum.

yusuf bugün nihatlada konuştuğumuz gibi geliyorum. 1000 de bir ihtimal sudi arabistana gidebilirim.bizim mekanikçiler cumadan gidiyorlar. muhtemelen ben ptesi giderim. önümüzdeki hafta içi bilet tarihleri belli olur.
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
senin motor normal değil ben tepe devrenti bile dururp tekrar kalkınca 85e kadar getiriyorum kaptırıp gelince 5. viteste 100 e kadar düşüyoryokuş sonunda orjinal rolantisi 1400 devirdir ısınınca onu düzeltirsen daha iyi olur

bakımını da yaptırdım, diyaframına da bakın dedim sıkıntı yok dediler.
 
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
58
artçı dediğiniz yer km üstünde rüzgar koruyucu olan yer mi...motordan pek anlamamda bndede gri var 2012 ....
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bakımını da yaptırdım, diyaframına da bakın dedim sıkıntı yok dediler.

motorda değilde sende bir problem olabilir. yokuşa iyi hızlanıp giremiyorsundur..motor devrini alamadığı için bayılıyordur. aynı yokuşa girmeden önce sürekli 10000de vites at öyle gir ve hep gazın sonuna kadar açık oolsun. devir 7500e falan düşerse vites küçült.. sonuçları buraya yaz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------

artçı dediğiniz yer km üstünde rüzgar koruyucu olan yer mi...motordan pek anlamamda bndede gri var 2012 ....

enes artçı demek, motora alınan yolcu demek..yani senin motorda imkansız olan şey:p
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
bizim bu küçük motorlar kesinlikle artçıya uygun değil çocuk falan olabilir enfazla, iki kişi kullanmak tam bir işkence rezil bir durum sanki arkadakini sırtımda taşır gibi oluyorum
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
merhaba arkadaşlar
bugun sınavıma girmiş bulunmakta olup artık daha fazla foruma uğrayacağımı soylemek ısterim :D
herkesten dua bekliyorum sınavım icin arkadaşlar
şimdiden teşekkür ederim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst