TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
kesiciye yakın bi 10bin falan oluyo. 4 te bi kez kesiciye girebildim 122yle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

ama 5 le hiç hızlandığımı hatırlamıyorum. 4 te devir kesiciye girdiğimde 5 e attım bayır aşağı hız 122 de sabit kaldı.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
kalkışım seri olsun diyosan havayı kısacan
üst devirlerim canlı olsun diyosan havayı acacan tabi buda son hıza biraz daha farkeder
ikisinin ortasıda zaten normal olanıdır
ben uzun gezilere çıkarken havayı açardım 1 tur
bizzat test ettim onayladım :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kesiciye yakın bi 10bin falan oluyo. 4 te bi kez kesiciye girebildim 122yle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

ama 5 le hiç hızlandığımı hatırlamıyorum. 4 te devir kesiciye girdiğimde 5 e attım bayır aşağı hız 122 de sabit kaldı.

düzde 122 den sonra daha gider. en azından benimki 125 gördü diyebiliyorum düz yolda.
her viteste redline sokup hız deniyorsan onu yapma.
ilk 2 viteste uzat redline a kadar. 3 ten sonra 9 bin i geçirmeden değiştir. 4 te aynı şekilde.
5 e aldıgında bak bakalım kaçta kalıcak son hızın..
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
ercan çabuk sıkıldın makineden heralde:cherry:

sıkılıncak gibi alet deyil her binişimde heycanlanıyorum ama ileriyi düşünmek lazım sabri abi :) Bugun babamla 30 km kısa bi gezi yaptık 80 le giderken gaza asılmasıyla kendimi duruyo hissetim :) (500cc maxiscotter)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Son hız olarak değil de, tüketim olarak kapışırım hepinizle :D

Son zamdan önce aldığım 30 lira ile 290 - 300 km arası gittim (10km de sapma payı olsun).
Agresif, aragazlı vs kullanırım genelde.
2.1 lt/100km ediyor.

Standart dişliler ile,

Düzde 122km/s,
Hafif yokuş aşağı 129km/s (130 olmadı ama az bir eğim vardı),
Hafif Yokuş yukarı (FSM köprüden, Levent'e bağlanan yolda) 4. Vites 98km/s 9500d/dak, 5. vites 104km/s 8000d/dak,
gibi de son hız değerleri elde ediyorum.

2. viteste sert debriyaj bırakışlarında pati falan çekiyor ama 3. viteste hiç başıma gelmedi. Kasten de denemem olmadı ;)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Son hız olarak değil de, tüketim olarak kapışırım hepinizle :D

Son zamdan önce aldığım 30 lira ile 290 - 300 km arası gittim (10km de sapma payı olsun).
Agresif, aragazlı vs kullanırım genelde.
2.1 lt/100km ediyor.

Standart dişliler ile,

Düzde 122km/s,
Hafif yokuş aşağı 129km/s (130 olmadı ama az bir eğim vardı),
Hafif Yokuş yukarı (FSM köprüden, Levent'e bağlanan yolda) 4. Vites 98km/s 9500d/dak, 5. vites 104km/s 8000d/dak,
gibi de son hız değerleri elde ediyorum.

2. viteste sert debriyaj bırakışlarında pati falan çekiyor ama 3. viteste hiç başıma gelmedi. Kasten de denemem olmadı ;)

