- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
Ya ben motoru yine 1 aylığına kardeşime vermiştim :/ Motor olmayıp buraya girince acı çekiyorum valla
Motorsuzluk feci kötü şeymiş onu anladım ard arda 2 ay olmayınca..
En yakın toplanma ne zamansa katılacağım inşallahYa da gezi falan yok mu bir plan ?
ya bizufak ufak kaçıyor biyerlere ama istanbul için bi toplanamadık 6-7 apache..
