valla bende hatırlamıyorum nasıl söndürüldüğünü..
yeni kasa apachelerle birlikte cbf ler iyice anladı apachenin gücünü.. artık cbfler apache lere gaz basmıyor
yağ seviyesi normal. zaten filtre kısmı 100gr yağ alıyor hemen hemen.. o kadar yagı koymazsanda çok birşey olmaz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
pırıl pırıl çıkacak yağın.. 800gr cıkacak korkma![]()
kontak acıkken göstergedeki 2 butonada 20 sn basılı tutun arıza lambası bşkere yanacak 20 sn sonra elinizi butonlardan cekmedne kontağı kapatın sönüyor. yol üstü honda bayisin sormustum nasıl zormu kapatılıyo diye zor sen yapamazsın ırak motoru bi yparız demişti adi para koparacak menffat olmus alayı.. sabri usta sana anlatmıstım sıkıntıyı haftaya kadar binsem sorun cıkarmı acaba şanzumanda falan güncel biniyiorum işe gelip gidiyorum falan bu gün akşam gelirken yine 2 ye attım gecmedi kendi boşa attı vites