- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,084
geçmiş olsun Allah kimseye tekrarını vermesin
lastiklerin orijinal miydi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------
kanka bally nin ne işi var anlamadım :mrgreen:
kanka çalışırken çekiyorum. daha bi keyifli oluyor:queen:
arka kuyrukta ufak bi çatlak vardı onu yapıştırdım kanka.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
olaya bakın.
servisi gecen salı aradım. ben gelicem perşembe günü 100 km ötedesiniz elinizde yag filtresi var mı dedim yok dedi (tvs servisinde yağ filtresi yok!)
dedim ben bulur gelirim ptesi günü. elime ulaştı yag filtresi istanbuldan.
bugun bi daha aradım. gelicem pazartesi yag filtresini aldım yagıda aldım. yagı değişecek sagına soluna bakarsın dedim
1 hafta cok yogunuz 10 gün sonraya gel dedi.
böyle bişi var mı? böyle bir servis anlayışı var mı ?
motor iyi güzelde servisleri para etmez. bunu bile bile aldım. acısı cıkar artık yavaş yavaş..
ben bi kere daha böyle ugraşırsam bayiydi serviste satarım benim motoru yaz sonu..
demek ki sen Apache'ye aşık olmamışsın.. seninki mantık evliliğiymiş..