TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
kervansaray yolu var bizim burada 2004 den beri hep orada gazlarım :D Ybr yada innovayla en fazla 110 km sürate çıkyo motor buda 120 yapsın geçerim yani inş :D en çabuk hızlanma için 10000 devir iyidir dimi :D amcamda da cbf daha onu geçicem :cherry:

şimdi bizim motorların emiciler kapalıdır demi?

emici neki anlamdım
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kervansaray yolu var bizim burada 2004 den beri hep orada gazlarım :D Ybr yada innovayla en fazla 110 km sürate çıkyo motor buda 120 yapsın geçerim yani inş :D en çabuk hızlanma için 10000 devir iyidir dimi :D amcamda da cbf daha onu geçicem :cherry:



emici neki anlamdım
subabları kapalıdır yeni diye
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
hmm subapları dedin :) bende emici neki diyom düşün düşün kaç km de açılırki 2000-3000 anca mı ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
öyle değil emici subab ayarı yapılması lazım 1000 km den sonra.

Subap ayarı gerekmedıkce yapılmaz .. Dokundurtmayın motora .. 5binlerden sonra ztn otomatikman motor oturuyor .. Rodaj o kmlere kdr hissettirir kendini .. biraz sabır birazda Çok km yapmaya bakın ..

Lastikleri bende biraz zorlıyım dedim kuru zeminde problem yok ama ıslak zemine daha denk gelmedim.15 50 koyunca motorun sesi bile degişiyo sesizleşiyo kalın geliyo gibime geliyo benim sabri abininde okeylemesi sonucu castrol yarısentetik 10 40 koyucam.
Serviste benim motorun orta ayak somununu takmamışlar :D bide depodaki granajların her iki tarafınında civatası yok Servise gittigimde takarlar şuanlık problemi yok.Bi rodaj bitsin komşumda cbr 125 var kapışıcaz :D

Cbr ile kapışcaksan 3-5 km yi geçen mesafelerde kapışma .. :) 0-100e kadar Bi kaç boy fark açarsın ama 100den sonra yer cbr .. Şimdiden söyliyimde :D apache seri ve güçlü, cbr pasif ve hızlı .. Cbf rahat yersin 5e bile atmaya gerek yok ama , Cbr 5.viteste 120 ve 6.viteste 140lara kdr uzayabılıyor eğimi bulursa 150-155lere kadar yolu var .. Tecrübeyle sabittir .. Apachede aynı yolda 136yı görebildm 11bin devir kesicide ..
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
17
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/117532-ankara-abant-istanbul-tvs-apache.html
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
bakalım rodaj bitsin 5km yok zaten yol en fazla 2 km düzlük gerisi virajlı bende sübapları elletme yanlısı degilim.Bizim 100den sonra daha geç hızlanması rüzgardan dolayı granajlar yeterli gelmiyor.Ön camı uzatmak istiyorumda bizimkine göre yok arayış içindeyim
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bakalım rodaj bitsin 5km yok zaten yol en fazla 2 km düzlük gerisi virajlı bende sübapları elletme yanlısı degilim.Bizim 100den sonra daha geç hızlanması rüzgardan dolayı granajlar yeterli gelmiyor.Ön camı uzatmak istiyorumda bizimkine göre yok arayış içindeyim

hacı sen plakayı cıkardın mı
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
yok ya daha çıkarmadım bi trafige gidip sorucamda yayan gitsem olmaz uzak motorla gitsen aslanın agzına girerim direk bisikletle gidiyim en iyisi hatta şimdi gidiyim kesinleştiriyim işi :D
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
dostlar bu 2013 apaçinin üzerindeki orjinal lastik ebatları nedir?
birde yeni kasa için çanta demiri üretildi mi?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bakalım rodaj bitsin 5km yok zaten yol en fazla 2 km düzlük gerisi virajlı bende sübapları elletme yanlısı degilim.Bizim 100den sonra daha geç hızlanması rüzgardan dolayı granajlar yeterli gelmiyor.Ön camı uzatmak istiyorumda bizimkine göre yok arayış içindeyim