paylaştığın objektif bilgiler için teşekkür ederim.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yakıt olarakda benim makina az yakıyor diyebilirim.
acınca gazı da gidiyor. hakimiyetimde hat safada motora karşı.
bu motorun tek eksigi egzozu. egzoza bi formul bulsak. sıkıyor bu egzoz motoru değiştirsek daha hızlı devrilenecek..
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
yakıt olarakda benim makina az yakıyor diyebilirim.
acınca gazı da gidiyor. hakimiyetimde hat safada motora karşı.
bu motorun tek eksigi egzozu. egzoza bi formul bulsak. sıkıyor bu egzoz motoru değiştirsek daha hızlı devrilenecek..
bende niyetleniyorum bu egzoza bir müdahale yapmayı amma kararsızım kullanan var mıdır takınca bir problem çıkarır mı bilemiyorum ama gözüme hoş gelen tiger egzoztan sonra bu var tiger 550 tl bu 103 tl :)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cup-performans-egzos-karbon-tri-oval-shark-cift-sesli-plus5hp-124158851/pasif-ilan/#classifiedTitle
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende niyetleniyorum bu egzoza bir müdahale yapmayı amma kararsızım kullanan var mıdır takınca bir problem çıkarır mı bilemiyorum ama gözüme hoş gelen tiger egzoztan sonra bu var tiger 550 tl bu 103 tl :)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cup-performans-egzos-karbon-tri-oval-shark-cift-sesli-plus5hp-124158851/pasif-ilan/#classifiedTitle
sharkın sesine de iyi diyorlar.
bu motorun tek eksi si egzoz..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
beyler egsozdan motoru bağlatmayın aman dikkat yanında birde kalın damarlı bir cezası oluyor:)
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
sizin makineler uçuyor benimkine göre. Ne kalkışta hızlıyım(Ybr 125 esd ile kafa kafaya anca) , ne de son hızım var. siz düzde 122 falan diyorsunuz ben baya eğimli bi yolda bayır aşağı 122 görüyorum 5 e çekince o da gidiyo. bayır yukarı 4 te 98 yapıp 5 e atıp 104 yapmak benim için hayal hayali de geçtim bayır yukarı 5 e atmak intihar :D yani ne kalkışta randıman alabiliyorum ne de son hızda. Geçen gün 90 da sabit deniyim dedim. 90 da rahat gidiyo motor ama 5 le giderken 90da yolda eğim değişmeden gaz kolunu da değiştirmeden 1 dk falan içinde 80 e falan düşüyo hız. 4 te bu sorunu yaşamıyorum. 4 te sabitlediğim hızda uzun süre gidebiliyorum. karbüratör pis mi hava ayarı mı lazım onu da bilmiyorum. Bi de yakıt konusu siz 11-12 kuruştan bahsediyosunuz ben sağdan soldan nerden hesaplarsam en düşük 13 en yüksek 16 kuruş çıkıyo :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sizin makineler uçuyor benimkine göre. Ne kalkışta hızlıyım(Ybr 125 esd ile kafa kafaya anca) , ne de son hızım var. siz düzde 122 falan diyorsunuz ben baya eğimli bi yolda bayır aşağı 122 görüyorum 5 e çekince o da gidiyo. bayır yukarı 4 te 98 yapıp 5 e atıp 104 yapmak benim için hayal hayali de geçtim bayır yukarı 5 e atmak intihar :D yani ne kalkışta randıman alabiliyorum ne de son hızda. Geçen gün 90 da sabit deniyim dedim. 90 da rahat gidiyo motor ama 5 le giderken 90da yolda eğim değişmeden gaz kolunu da değiştirmeden 1 dk falan içinde 80 e falan düşüyo hız. 4 te bu sorunu yaşamıyorum. 4 te sabitlediğim hızda uzun süre gidebiliyorum. karbüratör pis mi hava ayarı mı lazım onu da bilmiyorum. Bi de yakıt konusu siz 11-12 kuruştan bahsediyosunuz ben sağdan soldan nerden hesaplarsam en düşük 13 en yüksek 16 kuruş çıkıyo :D
diafram patlak olmasın
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sizin makineler uçuyor benimkine göre. Ne kalkışta hızlıyım(Ybr 125 esd ile kafa kafaya anca) , ne de son hızım var. siz düzde 122 falan diyorsunuz ben baya eğimli bi yolda bayır aşağı 122 görüyorum 5 e çekince o da gidiyo. bayır yukarı 4 te 98 yapıp 5 e atıp 104 yapmak benim için hayal hayali de geçtim bayır yukarı 5 e atmak intihar :D yani ne kalkışta randıman alabiliyorum ne de son hızda. Geçen gün 90 da sabit deniyim dedim. 90 da rahat gidiyo motor ama 5 le giderken 90da yolda eğim değişmeden gaz kolunu da değiştirmeden 1 dk falan içinde 80 e falan düşüyo hız. 4 te bu sorunu yaşamıyorum. 4 te sabitlediğim hızda uzun süre gidebiliyorum. karbüratör pis mi hava ayarı mı lazım onu da bilmiyorum. Bi de yakıt konusu siz 11-12 kuruştan bahsediyosunuz ben sağdan soldan nerden hesaplarsam en düşük 13 en yüksek 16 kuruş çıkıyo :D

aynen sen bi karburator diyaframına baktır..butun degerlerıne okey veririm ama ybr ile kafa kafaya kalkıyorum deyince orda duracaksın.
 
Katılım
11 Ara 2012
Mesajlar
74
biz arkadaş grubu olarak 5 kişiyiz 4 ybr 1 tvs . tvs lerin 3 ü eski kasa onları geçmekte zorlanmıyorum ama ybr esd ile nerdeyse kafa kafayayım ancak son hızlarda biraz farkı hissettirebiliyo. sizin yorumlarınızda ybr ler yaklaşamıyo bile yanınıza. eğer bakımdan sonra da beklediğim performansı alamazsam istanbula geldiğimde yanındayım sabri abi :D
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
aynen sen bi karburator diyaframına baktır..butun degerlerıne okey veririm ama ybr ile kafa kafaya kalkıyorum deyince orda duracaksın.

ybr mi o kim?
ben artık ybr cbfi kıyaslama yapmıyom :D
4. viteste geçtiğim için ikisini de.
senin karbüratörde sorun vardır dediği gibi diaframda problem olabilir.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
günaydın beyler, uzun zamandır ıhmal ettigim motorumu bugun köpüklü köpüklü yıkadım, zincir bakımını yaptım. bi kaç foto var ekleyeyim hemen:p

yavrucağın bakımsız hali:pale:
1zwlquh.jpg


bunlarda ekipmanlar
t5rn5s.jpg


ön dişli kapağının içler acısı hali
2hmmwid.jpg

bgzp02.jpg


bu arada motoruma 220v inverter bağlamıştım. sadece telefon şarjı için kullanıyorum. malum aküyü yer bitirir bu meret:) aküden direkt hat çekerek,çakmaklık vasıtasıyla çalıştırıyorum.

mja5h0.jpg

2qti9z4.jpg

330v88j.jpg


ön dişli kapağı temizlenmiş hali. içinden bi kutu kola tenekesini dolduracak kadar yağ katmanı çıktı:p
2e0r9te.jpg


buda en son hali :)

29hdle.jpg

1snpfb.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst