TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
geçmiş olsun Allah kimseye tekrarını vermesin

lastiklerin orijinal miydi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:39 ----------





kanka bally nin ne işi var anlamadım :mrgreen:


kanka çalışırken çekiyorum. daha bi keyifli oluyor:queen:
arka kuyrukta ufak bi çatlak vardı onu yapıştırdım kanka.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

olaya bakın.
servisi gecen salı aradım. ben gelicem perşembe günü 100 km ötedesiniz elinizde yag filtresi var mı dedim yok dedi (tvs servisinde yağ filtresi yok!)
dedim ben bulur gelirim ptesi günü. elime ulaştı yag filtresi istanbuldan.
bugun bi daha aradım. gelicem pazartesi yag filtresini aldım yagıda aldım. yagı değişecek sagına soluna bakarsın dedim
1 hafta cok yogunuz 10 gün sonraya gel dedi.
böyle bişi var mı? böyle bir servis anlayışı var mı ?
motor iyi güzelde servisleri para etmez. bunu bile bile aldım. acısı cıkar artık yavaş yavaş..
ben bi kere daha böyle ugraşırsam bayiydi serviste satarım benim motoru yaz sonu..

demek ki sen Apache'ye aşık olmamışsın.. seninki mantık evliliğiymiş..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kanka çalışırken çekiyorum. daha bi keyifli oluyor:queen:
arka kuyrukta ufak bi çatlak vardı onu yapıştırdım kanka.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------



demek ki sen Apache'ye aşık olmamışsın.. seninki mantık evliliğiymiş..
ugraşamam sabri. adamların 10 gün sonra gel bakarız demesiyle filan ugraşamam.
pazartesi ararım kanka isotları konuşurum adam akıllı. bir formul bulamazlarsa satılıga cıkartırım yaz sonu.
bir yag değiştirmek için 190 km ötedeki servise mi gidecem?
en yakın servis bana 100 km
ona da servis diyebilirsen. adamda yag filtresi yok. adama kendim sipariş edip yag ve yag filtresiyle gidicem rezilliğe bak..
o da 10 gün sonra gel sıra var diyor.
aşk maşk yalan sabri, yarın tutki bu motorun bi yerine bişi oldu garantiden değişmesi gerekti. bu adamlarla muhattap olmak var birde.
servise bırak git yapılırsa yapılır yapılmazsa gider alırsın 10 gün sonra.
bana herkes dedi istanbul dışında alacaksan alma servisleri sorunlu diye
bile bile aldım, şimdi soguttular motordan saolsunlar...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
ugraşamam sabri. adamların 10 gün sonra gel bakarız demesiyle filan ugraşamam.
pazartesi ararım kanka isotları konuşurum adam akıllı. bir formul bulamazlarsa satılıga cıkartırım yaz sonu.
bir yag değiştirmek için 190 km ötedeki servise mi gidecem?
en yakın servis bana 100 km
ona da servis diyebilirsen. adamda yag filtresi yok. adama kendim sipariş edip yag ve yag filtresiyle gidicem rezilliğe bak..
o da 10 gün sonra gel sıra var diyor.
aşk maşk yalan sabri, yarın tutki bu motorun bi yerine bişi oldu garantiden değişmesi gerekti. bu adamlarla muhattap olmak var birde.
servise bırak git yapılırsa yapılır yapılmazsa gider alırsın 10 gün sonra.
bana herkes dedi istanbul dışında alacaksan alma servisleri sorunlu diye
bile bile aldım, şimdi soguttular motordan saolsunlar...

isotlar senin yamaha servisine motor toplattırmana izin verdi.. belki bakımlarını orda yaptırmana da izin verirler..bir danış istersen?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Güzel Apache fotolarınız varsa yollayın.
Eski sayfalardan bulduğum bir foto bu da. Sabri'nin yine sanırım.

dscf0162x.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Ali abi servismiş en iyisinin dibine kibrit suyu dök haksızlık oluyor iyi servisler vardır ama hiç iyisine denk gelmedim daha Bütün parçaları temin etmişin bakımını kendin yap yemişim garantisini sanki motorda bi arıza olsa servis kabul edicek kullanıcı hatası diyip geri çevircek ben bakımını kendim yaptım servisede gitmiyorum.Kocaeli izmit te servis aynen dedigin gibi elin yağ filitresi yok neymiş siparişle getiriyormuş :farao:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
olaya bakın.
servisi gecen salı aradım. ben gelicem perşembe günü 100 km ötedesiniz elinizde yag filtresi var mı dedim yok dedi (tvs servisinde yağ filtresi yok!)
dedim ben bulur gelirim ptesi günü. elime ulaştı yag filtresi istanbuldan.
bugun bi daha aradım. gelicem pazartesi yag filtresini aldım yagıda aldım. yagı değişecek sagına soluna bakarsın dedim
1 hafta cok yogunuz 10 gün sonraya gel dedi.
böyle bişi var mı? böyle bir servis anlayışı var mı ?
motor iyi güzelde servisleri para etmez. bunu bile bile aldım. acısı cıkar artık yavaş yavaş..
ben bi kere daha böyle ugraşırsam bayiydi serviste satarım benim motoru yaz sonu..

bakım ücretini sordun mu ?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yav takılmayın bir yağ filtresine.
bizim motorların da yağ filtresi bulunmuyor.
daha doğrusu motorda yağ filtresi bulunmuyor :queen:
basit bir yağ süzgeçi var. oda debriyaj balatalarını değişeceğin zaman temizliyip yerine geri takıyosun. bitti gitti :rendeer: 30.000-40.000km de anca nail olabiliyoruz kendileriyle..
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
karbüratörü sök üst tarafında turkaz kapak var onu açınca karşına diafram gelir bak bakalım yırtık falan var mı yada sıkıştırarak mı takılmış zincir ayarın tam dimi bende 110u geçemezken bir ayar yaptım 122 123 oldu hızım

karbüratör sökme olayını ben yapamam, o kadar anlamıyorum motordan. bursa beymoto ya götürücem orda bakıcaklar, sen oraya götürüyodun galiba memnun musun? ayarları falan her şeyi orda yaptırcam
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
karbüratör sökme olayını ben yapamam, o kadar anlamıyorum motordan. bursa beymoto ya götürücem orda bakıcaklar, sen oraya götürüyodun galiba memnun musun? ayarları falan her şeyi orda yaptırcam

garantideyken bakımlar için götürmüştüm vir sıkıntı yaşamadım fakat önerdiğim kişilerde aşırı fiyat çekmişler o yönde bana şikayet geldi onun haricinde işçilik iyidir fakat karbüratör ayarlatmadım ayar yaptırırken iğnedeki segmanı da en aşağı almalarını söylersin soğukta gaz yememe olayı olmaz
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
isotlar senin yamaha servisine motor toplattırmana izin verdi.. belki bakımlarını orda yaptırmana da izin verirler..bir danış istersen?
Öyle olmazsa tvs ye veda ederim yüzde doksan. gider rodaj bakımını yaptırırım uzaktan bir servise. sonra satarım. ugraşamam böyle ben.
servisi aradım yağ filtremiz yok dedi. (bunu diyen servis) yağ filtresi istedim 3 günde geldi, kendim getirttim kargoyla.
adama diyorum ki yagımı filtremi tüm değişecek parcalarımı getiricem değiştir işçiliği neyse verecem 1 hafta 10 günden sonra gel diyor..
bu adamlar servis. demekki ben bu adamlara garantilik bir durum olsa. 1 aydan evvel filan haledemicekler..



Ali abi servismiş en iyisinin dibine kibrit suyu dök haksızlık oluyor iyi servisler vardır ama hiç iyisine denk gelmedim daha Bütün parçaları temin etmişin bakımını kendin yap yemişim garantisini sanki motorda bi arıza olsa servis kabul edicek kullanıcı hatası diyip geri çevircek ben bakımını kendim yaptım servisede gitmiyorum.Kocaeli izmit te servis aynen dedigin gibi elin yağ filitresi yok neymiş siparişle getiriyormuş :farao:
hacı öyle diyorsunda ben honda da gecmiş garantisi motorun parcasını ücretsiz değiştirmişlerdi benim eski cbf in
ve her zaman parca ellerinde bulunuyordu.
ybr içinde öyle, ustaları servisleri iyi.
benim motoru toplayan yamaha servisi.
sadece yamaha servisi. başka bir firma yok. onlarla ilgileniyor.
bu balıkesirdeki tvs bayisi mondial lifan filan satıyor. onların servisleri de onlarda.
yani anlayacagın, boktan bir cup motosiklet kadar degerli görmüyorlar tvsyi.
işin acele ise bandırma da var diyor servis oraya git diyor..
ama bana cok dediler. apache güzel motosiklet, istanbul dışında tvs nin servisi sıkıntılı, parcası sıkıntılı demişlerdi.
dinlemedim. iyi bok yedim kısacası.
kampa gidicez 3 motor benim yüzümden gidemiyoruz evin önünde yatıyor 1 haftadır motorum.
dediğim gibi ararım motoru aldıgım adamları isotlardan. formul bulamazlarsa bakımını yaptırır, yaz sonu satarım..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Güzel Apache fotolarınız varsa yollayın.
Eski sayfalardan bulduğum bir foto bu da. Sabri'nin yine sanırım.

http://s20.postimg.org/w0h24aix9/dscf0162x.jpg


aynen benim makıne:) kırmızı olan da selonun eski makınesi. güzel oynamışsın fotoyla. maınalar transformers gibi duruyor:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

tsubasa satarsan alabileceğin alternatif ne hiç düşündünmü?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Ali abi servis konusunda bende şikayetçiyim adamların yaptıgı işçiligi begenmiyorum.Tvs esaslı motor ama hakkettgi yerde degil türkiyede nedeni adının duyulmamış olması ,servisinin azlıgı ve yetersiz yedek parça.Bizim motorun pek derdi olmuyor servisler para kazanıcak motor istiyor mondial asya servisligi alıyo motorları 1 yılda dökülüyo ekmegini ondan kazanıyor.elin anahtar tutan adamsın bakımını kendin yaparsın. Motoru satıcam diyorsun bu sınıfta cbf yi salla ybr mi alıcaksın ?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
aynen benim makıne:) kırmızı olan da selonun eski makınesi. güzel oynamışsın fotoyla. maınalar transformers gibi duruyor:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

tsubasa satarsan alabileceğin alternatif ne hiç düşündünmü?

bunu satarsam artık küçük cc motosiklete veda ederim bir süre.
fazer alabilirim kışa. motorsuz bir süre gezerim..


Ali abi servis konusunda bende şikayetçiyim adamların yaptıgı işçiligi begenmiyorum.Tvs esaslı motor ama hakkettgi yerde degil türkiyede nedeni adının duyulmamış olması ,servisinin azlıgı ve yetersiz yedek parça.Bizim motorun pek derdi olmuyor servisler para kazanıcak motor istiyor mondial asya servisligi alıyo motorları 1 yılda dökülüyo ekmegini ondan kazanıyor.elin anahtar tutan adamsın bakımını kendin yaparsın. Motoru satıcam diyorsun bu sınıfta cbf yi salla ybr mi alıcaksın ?
hacım mesele bakım meselesi değil, aynı yerden motoru satın alırkende aynı muhabet oldu. parasını verdim adamlar sallamadılar. getirmediler motoru isotlar buldu sürat motordan aldım.
parca bulmak sıkıntı oluyor. boktan küçücük bişi için 50 yeri aradım. sabriye söyledim bulamazsam gönder diye.
4 silindir motosikleti parcalayıp topluyoruz, bu makina bana tıraş geliyor zaten. ama dediğim gibi satarken bu motosikleti garanti önemli
bazı parcaları pahalı bana kaçmasını istemiyorum. gösterge için cok kişi bozulabilir dedi. bu yüzden garantiden cıkmasını istemiyorum.

cbf olayına gelirse 2 sene cbf e bindim. cbf almam. artık ybr de almam. artık fazer alırım kışın bunu satarsam. bütceyi ayarlarım 11 bin civarı denk getirir.
elimden geldiğince başlarım debriyaj balatalarından değiştirmeye. yavaş yavaş sıfırlarım. en azından parcası cok bulunabiliyor..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bunu satarsam artık küçük cc motosiklete veda ederim bir süre.
fazer alabilirim kışa. motorsuz bir süre gezerim..



hacım mesele bakım meselesi değil, aynı yerden motoru satın alırkende aynı muhabet oldu. parasını verdim adamlar sallamadılar. getirmediler motoru isotlar buldu sürat motordan aldım.
parca bulmak sıkıntı oluyor. boktan küçücük bişi için 50 yeri aradım. sabriye söyledim bulamazsam gönder diye.
4 silindir motosikleti parcalayıp topluyoruz, bu makina bana tıraş geliyor zaten. ama dediğim gibi satarken bu motosikleti garanti önemli
bazı parcaları pahalı bana kaçmasını istemiyorum. gösterge için cok kişi bozulabilir dedi. bu yüzden garantiden cıkmasını istemiyorum.

cbf olayına gelirse 2 sene cbf e bindim. cbf almam. artık ybr de almam. artık fazer alırım kışın bunu satarsam. bütceyi ayarlarım 11 bin civarı denk getirir.
elimden geldiğince başlarım debriyaj balatalarından değiştirmeye. yavaş yavaş sıfırlarım. en azından parcası cok bulunabiliyor..


gösterge bozulmaz ön jant göbeğindeki okuyucu dandik o bozulabiliyor mesela benim hortumla ön jantı yıkamam sonucu bozuldu oda 50 tl bişey sürate telefon açtım ertesi gün elimde kapıda ödemeyle aldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst