TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
2012 model eski kasa apaçimi yağmurlu havada kullandım. hayatımda böyle berbat lastik görmedim arkadaş.motorun tek beğenmediğim yanı bu. 20 yle giderken arka yanlar mı ulan :sunny: inanamadım durdum acaba lastiğe yağ falan mı bulaştı dedim yok. bildiğiniz ıslak zeminde çok rahat drift yapabiliyor alet :) yavaş yavaş kalkışta bile yanladı yav.

neyse asıl konuma geleyim.arkadaşlar ön dişliyi 14 yaptırmayı düşünüyorum. ne dersiniz ? arkadaşım ilk 14 yaptırdı. motor alışınca 15 yaptı şimdide. uzun yolda çok rahatlıyor dedi. 14 yaptırsam genelde şehir içi biniyorum.yakıtı falan olumsuz etkiler mi ? ne dersiniz bu konuda

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun demeyi unutmuşum pardon :wiinkk:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
2012 model eski kasa apaçimi yağmurlu havada kullandım. hayatımda böyle berbat lastik görmedim arkadaş.motorun tek beğenmediğim yanı bu. 20 yle giderken arka yanlar mı ulan :sunny: inanamadım durdum acaba lastiğe yağ falan mı bulaştı dedim yok. bildiğiniz ıslak zeminde çok rahat drift yapabiliyor alet :) yavaş yavaş kalkışta bile yanladı yav.

neyse asıl konuma geleyim.arkadaşlar ön dişliyi 14 yaptırmayı düşünüyorum. ne dersiniz ? arkadaşım ilk 14 yaptırdı. motor alışınca 15 yaptı şimdide. uzun yolda çok rahatlıyor dedi. 14 yaptırsam genelde şehir içi biniyorum.yakıtı falan olumsuz etkiler mi ? ne dersiniz bu konuda

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun demeyi unutmuşum pardon :wiinkk:

daha neler yaşarsın o lastikle :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aman aman :jocolor: kış gelmeden değiştirmeyi düşünüyorum.yazı bi atlatayımda...bu lastikle kışın bize her yer buz pisti olur valla

yazından belediyenin yeşil alan diye asvaltı suladığı alanlara dikkat geçen yağmur yağmuş gibi su birikmiş yolda mal herifler saat 14te çim suluyorlar her yer sapsarı
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
2012 model eski kasa apaçimi yağmurlu havada kullandım. hayatımda böyle berbat lastik görmedim arkadaş.motorun tek beğenmediğim yanı bu. 20 yle giderken arka yanlar mı ulan :sunny: inanamadım durdum acaba lastiğe yağ falan mı bulaştı dedim yok. bildiğiniz ıslak zeminde çok rahat drift yapabiliyor alet :) yavaş yavaş kalkışta bile yanladı yav.

neyse asıl konuma geleyim.arkadaşlar ön dişliyi 14 yaptırmayı düşünüyorum. ne dersiniz ? arkadaşım ilk 14 yaptırdı. motor alışınca 15 yaptı şimdide. uzun yolda çok rahatlıyor dedi. 14 yaptırsam genelde şehir içi biniyorum.yakıtı falan olumsuz etkiler mi ? ne dersiniz bu konuda


---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------

yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun demeyi unutmuşum pardon :wiinkk:

Bende senin gibi ha bugün ha yarın değiştiririm dedim ve kışın lastik yüzünden sağlam bir kaza yaptım.Bence ilk fırsaatta değiştir
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
yazından belediyenin yeşil alan diye asvaltı suladığı alanlara dikkat geçen yağmur yağmuş gibi su birikmiş yolda mal herifler saat 14te çim suluyorlar her yer sapsarı

aynen, dikkat ediyorum tabi

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------

Bende senin gibi ha bugün ha yarın değiştiririm dedim ve kışın lastik yüzünden sağlam bir kaza yaptım.Bence ilk fırsaatta değiştir

lise bitti üniversite işlerim belli olsun öyle değiştireceğim. motoru gittiğim şehre götürebilirsem...
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
yazından belediyenin yeşil alan diye asvaltı suladığı alanlara dikkat geçen yağmur yağmuş gibi su birikmiş yolda mal herifler saat 14te çim suluyorlar her yer sapsarı

