TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Ya ben motoru yine 1 aylığına kardeşime vermiştim :/ Motor olmayıp buraya girince acı çekiyorum valla :D

Motorsuzluk feci kötü şeymiş onu anladım ard arda 2 ay olmayınca..

En yakın toplanma ne zamansa katılacağım inşallah :D Ya da gezi falan yok mu bir plan ?

ya bizufak ufak kaçıyor biyerlere ama istanbul için bi toplanamadık 6-7 apache..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
tamamen surucunun aptalligi
ineye carpmadan az geride suruyu goruyor hizini yavaslatsaydi durabilirdi
isin ilginc yani videodaki tarih :):)
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
bugün motorum hiç yapmadığı bi şekilde beni yolda bıraktı. çalıştırdım bi 5-6 km gittikten sonra debriyaja bastığım gibi stop etti. çalışmadı uzun süre vurdurduk biraz çalıştı ama gazı kestiğim gibi yine gitti. bi yere kadar getirdim bu sefer çalıştı rolantide 1-2 dk çalıştırdım falan sonra eve giderken tekrar stop etti. jikleyi de denedim. jikleyle direk stop ediyo. aynısı dün de olmuştu önemsememiştim. dün 1-2 kez çalışmadı sonra çalıştıktan sonra bir gün sorunsuz getirdi. 2 gün önce hiç almadığım bi yerden benzin aldım, acaba benzinden yapıyo olabilir mi ve ya buji. bujiye de baktım hiç sorunu var gibi durmuyodu. çıkarmadan tabi
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
bugün motorum hiç yapmadığı bi şekilde beni yolda bıraktı. çalıştırdım bi 5-6 km gittikten sonra debriyaja bastığım gibi stop etti. çalışmadı uzun süre vurdurduk biraz çalıştı ama gazı kestiğim gibi yine gitti. bi yere kadar getirdim bu sefer çalıştı rolantide 1-2 dk çalıştırdım falan sonra eve giderken tekrar stop etti. jikleyi de denedim. jikleyle direk stop ediyo. aynısı dün de olmuştu önemsememiştim. dün 1-2 kez çalışmadı sonra çalıştıktan sonra bir gün sorunsuz getirdi. 2 gün önce hiç almadığım bi yerden benzin aldım, acaba benzinden yapıyo olabilir mi ve ya buji. bujiye de baktım hiç sorunu var gibi durmuyodu. çıkarmadan tabi

Aynı sorun Sabri Abi'nin başına geldi. Benzin borusu katlanmış olabilir bir kontrol etmende fayda var. Aynı şekilde Sabri Abi'nin motoru da 3-5 km gidip stop ediyordu. Sonra benzin hortumunun katlandığını fark etmiş. Düzeltince sorun kalmadığını söylemişti.
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
arkadaş da benzin karbüratöre inmiyodur dedi. üstünde 1-2 tepindim sonra çalıştı :D ana tahliye hortumu mu bahsettiğin?
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Sabri abi senin ayaklar nerde? :queen:

Selami abi senide şikayet edicem hani plaka :mrgreen: Seviyorum sizleri abilerim benim :joker: :flower:



---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

arkadaş da benzin karbüratöre inmiyodur dedi. üstünde 1-2 tepindim sonra çalıştı :D ana tahliye hortumu mu bahsettiğin?

Depodan karburatör'e giden hortumdan bahsediyorum. Belki de kıvrılmış olabilir. Bir kontrol etmenizde fayda var.
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
Sabri abi senin ayaklar nerde? :queen:

Selami abi senide şikayet edicem hani plaka :mrgreen: Seviyorum sizleri abilerim benim :joker: :flower:

[url]http://s1307.hizliresim.com/1c/j/qbr4q.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------



Depodan karburatör'e giden hortumdan bahsediyorum. Belki de kıvrılmış olabilir. Bir kontrol etmenizde fayda var.
eyvallah yarın bi bakarım. pis veya sulu benzinden bujinin arıza yapma ihtimali var mı?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
eyvallah yarın bi bakarım. pis veya sulu benzinden bujinin arıza yapma ihtimali var mı?

sulu benzin benim bildiğim sübablara zararlı eğer alet edevat varsa musluğu aşağıya bakan kısmında cıvata kafası vardır onu sökünce filtresi karşına çıkar çok kirliyse tıkanmış olabilir benden kıl çıkmıştı ne alakaysa:)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474

Bu motorun arka tekerinin markası tam olarak ne acaba bilen var mı ?
Bir de kullanan arkadaş memnun mu acaba ?
1snpfb.jpg
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri abi seni reklam yapıyorlar. Para istemen lazım bunlardan. :mrgreen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...tobest-motorda-0212-640-35-42-131503652/detay

harbiden ya önce isotlar şimdide bunlar:) ne kadar çok seviliyormuşuz:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:39 ----------

Bu motorun arka tekerinin markası tam olarak ne acaba bilen var mı ?
Bir de kullanan arkadaş memnun mu acaba ?
http://i42.tinypic.com/1snpfb.jpg

motor benim. arka lastik pirelli dura traction 90 90 18.. lastikten çok memnunum. çok kalın dişleri olmasına rağmen yolu iyi tutuyor fakat bazen teker yapıyım derken patinaja düşüyo:)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Yedek parça yaparız :D

Ya bi taraftan da üzülüyorum. Piyasayı katlediyorlar böyle. Ben de diyorum ki benim motoru 3.500e koysam bi günde satarım :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
aynen benim motorumda 2012 model 15000km de.. verdigim emegın haddi hesabı yok ama karşı tarafa anlatamazsın..motoru alalı 1 sene oldu, 600liraya yakın bakım masrafı yapmışımdır..ama karşı taraf buna bakmaz..motorun ederi 3500 lira maalesef.. pekı ben napıyorum? satmıyorum keyfini çıkarıyorum:)
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
33
s.a tvs ciler :) benimde 2011 model bi makinam var . 22 binde ama son 1 haftadır biraz sıkıntı yaşatmaya başladı . Gecen hafta ipne 10 40 yag katıp yağını değiştim.Daha önceleride motul 10 40 kullanıyodum ama bu son yağ değişimimden sorna sesi biraz değişti inceldi gibime geldi ve vites geçişlerinde sıkıntı yaşamaya basladım 4 le giderken vites küçülteceğimde düşmüyo bazen arada kalıyo baya zorlayınca düşüyo bazende 1 e geçmiyo ve kalkarken hafif bi ses geliyo lıkırtı gibi sağ alt taraftan vites pedalının orlardan servisi aradım full bu aralar haftaya getir dedi başka motor servislerinede bırakmak istemiyorum bu sıkıntı neden olabilir yardımcı olursanız cok sevinirim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst