TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
gösterge bozulmaz ön jant göbeğindeki okuyucu dandik o bozulabiliyor mesela benim hortumla ön jantı yıkamam sonucu bozuldu oda 50 tl bişey sürate telefon açtım ertesi gün elimde kapıda ödemeyle aldım

çağatay kardeşim. yaz sonu veririm en olmadı cıkartırım elimden cokta kolay satarım. bizim buralarda öküz gibi bakıyor millet buna.
benim tek meselem şuan öğretmen ataması. bu sene atamam cıkarsa, hemen satıp fazer alabilirim 11 bin civarına.
gecen kış arkadaşıma aldık. 10750 ye gittik getirdik. 2006 model neredeyse 1-1.5 bine sıfırladık motor aksamın piston haricinde.
en azından basınca gidiyor. sorunu olmayan bi makine. az da yakıyor.
ama bu işi yarın bi konuşcam isotlarla. oldu oldu olmadı. ugraşmam yaz sonu veda ederiz..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çağatay kardeşim. yaz sonu veririm en olmadı cıkartırım elimden cokta kolay satarım. bizim buralarda öküz gibi bakıyor millet buna.
benim tek meselem şuan öğretmen ataması. bu sene atamam cıkarsa, hemen satıp fazer alabilirim 11 bin civarına.
gecen kış arkadaşıma aldık. 10750 ye gittik getirdik. 2006 model neredeyse 1-1.5 bine sıfırladık motor aksamın piston haricinde.
en azından basınca gidiyor. sorunu olmayan bi makine. az da yakıyor.
ama bu işi yarın bi konuşcam isotlarla. oldu oldu olmadı. ugraşmam yaz sonu veda ederiz..

inş atanırsın arada kalmak çok kötü oluyor imkan varkende apachede durmak garip lur:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
çağatay kardeşim. yaz sonu veririm en olmadı cıkartırım elimden cokta kolay satarım. bizim buralarda öküz gibi bakıyor millet buna.
benim tek meselem şuan öğretmen ataması. bu sene atamam cıkarsa, hemen satıp fazer alabilirim 11 bin civarına.
gecen kış arkadaşıma aldık. 10750 ye gittik getirdik. 2006 model neredeyse 1-1.5 bine sıfırladık motor aksamın piston haricinde.
en azından basınca gidiyor. sorunu olmayan bi makine. az da yakıyor.
ama bu işi yarın bi konuşcam isotlarla. oldu oldu olmadı. ugraşmam yaz sonu veda ederiz..

fazer ın az yaktıgına emınmısın Ali?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Adabınla kullanırsan FZ6'yı sakin sakin 5 litre gibi yakıyor.

Ya arkadaşlar bu konuda çok soru sordum kusura bakmayın lütfen ama ben su tahliye hortumu işine hala bir çözüm bulamadım.

Her yıkamamda mutlaka depo içi kanallara su doluyor. Depo kapak contam kaçırıyor. Sonra da ordan şapı şapır benzin içine su giriyor. Çünkü su tahliye deliği suyu atmıyor.



Yan sehpada olduğu için belli olmuyor ama tahliye deliğinden su gitmiyor maalesef. Daha birikmişti de aldım bi miktarını foto çekmeden.



Tahliye hortumunu buldum ama kıvrık falan bir tarafı yok. Düzgün görünüyor. Ucundan üfleyince de problem yok. (Umarım doğru hortum bu :) )



Hortumun ucu en tepedeki BEYAZ filtreye gidiyor. Ordan da çıkıp devam ediyor benim için bilinmeyene...

Servise mi götüreyim, bir fikriniz tavsiyeniz var mı arkadaşlar?
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
56
dostum eğer becerebilirim diyorsan depoyu söküp rahatlıkla tahliye hortumunu bulabilirsin. açıkcası merak etmediğim ve gerekmediği için ben de depoyu hiç sökmedim :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
çağatay arkadaş sen bursada oturuyorsan bakıma geleceğim zaman yardımcı olabilir misin?

gündüzleri işteyim gecede nöbetler oluyor(devlet dairesi malum) şu sıralar birde eğitimler var yardım edebileceğimi zannetmiyorum üzgünüm

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

Adabınla kullanırsan FZ6'yı sakin sakin 5 litre gibi yakıyor.

Ya arkadaşlar bu konuda çok soru sordum kusura bakmayın lütfen ama ben su tahliye hortumu işine hala bir çözüm bulamadım.

Her yıkamamda mutlaka depo içi kanallara su doluyor. Depo kapak contam kaçırıyor. Sonra da ordan şapı şapır benzin içine su giriyor. Çünkü su tahliye deliği suyu atmıyor.

[url]http://s20.postimg.org/yr8rkg955/IMG_20130713_155941.jpg[/url]

Yan sehpada olduğu için belli olmuyor ama tahliye deliğinden su gitmiyor maalesef. Daha birikmişti de aldım bi miktarını foto çekmeden.

[url]http://s20.postimg.org/8wyyuo955/IMG_20130714_174454.jpg[/url]

Tahliye hortumunu buldum ama kıvrık falan bir tarafı yok. Düzgün görünüyor. Ucundan üfleyince de problem yok. (Umarım doğru hortum bu :) )

[url]http://s20.postimg.org/7vyq5js5l/IMG_20130714_174517.jpg[/url]

Hortumun ucu en tepedeki BEYAZ filtreye gidiyor. Ordan da çıkıp devam ediyor benim için bilinmeyene...

Servise mi götüreyim, bir fikriniz tavsiyeniz var mı arkadaşlar?

yok yanlış hortum o bak depoyu sök anlayacaksın o egsoz emisyonunu azaltıyor hava çekip ben 6 mmkare elektrik kablosunu soktum tıkamıştı benim ki
 
Katılım
14 Tem 2013
Mesajlar
123
S.a hayırlı ramazanlar herkese, nasip olursa yarın 2013 model Apache'mi bayii den alıyorum. Uzun süredir forumu takip ediyodum sonunda bende aranıza katılıyorum :) Renk olarak bir çok arkadaşım onay vermese de "Sarı" rengine karar vermiş durumdayım. son ana kadar bir değişiklik olmaz ise şayet :) satarken sorun yaşarsın vs vs. gibi eleştiriler alıyorum. Daha gösterişli ve göze hoş geldi o yüzden sarı rengi tercih edeceğim, sizin fikirleriniz nedir bu konuda arkadaşlar, hangi rengi almalıyım ??
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
adam iyi uçmuş:) benim mekanik olan herşeye merakım var. otomobil,motosiklet, traktör fark etmez..

bende aynıyım teknik konulara aşırı meraklıyım :)

Ali abi inş ögretmen ataman olurda rahatlarsın gönlünün rahat etmesi en güzeli tvs iyi gidiyor flan ama senin için rahat degilse tek çare satılıga çıkarıp arkasından el sallamak:king:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende aynıyım teknik konulara aşırı meraklıyım :)

Ali abi inş ögretmen ataman olurda rahatlarsın gönlünün rahat etmesi en güzeli tvs iyi gidiyor flan ama senin için rahat degilse tek çare satılıga çıkarıp arkasından el sallamak:king:
bakalım nasip artık. kafamda çok şey var
bunların biri de askerlik..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
S.a hayırlı ramazanlar herkese, nasip olursa yarın 2013 model Apache'mi bayii den alıyorum. Uzun süredir forumu takip ediyodum sonunda bende aranıza katılıyorum :) Renk olarak bir çok arkadaşım onay vermese de "Sarı" rengine karar vermiş durumdayım. son ana kadar bir değişiklik olmaz ise şayet :) satarken sorun yaşarsın vs vs. gibi eleştiriler alıyorum. Daha gösterişli ve göze hoş geldi o yüzden sarı rengi tercih edeceğim, sizin fikirleriniz nedir bu konuda arkadaşlar, hangi rengi almalıyım ??

bencede yenı kasalarda da eski kasalarda da en güzeli sarı renk.. ama kımse tercih etmiyor.. millet zevkten,keyiften çok cebini düşünüyor..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bencede yenı kasalarda da eski kasalarda da en güzeli sarı renk.. ama kımse tercih etmiyor.. millet zevkten,keyiften çok cebini düşünüyor..

ben kawasaki yi andırıyor diye begenmiştim yeni kasayı.
bence naked tipi olarak bayi iyi olmuş
z750r gibi
Kawasaki_Z750R_2011.jpg

ahanda bu da bizim ki
2012-TVS-Apache-RTR-160-Hyper-Edge-Picture-Reviews8.jpg
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
bugün tam 15000km oldu uğur:cherry: yoksun sende bayadır. nerelerdesin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------


Ya ben motoru yine 1 aylığına kardeşime vermiştim :/ Motor olmayıp buraya girince acı çekiyorum valla :D

Motorsuzluk feci kötü şeymiş onu anladım ard arda 2 ay olmayınca..

En yakın toplanma ne zamansa katılacağım inşallah :D Ya da gezi falan yok mu bir plan ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst