TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
valla bende hatırlamıyorum nasıl söndürüldüğünü..
yeni kasa apachelerle birlikte cbf ler iyice anladı apachenin gücünü.. artık cbfler apache lere gaz basmıyor:)
yağ seviyesi normal. zaten filtre kısmı 100gr yağ alıyor hemen hemen.. o kadar yagı koymazsanda çok birşey olmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------




pırıl pırıl çıkacak yağın.. 800gr cıkacak korkma:)

kontak acıkken göstergedeki 2 butonada 20 sn basılı tutun arıza lambası bşkere yanacak 20 sn sonra elinizi butonlardan cekmedne kontağı kapatın sönüyor. yol üstü honda bayisin sormustum nasıl zormu kapatılıyo diye zor sen yapamazsın ırak motoru bi yparız demişti adi para koparacak menffat olmus alayı.. sabri usta sana anlatmıstım sıkıntıyı haftaya kadar binsem sorun cıkarmı acaba şanzumanda falan güncel biniyiorum işe gelip gidiyorum falan bu gün akşam gelirken yine 2 ye attım gecmedi kendi boşa attı vites
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kontak acıkken göstergedeki 2 butonada 20 sn basılı tutun arıza lambası bşkere yanacak 20 sn sonra elinizi butonlardan cekmedne kontağı kapatın sönüyor. yol üstü honda bayisin sormustum nasıl zormu kapatılıyo diye zor sen yapamazsın ırak motoru bi yparız demişti adi para koparacak menffat olmus alayı.. sabri usta sana anlatmıstım sıkıntıyı haftaya kadar binsem sorun cıkarmı acaba şanzumanda falan güncel biniyiorum işe gelip gidiyorum falan bu gün akşam gelirken yine 2 ye attım gecmedi kendi boşa attı vites

unutmayın bunu :D yarın bana lazım olacak :D
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
14
arkadaşlar bugün 2013 model yeni kasa aldım bende ama bu plaka ruhsat işini nasıl yapacağım
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
14
eyvallah sigortayı yaptırdım ek1 dosyayıda hazırladım gerisi randevu çok bekletiyorlar falan dediler
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
eyvallah sigortayı yaptırdım ek1 dosyayıda hazırladım gerisi randevu çok bekletiyorlar falan dediler

sen kendin yap. git bekle sırada beklersen beklersin.
boşuna muameleciye 100 lira kaptırma..
bana 400 liraya hepsini halederim dedi.
ben kendim balıkesirde 290 lira hepsini halettim..
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ewt ali abi 800 gr yağ çıkması büyük olasılık benimde öyle çıktı.benim civatadaki mıknatısa baya çapak toplanmıştı .
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kontak acıkken göstergedeki 2 butonada 20 sn basılı tutun arıza lambası bşkere yanacak 20 sn sonra elinizi butonlardan cekmedne kontağı kapatın sönüyor. yol üstü honda bayisin sormustum nasıl zormu kapatılıyo diye zor sen yapamazsın ırak motoru bi yparız demişti adi para koparacak menffat olmus alayı.. sabri usta sana anlatmıstım sıkıntıyı haftaya kadar binsem sorun cıkarmı acaba şanzumanda falan güncel biniyiorum işe gelip gidiyorum falan bu gün akşam gelirken yine 2 ye attım gecmedi kendi boşa attı vites

çok önemli birşey çıkacağını sanmıyorum ama sen yinede vitese nazik davran.vites geçmeyince pedalı zorlama,gaz ve debriyajla oynayarak vites değiştirmeye çalış.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:27 ----------

en büyük rakibin benim motor olacak. tabi satmazsam.. =)

motoru satıyorum dedıgın gun yanındayım. kapışmadan satarsan gözüm açık giderim:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

apache'ye gell:queen:
34p0y04.jpg
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
herkese kolay gelsin, ankarada yaşıyorum tvs apache kullandım daha önce ama nisandan temmuza kullandım nisanda bile çalıştırırken çok zorlanıyordum bunun bi çözümü var mıdır? ben tekrar apache almak istiyorum çok seviyordum sattım büyüteceğim diye kawasaki er6 f aldım onu da abime kaptırdım şimdi tekrar apache düşünüyorum bu soğuk olayını halledersem ama halledemezsem cbr 125 alacağım enjeksiyonlu olduğu için soğukta da rahat çalışıyor. var mıdır soğuk memlekette apache kullanan yardım edecek arkadaşlar
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
şu kırmızı tuş sıkıntısını bir tek ben mi yaşadım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

herkese kolay gelsin, ankarada yaşıyorum tvs apache kullandım daha önce ama nisandan temmuza kullandım nisanda bile çalıştırırken çok zorlanıyordum bunun bi çözümü var mıdır? ben tekrar apache almak istiyorum çok seviyordum sattım büyüteceğim diye kawasaki er6 f aldım onu da abime kaptırdım şimdi tekrar apache düşünüyorum bu soğuk olayını halledersem ama halledemezsem cbr 125 alacağım enjeksiyonlu olduğu için soğukta da rahat çalışıyor. var mıdır soğuk memlekette apache kullanan yardım edecek arkadaşlar

iğnedeki segmanı en aşağıya alacaksın kışın bile jiklesiz çalıştırılıyormuş bende daha yeni yaptım bakalım görücez:)
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
şu kırmızı tuş sıkıntısını bir tek ben mi yaşadım:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------



iğnedeki segmanı en aşağıya alacaksın kışın bile jiklesiz çalıştırılıyormuş bende daha yeni yaptım bakalım görücez:)
iğnedeki segmanı anlamadım desem çok cahil olur muyum?:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
iğnedeki segmanı anlamadım desem çok cahil olur muyum?:)

bizde öğrene öğrene geldik dahada çok yolumuz var:) karbüratörü söküyorsun üstte turkaz bir kapak var onu açınca karşına diafram denen lastik parça geliyor onu elinle çekince çıkar alttaki plastiğe bağlı iğneyi göreceksin onuda iki vidayı söküp iğneyi çıkarıyorsun segmanı göreceksin zaten yanlız ben aptallık ettim en üste almışım hiç çalışmadı ne küfür ettim meğerse en aşağıya alacakmışım ertesi günü anladım:)
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
bizde öğrene öğrene geldik dahada çok yolumuz var:) karbüratörü söküyorsun üstte turkaz bir kapak var onu açınca karşına diafram denen lastik parça geliyor onu elinle çekince çıkar alttaki plastiğe bağlı iğneyi göreceksin onuda iki vidayı söküp iğneyi çıkarıyorsun segmanı göreceksin zaten yanlız ben aptallık ettim en üste almışım hiç çalışmadı ne küfür ettim meğerse en aşağıya alacakmışım ertesi günü anladım:)
anladım hocam o ben bi ustaya yaptırırım artık bu işlemi sanırım da teşekkürler:)
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
usta en iyisi iğnenin segmanı en aşağıya gelicek dersin her usta başka bişey diyor buna ben anlatamıyordum adamlara:)
anladım çok teşekkürler , bi usta da bana rölantiyi 2500 e getir o zaman çok rahat çalışır soğukta demişti biraz fazla yakar ama demişti doğru mudur?
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
3
s.a abiler kardeşler apachenin 2013 modeli satılmaya başladı peki 2012 modelleri satışı daha ne kadar sürecek ben kışa anca alabilirim anca bilgisi olan varmı acaba ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
anladım çok teşekkürler , bi usta da bana rölantiyi 2500 e getir o zaman çok rahat çalışır soğukta demişti biraz fazla yakar ama demişti doğru mudur?

fazla ısınmaya sebebiyet verir hava soğtmalıda ne olur bilmem ama su soğutmalı olsa fazla hararet conta yaktırır çoğu zaman

s.a abiler kardeşler apachenin 2013 modeli satılmaya başladı peki 2012 modelleri satışı daha ne kadar sürecek ben kışa anca alabilirim anca bilgisi olan varmı acaba ?

serkanapache onu en iyi bilen kişidir
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
çağatay kırmızı tuş sıkıntısını biraz açarmısın. motor ısınınca hiçmi çalışmıyor. yoksa kesiklikmi yapıyor? her zmanmı yapıyor biraz anlatırmsıın
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Depo Göçüğü Hakkında

Arkadaşlar şerefsizin biri motorsikletimin deposuna yumruk atmış ve hafif bir göçük var depo da bu göçük düzelir mi sanayi de kaportaclıarda biraz araştırdım düzelir ama boyası kalkar diyorlar bende boyası kalksın istemiyorum zira yaptırmam daha iyi bir kaç ustada orjinal yetkili servislerde renault vs gibi yerlerde vakumlu alet olduğunu zarar vermeden düzelttiğini söyledi.Daha önce başına böyle birşey gelen var mı bana yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst