TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
sanmam bayadır kullanıyorum çünkü ipne yada motul yad önereceğiniz başka yağ varmı :)
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
kaçırma derken söle anlatayım hızlandıktan sonra sıkıntım yok sadece kalkışlarda 2 kişi binince yada hafif rampata falan ilk karkışta lıkır tıkır bi ses geliyo sorna hızlanınca düzeliyor bide braz ısınınca vitesler de zorlama oluyo genelde 4 ten 3 e alırken geçmiyo birde durduğudma boşa almak istiyorum gecmiyo arada kalıyo hafif debraj bırakıyom cıtırdı olup bosa geçiyo lanet olası serviste hafatya gel dedi inşallah sorun cıkmaz
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kaçırma derken söle anlatayım hızlandıktan sonra sıkıntım yok sadece kalkışlarda 2 kişi binince yada hafif rampata falan ilk karkışta lıkır tıkır bi ses geliyo sorna hızlanınca düzeliyor bide braz ısınınca vitesler de zorlama oluyo genelde 4 ten 3 e alırken geçmiyo birde durduğudma boşa almak istiyorum gecmiyo arada kalıyo hafif debraj bırakıyom cıtırdı olup bosa geçiyo lanet olası serviste hafatya gel dedi inşallah sorun cıkmaz

once yagını kontrol et. eksikmi diye bak.. motoru yordugun için yagın inceliyo da olabilir. buda viteslerin kemıklı geçmesine neden olur. başka bir ihtimal balatan artık ömrünü doldurmuştur.
şanzımanda sıkıntı olacağını sanmıyorum. ayrıca durmadan önce vitesi küçült. durduktan sonra 4ten boşa almak istersen zorlanırsın.
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
once yagını kontrol et. eksikmi diye bak.. motoru yordugun için yagın inceliyo da olabilir. buda viteslerin kemıklı geçmesine neden olur. başka bir ihtimal balatan artık ömrünü doldurmuştur.
şanzımanda sıkıntı olacağını sanmıyorum. ayrıca durmadan önce vitesi küçült. durduktan sonra 4ten boşa almak istersen zorlanırsın.

anladım baska servisede vermek istemedğimden sıkıntı yaptım :) yağınız perşembe değiştim yağta bi problem olcağını sanmıyorum.balatada olabilir ve tabiki 4 le durmuyorum 3 2 derken durduktan sonrada boşa gecerken sıkıntı yapıyordu. cok sağol bilgilendirdiğin için. Arıza lambası zırt bırt yanıyodu söndürüyorum tekrar insanda tik yapıyor birşeylermi oldu diye birde bu sesler falan gelince evham yaptım iyice :queen: bir sorum daha olucak bunu servisede sormayı unutuyorum hep ben yağı genelde kendim değiştiriyorum bizim yağ depoları 1lt alıyor ama fullemiyor tapanın ucundaki trtıklı yeriyle görebiliyorum yağı diğer uzun sapta yag izi bile yok acaba yağmı kacırıyor :S :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
anladım baska servisede vermek istemedğimden sıkıntı yaptım :) yağınız perşembe değiştim yağta bi problem olcağını sanmıyorum.balatada olabilir ve tabiki 4 le durmuyorum 3 2 derken durduktan sonrada boşa gecerken sıkıntı yapıyordu. cok sağol bilgilendirdiğin için. Arıza lambası zırt bırt yanıyodu söndürüyorum tekrar insanda tik yapıyor birşeylermi oldu diye birde bu sesler falan gelince evham yaptım iyice :queen: bir sorum daha olucak bunu servisede sormayı unutuyorum hep ben yağı genelde kendim değiştiriyorum bizim yağ depoları 1lt alıyor ama fullemiyor tapanın ucundaki trtıklı yeriyle görebiliyorum yağı diğer uzun sapta yag izi bile yok acaba yağmı kacırıyor :S :D

arıza lambası sadece yaptıgın km ile alakalı..motordaki herhangi bir arıza da yanmaz.. filtreyi değiştirmediğin sürece 1lt yağ koyman gerekiir. yag cubugundakı tırtıklı kısmın ortalarında olması gerekir..uzun sapa kadar çıkmasın zaten:cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
tumasu senin debriyaj balatası son zamanlarını geçiriyor.

sabri abi malum servise gitmiyorum motor 910 km ye geldi servis ışıgı yanıp sönüyo ilk zamanlar fazla takmıyordum şimdi gözüm takılıyor eski sayfalarda vardı ama bulamadım o servis ışıgını nasıl söndürüyoruz ? motorla dib gaz daha yapmıyorum gazı yedire yedire çıkıyorum cbf ye kapıştık o dib gaz yan yana gidiyoruz 108 yaptım en son gaz kestim cbf de daha gitmiyo :) rodajdan sonra cbf ler çıkmasın önüme :D :D

ben filitreyide degiştirdim 1 litre yağ koydum çubugun tırnaklarının ortasına geliyor.
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
filtreyi bayadır değişrmedim :D gezmeyi seviyorum oyüzden km fazla günde nerden baksan iş ew arası 80 km bi 20 30 km de geziyorum artıyo habrie ama maşşallah diyelim :) seviyorum motorumu arıza lambasınıda bazı servisler uzun iş diye biz söndürürz diyorlar bilmeyenlerede söyleyebilirim öğrenmek için isotları aradım burdaki bi honda bayine sormustum bırak motoru yapalım dedi basitmi dedim yok o kadar basit deil falan demişti çakal herif para kopartacak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

tumasu senin debriyaj balatası son zamanlarını geçiriyor.

sabri abi malum servise gitmiyorum motor 910 km ye geldi servis ışıgı yanıp sönüyo ilk zamanlar fazla takmıyordum şimdi gözüm takılıyor eski sayfalarda vardı ama bulamadım o servis ışıgını nasıl söndürüyoruz ? motorla dib gaz daha yapmıyorum gazı yedire yedire çıkıyorum cbf ye kapıştık o dib gaz yan yana gidiyoruz 108 yaptım en son gaz kestim cbf de daha gitmiyo :) rodajdan sonra cbf ler çıkmasın önüme :D :D

ben filitreyide degiştirdim 1 litre yağ koydum çubugun tırnaklarının ortasına geliyor.
cbf 150 kullandım bizimkilere göre titreşimi az ama hız konusudna 120 yi gecememiştim ama bunla 134 net gördüm dahada gidemedim :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
deli olacam benim kırmızı düğme motor ısınınca çalışmıyor ama soğukken stop etme işlevini yerine getiriyor nedendir acaba:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

ipne 10 40 yağda bi problem olabilir:p

ipne sahte olabilir orjinal ipne olsaydı yapmazdı:queen:
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
once yagını kontrol et. eksikmi diye bak.. motoru yordugun için yagın inceliyo da olabilir. buda viteslerin kemıklı geçmesine neden olur. başka bir ihtimal balatan artık ömrünü doldurmuştur.
şanzımanda sıkıntı olacağını sanmıyorum. ayrıca durmadan önce vitesi küçült. durduktan sonra 4ten boşa almak istersen zorlanırsın.

sabri abi ben de 3-4 güne yağ değiştiricem yazın hangi yağı önerirsin?
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
sabri abi ben de 3-4 güne yağ değiştiricem yazın hangi yağı önerirsin?
ince almada :) ben aldım motor tuhaflaştı sesi falan değişti bayiyi aradım 2 saat önce 15 50 shell max önerdi yaz için yada motul 15 50 dedi ama motul pahalı biraz ben 10 40 ını kullqnıyordum 40 tl idi ıspartada ama baska illerde farlı bilmiyorum fiyatı
tam sentetik olsun demişti ayrıca
ipone yağıda işteyken yazdık ipne diye oldu nerden nere geldi :D:bounce:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
tumasu senin debriyaj balatası son zamanlarını geçiriyor.

sabri abi malum servise gitmiyorum motor 910 km ye geldi servis ışıgı yanıp sönüyo ilk zamanlar fazla takmıyordum şimdi gözüm takılıyor eski sayfalarda vardı ama bulamadım o servis ışıgını nasıl söndürüyoruz ? motorla dib gaz daha yapmıyorum gazı yedire yedire çıkıyorum cbf ye kapıştık o dib gaz yan yana gidiyoruz 108 yaptım en son gaz kestim cbf de daha gitmiyo :) rodajdan sonra cbf ler çıkmasın önüme :D :D

ben filitreyide degiştirdim 1 litre yağ koydum çubugun tırnaklarının ortasına geliyor.

valla bende hatırlamıyorum nasıl söndürüldüğünü..
yeni kasa apachelerle birlikte cbf ler iyice anladı apachenin gücünü.. artık cbfler apache lere gaz basmıyor:)
yağ seviyesi normal. zaten filtre kısmı 100gr yağ alıyor hemen hemen.. o kadar yagı koymazsanda çok birşey olmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------

yarın nasipse bende rodaj bakımı için yamaha bayiine gidicem bakalım. cıkan filtre ve yagı merak ediyorum ne alemdeler..

pırıl pırıl çıkacak yağın.. 800gr cıkacak korkma:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
valla bende hatırlamıyorum nasıl söndürüldüğünü..
yeni kasa apachelerle birlikte cbf ler iyice anladı apachenin gücünü.. artık cbfler apache lere gaz basmıyor:)
yağ seviyesi normal. zaten filtre kısmı 100gr yağ alıyor hemen hemen.. o kadar yagı koymazsanda çok birşey olmaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------



pırıl pırıl çıkacak yağın.. 800gr cıkacak korkma:)

en büyük rakibin benim motor olacak. tabi satmazsam.. =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst