sanmam bayadır kullanıyorum çünkü ipne yada motul yad önereceğiniz başka yağ varmı![]()
kaçırma derken söle anlatayım hızlandıktan sonra sıkıntım yok sadece kalkışlarda 2 kişi binince yada hafif rampata falan ilk karkışta lıkır tıkır bi ses geliyo sorna hızlanınca düzeliyor bide braz ısınınca vitesler de zorlama oluyo genelde 4 ten 3 e alırken geçmiyo birde durduğudma boşa almak istiyorum gecmiyo arada kalıyo hafif debraj bırakıyom cıtırdı olup bosa geçiyo lanet olası serviste hafatya gel dedi inşallah sorun cıkmaz
once yagını kontrol et. eksikmi diye bak.. motoru yordugun için yagın inceliyo da olabilir. buda viteslerin kemıklı geçmesine neden olur. başka bir ihtimal balatan artık ömrünü doldurmuştur.
şanzımanda sıkıntı olacağını sanmıyorum. ayrıca durmadan önce vitesi küçült. durduktan sonra 4ten boşa almak istersen zorlanırsın.
anladım baska servisede vermek istemedğimden sıkıntı yaptımyağınız perşembe değiştim yağta bi problem olcağını sanmıyorum.balatada olabilir ve tabiki 4 le durmuyorum 3 2 derken durduktan sonrada boşa gecerken sıkıntı yapıyordu. cok sağol bilgilendirdiğin için. Arıza lambası zırt bırt yanıyodu söndürüyorum tekrar insanda tik yapıyor birşeylermi oldu diye birde bu sesler falan gelince evham yaptım iyice :queen: bir sorum daha olucak bunu servisede sormayı unutuyorum hep ben yağı genelde kendim değiştiriyorum bizim yağ depoları 1lt alıyor ama fullemiyor tapanın ucundaki trtıklı yeriyle görebiliyorum yağı diğer uzun sapta yag izi bile yok acaba yağmı kacırıyor :S
![]()
cbf 150 kullandım bizimkilere göre titreşimi az ama hız konusudna 120 yi gecememiştim ama bunla 134 net gördüm dahada gidemedimtumasu senin debriyaj balatası son zamanlarını geçiriyor.
sabri abi malum servise gitmiyorum motor 910 km ye geldi servis ışıgı yanıp sönüyo ilk zamanlar fazla takmıyordum şimdi gözüm takılıyor eski sayfalarda vardı ama bulamadım o servis ışıgını nasıl söndürüyoruz ? motorla dib gaz daha yapmıyorum gazı yedire yedire çıkıyorum cbf ye kapıştık o dib gaz yan yana gidiyoruz 108 yaptım en son gaz kestim cbf de daha gitmiyorodajdan sonra cbf ler çıkmasın önüme
![]()
ben filitreyide degiştirdim 1 litre yağ koydum çubugun tırnaklarının ortasına geliyor.
ipne ne ya :silent:
ipne 10 40 yağda bi problem olabilir![]()
once yagını kontrol et. eksikmi diye bak.. motoru yordugun için yagın inceliyo da olabilir. buda viteslerin kemıklı geçmesine neden olur. başka bir ihtimal balatan artık ömrünü doldurmuştur.
şanzımanda sıkıntı olacağını sanmıyorum. ayrıca durmadan önce vitesi küçült. durduktan sonra 4ten boşa almak istersen zorlanırsın.
ince almadasabri abi ben de 3-4 güne yağ değiştiricem yazın hangi yağı önerirsin?
sabri abi ben de 3-4 güne yağ değiştiricem yazın hangi yağı önerirsin?
10 50 kullanman daha iyi olur. motul,ipone kullanabilirsin. castrol de iyidir.
tumasu senin debriyaj balatası son zamanlarını geçiriyor.
sabri abi malum servise gitmiyorum motor 910 km ye geldi servis ışıgı yanıp sönüyo ilk zamanlar fazla takmıyordum şimdi gözüm takılıyor eski sayfalarda vardı ama bulamadım o servis ışıgını nasıl söndürüyoruz ? motorla dib gaz daha yapmıyorum gazı yedire yedire çıkıyorum cbf ye kapıştık o dib gaz yan yana gidiyoruz 108 yaptım en son gaz kestim cbf de daha gitmiyorodajdan sonra cbf ler çıkmasın önüme
![]()
ben filitreyide degiştirdim 1 litre yağ koydum çubugun tırnaklarının ortasına geliyor.
yarın nasipse bende rodaj bakımı için yamaha bayiine gidicem bakalım. cıkan filtre ve yagı merak ediyorum ne alemdeler..
valla bende hatırlamıyorum nasıl söndürüldüğünü..
yeni kasa apachelerle birlikte cbf ler iyice anladı apachenin gücünü.. artık cbfler apache lere gaz basmıyor
yağ seviyesi normal. zaten filtre kısmı 100gr yağ alıyor hemen hemen.. o kadar yagı koymazsanda çok birşey olmaz..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
pırıl pırıl çıkacak yağın.. 800gr cıkacak korkma![]()