İstanbulda kelle koltukta sürüyorum motoru adamlar çimi değil yolları suluyorlar bazen öyle kör noktalara geliyor ki su 5 metre kala fark ediyorsun
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
54
gelmiyen motora zam gelmiş 5.190 olmuş bravo.bursada bekliyoruz gelicek diye bu saatten sonra zor alırım bu fiyattan verirseler...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
tsubasa benim motor 13000kmde. toplam 13 kere yağ değiştirdim. 11 tane shell 10/40.... 1 tane castrol 20/40...... 1 tanede repsol 10/40... shell de vitesler kemikli geçiyordu. castrolde çok daha rahat geçiyor ama 20/40 oldugu için motor geç ısınıyordu. repsolu yeni koydum. shell ile castrol arası birşey gibi geldi:) motul ve ipone hiç kullanmadım. ama şu da bir gerçekki apacheler ısındıkça daha iyi gidiyor. 10/40 ince gelir 15/50 kullanayım demeyin yani..ben motorun canını alıyorum. yağ yakmış gibime geliyor. serviste ölçüyoruz yakmamış:cherry:
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Arkadaşlar motorum şu an 7300 km de 8000 de bakıma sokacam bakımda yağ,yağ filtresi fren balatalarını değiştirecem hava filtresini 5000 km de değiştirmişlerdi o da değişir mi ve debriyaj balatası kaç km de biter ben sert kullanmam motoru
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tsubasa benim motor 13000kmde. toplam 13 kere yağ değiştirdim. 11 tane shell 10/40.... 1 tane castrol 20/40...... 1 tanede repsol 10/40... shell de vitesler kemikli geçiyordu. castrolde çok daha rahat geçiyor ama 20/40 oldugu için motor geç ısınıyordu. repsolu yeni koydum. shell ile castrol arası birşey gibi geldi:) motul ve ipone hiç kullanmadım. ama şu da bir gerçekki apacheler ısındıkça daha iyi gidiyor. 10/40 ince gelir 15/50 kullanayım demeyin yani..ben motorun canını alıyorum. yağ yakmış gibime geliyor. serviste ölçüyoruz yakmamış:cherry:
hacı kalın inceliyor işte sıcagı yiyince. biraz diri durması lazım dün ben baktım motorun yagına ısındıktan sonra su gibi olmuş. içinde kesin 10 40 vardır =)
su gibi olunca zorlayınca yakar o zaman.
bana kalırsa 15 50 ilac gibi gelir bu motora.
ben şimdi ilk bakımda yağ filtresi değişicek demi ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar motorum şu an 7300 km de 8000 de bakıma sokacam bakımda yağ,yağ filtresi fren balatalarını değiştirecem hava filtresini 5000 km de değiştirmişlerdi o da değişir mi ve debriyaj balatası kaç km de biter ben sert kullanmam motoru

hava filtresini değiştirme. fren balatanda erken bitmiş. ben 10000e kadar kullanmıştım. debriyaj balatasının 20000e kadar yolu var. hatta daha fazlası var..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

hacı kalın inceliyor işte sıcagı yiyince. biraz diri durması lazım dün ben baktım motorun yagına ısındıktan sonra su gibi olmuş. içinde kesin 10 40 vardır =)
su gibi olunca zorlayınca yakar o zaman.
bana kalırsa 15 50 ilac gibi gelir bu motora.
ben şimdi ilk bakımda yağ filtresi değişicek demi ?

ben nasıl kullandığımı biliyorum ve yağ yaktıramdaım. sen motora yağ yaktır. sana cbr250 alcam. yağ filtresini de mutlaka değiştir. zaten ilyas usta değiştirir merak etme:p
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Lastikleri bende biraz zorlıyım dedim kuru zeminde problem yok ama ıslak zemine daha denk gelmedim.15 50 koyunca motorun sesi bile degişiyo sesizleşiyo kalın geliyo gibime geliyo benim sabri abininde okeylemesi sonucu castrol yarısentetik 10 40 koyucam.
Serviste benim motorun orta ayak somununu takmamışlar :D bide depodaki granajların her iki tarafınında civatası yok Servise gittigimde takarlar şuanlık problemi yok.Bi rodaj bitsin komşumda cbr 125 var kapışıcaz :D
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
hava filtresini değiştirme. fren balatanda erken bitmiş. ben 10000e kadar kullanmıştım. debriyaj balatasının 20000e kadar yolu var. hatta daha fazlası var..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------



Sağaloasın Sabri bayır aşağı boşa çok alıştım o yüzden bitirdim balataları
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
hava filtresini değiştirme. fren balatanda erken bitmiş. ben 10000e kadar kullanmıştım. debriyaj balatasının 20000e kadar yolu var. hatta daha fazlası var..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------





ben nasıl kullandığımı biliyorum ve yağ yaktıramdaım. sen motora yağ yaktır. sana cbr250 alcam. yağ filtresini de mutlaka değiştir. zaten ilyas usta değiştirir merak etme:p

aga ben balıkesirdeyim =) istanbula dönmem garik =)
zaten filtre 5 10 lira bişey
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Lastikleri bende biraz zorlıyım dedim kuru zeminde problem yok ama ıslak zemine daha denk gelmedim.15 50 koyunca motorun sesi bile degişiyo sesizleşiyo kalın geliyo gibime geliyo benim sabri abininde okeylemesi sonucu castrol yarısentetik 10 40 koyucam.
Serviste benim motorun orta ayak somununu takmamışlar :D bide depodaki granajların her iki tarafınında civatası yok Servise gittigimde takarlar şuanlık problemi yok.Bi rodaj bitsin komşumda cbr 125 var kapışıcaz :D

80-90a kadar yetişemez sana. o yüzden kısa mesafe kapışma teklif et. 10000de at vitesleri:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst