kesiciye yakın bi 10bin falan oluyo. 4 te bi kez kesiciye girebildim 122yle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
ama 5 le hiç hızlandığımı hatırlamıyorum. 4 te devir kesiciye girdiğimde 5 e attım bayır aşağı hız 122 de sabit kaldı.
ercan çabuk sıkıldın makineden heralde:cherry:
Son hız olarak değil de, tüketim olarak kapışırım hepinizle
Son zamdan önce aldığım 30 lira ile 290 - 300 km arası gittim (10km de sapma payı olsun).
Agresif, aragazlı vs kullanırım genelde.
2.1 lt/100km ediyor.
Standart dişliler ile,
Düzde 122km/s,
Hafif yokuş aşağı 129km/s (130 olmadı ama az bir eğim vardı),
Hafif Yokuş yukarı (FSM köprüden, Levent'e bağlanan yolda) 4. Vites 98km/s 9500d/dak, 5. vites 104km/s 8000d/dak,
gibi de son hız değerleri elde ediyorum.
2. viteste sert debriyaj bırakışlarında pati falan çekiyor ama 3. viteste hiç başıma gelmedi. Kasten de denemem olmadı![]()
bende niyetleniyorum bu egzoza bir müdahale yapmayı amma kararsızım kullanan var mıdır takınca bir problem çıkarır mı bilemiyorum ama gözüme hoş gelen tiger egzoztan sonra bu var tiger 550 tl bu 103 tlyakıt olarakda benim makina az yakıyor diyebilirim.
acınca gazı da gidiyor. hakimiyetimde hat safada motora karşı.
bu motorun tek eksigi egzozu. egzoza bi formul bulsak. sıkıyor bu egzoz motoru değiştirsek daha hızlı devrilenecek..
sharkın sesine de iyi diyorlar.bende niyetleniyorum bu egzoza bir müdahale yapmayı amma kararsızım kullanan var mıdır takınca bir problem çıkarır mı bilemiyorum ama gözüme hoş gelen tiger egzoztan sonra bu var tiger 550 tl bu 103 tl
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cup-performans-egzos-karbon-tri-oval-shark-cift-sesli-plus5hp-124158851/pasif-ilan/#classifiedTitle
diafram patlak olmasınsizin makineler uçuyor benimkine göre. Ne kalkışta hızlıyım(Ybr 125 esd ile kafa kafaya anca) , ne de son hızım var. siz düzde 122 falan diyorsunuz ben baya eğimli bi yolda bayır aşağı 122 görüyorum 5 e çekince o da gidiyo. bayır yukarı 4 te 98 yapıp 5 e atıp 104 yapmak benim için hayal hayali de geçtim bayır yukarı 5 e atmak intiharyani ne kalkışta randıman alabiliyorum ne de son hızda. Geçen gün 90 da sabit deniyim dedim. 90 da rahat gidiyo motor ama 5 le giderken 90da yolda eğim değişmeden gaz kolunu da değiştirmeden 1 dk falan içinde 80 e falan düşüyo hız. 4 te bu sorunu yaşamıyorum. 4 te sabitlediğim hızda uzun süre gidebiliyorum. karbüratör pis mi hava ayarı mı lazım onu da bilmiyorum. Bi de yakıt konusu siz 11-12 kuruştan bahsediyosunuz ben sağdan soldan nerden hesaplarsam en düşük 13 en yüksek 16 kuruş çıkıyo
![]()
sizin makineler uçuyor benimkine göre. Ne kalkışta hızlıyım(Ybr 125 esd ile kafa kafaya anca) , ne de son hızım var. siz düzde 122 falan diyorsunuz ben baya eğimli bi yolda bayır aşağı 122 görüyorum 5 e çekince o da gidiyo. bayır yukarı 4 te 98 yapıp 5 e atıp 104 yapmak benim için hayal hayali de geçtim bayır yukarı 5 e atmak intiharyani ne kalkışta randıman alabiliyorum ne de son hızda. Geçen gün 90 da sabit deniyim dedim. 90 da rahat gidiyo motor ama 5 le giderken 90da yolda eğim değişmeden gaz kolunu da değiştirmeden 1 dk falan içinde 80 e falan düşüyo hız. 4 te bu sorunu yaşamıyorum. 4 te sabitlediğim hızda uzun süre gidebiliyorum. karbüratör pis mi hava ayarı mı lazım onu da bilmiyorum. Bi de yakıt konusu siz 11-12 kuruştan bahsediyosunuz ben sağdan soldan nerden hesaplarsam en düşük 13 en yüksek 16 kuruş çıkıyo
![]()
ne kadardır o![]()
aynen sen bi karburator diyaframına baktır..butun degerlerıne okey veririm ama ybr ile kafa kafaya kalkıyorum deyince orda duracaksın.