Grenajlardan başkada bi sürü sebep var .. Cbrde kısa krank kolu motoru güçsüzleştiriyo fakat devir çeviriyo hızı artırıyo .. 2 kişi bindiğin an ybrden kötü olur cbr .. ama tek kişi ile gidio işte kalıbından çok ..Aerodinamik olsun lastik ebatları olsun , Su soğutması olsun , daha bi sürü şey , racingleri commuterden hızlı yapıyo maalesef .. ama apache ilginç bi motor , commuterden ayrı bişey ..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Grenajlardan başkada bi sürü sebep var .. Cbrde kısa krank kolu motoru güçsüzleştiriyo fakat devir çeviriyo hızı artırıyo .. 2 kişi bindiğin an ybrden kötü olur cbr .. ama tek kişi ile gidio işte kalıbından çok ..Aerodinamik olsun lastik ebatları olsun , Su soğutması olsun , daha bi sürü şey , racingleri commuterden hızlı yapıyo maalesef .. ama apache ilginç bi motor , commuterden ayrı bişey ..

hacı ben bindim ona hem artcı olarak hemde kullanarak.
2 kişi onunla 50 km git tutulmayan yerin kalmıyor. oturacak yer yok. kasa ufak geliyor. motor gitmiyor uzayamıyor. oturma pozisyonu bi tuhaf.
ben hep onu düşündüm 7 bin lira eder mi? bence etmez dedim 8 e gidip 250 cc almak varken
ikinci elleri 5.5 tan başlıyor onlarda 20 bin km civarında hep cbf tvs gibi parcaları ucuzda değil.
biraz müsriflik olur diye düşündüm.
daha pahalı yzf r125 var diceksin. onun yazısını cıkart r6 sanıyorlar.
onun kasa da cok iyi 15 hp 125 cc de en hızlısı en yakışıklısı.
bu paralara bulunabilecek en iyi motosiklet yeni kasa tvs.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı ben bindim ona hem artcı olarak hemde kullanarak.
2 kişi onunla 50 km git tutulmayan yerin kalmıyor. oturacak yer yok. kasa ufak geliyor. motor gitmiyor uzayamıyor. oturma pozisyonu bi tuhaf.
ben hep onu düşündüm 7 bin lira eder mi? bence etmez dedim 8 e gidip 250 cc almak varken
ikinci elleri 5.5 tan başlıyor onlarda 20 bin km civarında hep cbf tvs gibi parcaları ucuzda değil.
biraz müsriflik olur diye düşündüm.
daha pahalı yzf r125 var diceksin. onun yazısını cıkart r6 sanıyorlar.
onun kasa da cok iyi 15 hp 125 cc de en hızlısı en yakışıklısı.
bu paralara bulunabilecek en iyi motosiklet yeni kasa tvs.

Tabi cnm katılıyorum o konuda şüpheyok .. bende vermem 7 bin lira tvs dururken cbrye .. Eğer arkada artçıysan vay haline cbrde .. sürücüye dayar durursun arkada kayıp kayıp .. 10 km sonra ayakların tutulr arkadaki titreşimden .. Bnm arkadaş diodu çocuğum olmıcak yüksek devirde kullanma şunu :D ama yüksek devirde kullanmazsanda motor stop etcek gibi güçsüz kalıyor .. 8 bin liraya gidip Düşük model ninja yada hyosung bakarım daha iyi napıcam 0 125cc alıpta o paralara .. Yzf olayına gelince o ayrı bi film zaten .. O yakısıklı kasa o albenili motor faakt gel gelelim 250cc fiyatında satılıyor .. yeni başlayan baba parası yiyenler için yapılmış bize gelmez maalesef .. ama kötüleyemem tabiki sadece pahalı .. Cbrnın otoruş pozisyonu apache gibi .. Belki daha dik oturuyosun apache daha eğimli .. Artısıda bana göre uzun yolda cbrnın .. 140la 130la stabil gidiyosun devrini alınca ve yormuyor sürücüyü rüzgar yemiosun .. başkada bi artısı yok i şehir içinde millet baksın , o kdr tek artısı bu .. Apachede uzun yol sabır ve azim işi .. bi günde 1078 küsür km devirdim ama gelde bana sor .. Uşaktan sonrasında motoru benzin döküp yakasım geldi son 250km kala yani .. Ve izmirden istanbula dönüş 550 km motoru 9-10 bin devirde kullandım fakat içinden çıkan yağ 900 gr mdı .. Ben yağ kalmamıştır motorda diodum , cidden hakkını verıyo tvs , sağlam .. başka motor olsa dağılır giderdi altımda ..
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar, başlangıc motorumu apache düşünüyorum daha sonra cbr 250r a geçicem. Honda cbr 125 r ve yamaha ybr 125 test ettim. Titreşimden dolayı endişeleyim. İzmirde olup ufak bir turlama yaptırıp motorun titreşimi rahatsızlık vericek mi vermicek mi yardımcı olucak var mı? Veya kısa bir mesafe motorunu kullandırıcak olan varmı? Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst