- Katılım
- 6 Ocak 2013
- Mesajlar
- 595
kervansaray yolu var bizim burada 2004 den beri hep orada gazlarım
Ybr yada innovayla en fazla 110 km sürate çıkyo motor buda 120 yapsın geçerim yani inş
en çabuk hızlanma için 10000 devir iyidir dimi
amcamda da cbf daha onu geçicem :cherry:
emici neki anlamdım
şimdi bizim motorların emiciler kapalıdır demi?
emici neki anlamdım