TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Arkadaşlar olay fiyat performans olayı. Tabi ki aynı klasmanda motosikletler değil ama bilgi edinmek istiyorum kullanmadığım bir motosiklet olduğu için

ben yeni kasa tvs yi 150 cc içinde cbr 125 de dahil tek geçerim.
makina 250 cc sanıyorsun. uzuyor kaçıyor, eski kasa gibi titremiyor.
eski kasa titriyor diyorlar. o motorun üstüne binince unutuyorsun =)
@selami
bu arada inazumanın kafa far kısmını biraz dandik duruyor. bizim motorların kafa kısmını buna takıcaksın kaşlı gözlü olur valla =)

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

fiyatlar 5.190 a çıkmış vatana millete hayırlı olsun :)
desene içinizde en ucuza ben aldım =)
bana herşey dahil plaka ruhsat 5.030 liraya mal oldu =)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
ben yeni kasa tvs yi 150 cc içinde cbr 125 de dahil tek geçerim.
makina 250 cc sanıyorsun. uzuyor kaçıyor, eski kasa gibi titremiyor.
eski kasa titriyor diyorlar. o motorun üstüne binince unutuyorsun =)
@selami
bu arada inazumanın kafa far kısmını biraz dandik duruyor. bizim motorların kafa kısmını buna takıcaksın kaşlı gözlü olur valla =)

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:58 ----------


desene içinizde en ucuza ben aldım =)
bana herşey dahil plaka ruhsat 5.030 liraya mal oldu =)

bende dün sipariş verdim 4800 e :p
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende dün sipariş verdim 4800 e :p

aga ben 4700 e aldım yalan olmasın şimdi. ama parayı peşin verdim normalde bana da öyle cektiler fiyat olarak. tek tek aradım bayileri anlaştık aldık.
şunu diyeyim 270 motor gelmiş türkiyeye 13 model. yeşil siyah bir bilemediniz 2 tane ya kalmıştır yada kalmamıştır toplamda
benim motorun üzerinde plaka kısmında hindistan fabrikasından cıkma tarihi yazıyor 16.04.2013 diye
290 lira da plaka ruhsat sigorta tuttu
40 lira da benzin koydum
5,030 lira
yani 5bin peşin canlı paraya çözdüm işi =)
bu saatten sonra düşmez hacı fiyat neden derseniz
bmw yle anlaşması duyuldu tvs nin.
motorun tipi cok begenildi. titreşimi de minimum edince patlama yaptılar satışta.
ben aldım plakamı taktım kurtuldum emre kardeşim
darısı sana. bu saatten sonra sende aynı şekilde al koy evine, rahat et
zam geldi farkı öde derler. cünkü sana satmasa başkasına 5200 den kesin satar =)
birde mevsim yaz o da var. 3 günde 300km yaptım ben
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
İyi zam gelmeden kaptık yeşil tvs leri Ali abi :D 235 km oldu takılıyorum yanımdan geçenler oluyo rodaj dolayısıyla gaza yüklenemiyorum.5 viteste biraz devirleniyim dedim 80 e geldik.Güzel şuanlık çok memnunum.Titreşim titreşim diyolardı sonuçta tek silindir makina olcak okadar.
Kafa zırıltısı içinde göstege panelinin oralara şambrelden ufak lastikler sıkıştırdım azaldı ama tam gitmedi.genellikle 5 bin devir civarı oluyo zırıltı az daha tamamlıyımda rodajı bakarız sonra Bu yakınlarda yağ alıcam 500 bakımı için castrol 10-40 yarı sentetik alıcam uygunmudur?
ŞU yag http://www.castrolmoto.com/tr/products/power1_1.php
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
İyi zam gelmeden kaptık yeşil tvs leri Ali abi :D 235 km oldu takılıyorum yanımdan geçenler oluyo rodaj dolayısıyla gaza yüklenemiyorum.5 viteste biraz devirleniyim dedim 80 e geldik.Güzel şuanlık çok memnunum.Titreşim titreşim diyolardı sonuçta tek silindir makina olcak okadar.
Kafa zırıltısı içinde göstege panelinin oralara şambrelden ufak lastikler sıkıştırdım azaldı ama tam gitmedi.genellikle 5 bin devir civarı oluyo zırıltı az daha tamamlıyımda rodajı bakarız sonra Bu yakınlarda yağ alıcam 500 bakımı için castrol 10-40 yarı sentetik alıcam uygunmudur?
ŞU yag http://www.castrolmoto.com/tr/products/power1_1.php
ercan kardeşim benim kafadaki zırıltı için 2 saat önce aldım elime tornavidayı iyice sıktım fazla ses gelmiyor. 1. viteste yapıyordu yarın tekrar denicem bakalım.
ara ara ac gazı cok abanma ama =)
devirlendir vitesle ara ara fren koy.
yağ işine gelirse 10 40 koyma.
havalar sıcak zaten bizim motor devirli calışıyor kuvvetli alet 10 40 ince kaçar
15 50 koy =)
ahanda bundan
http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038383&lang=en
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
15 50 gücünü kesmez mi motorun kalın yağ diye ali abi türkiyede o yağdan yokki zaten 10 50 var tam sentetik
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
tsubasa lastikler nasıl yere tutunması viraj alması falan değiştirmeye gerek var mı ? güven veriyo mu ?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
15 50 gücünü kesmez mi motorun kalın yağ diye

aksine performansı artar çünkü motor fazla ısınmayacak

hatta benim ilk aldığımda 20-50 vardı içinde

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

ben orjinal lastiklerle 1 sene kullandım Allah a şükür ne kaydım nede kaydırdım tamam lastikler kayıyor ama biraz da sana bağlı
önümüz yaz lastikleri bence kullanın iyice kışa yakın yağmurlar başlayınca değişirsiniz
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ben yeni kasa tvs yi 150 cc içinde cbr 125 de dahil tek geçerim.
makina 250 cc sanıyorsun. uzuyor kaçıyor, eski kasa gibi titremiyor.
eski kasa titriyor diyorlar. o motorun üstüne binince unutuyorsun =)

Cbr İlk 3 vites hariç apacheden çoğu anlamda iyidir .. Fakat gel görrki 2 motoruda bildiğim halde gönlüm hala apachede .. Apachenin değişik bi havası var .. Anlatılmaz yaşanır ..

aksine performansı artar çünkü motor fazla ısınmayacak

hatta benim ilk aldığımda 20-50 vardı içinde

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

ben orjinal lastiklerle 1 sene kullandım Allah a şükür ne kaydım nede kaydırdım tamam lastikler kayıyor ama biraz da sana bağlı
önümüz yaz lastikleri bence kullanın iyice kışa yakın yağmurlar başlayınca değişirsiniz

Sen yağ konusunda aşmış bi insansın dayı .. Sen ne koysan gider ona şüphe yok .. :rendeer:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tsubasa lastikler nasıl yere tutunması viraj alması falan değiştirmeye gerek var mı ? güven veriyo mu ?

hacı ben baya yatarım motorda virajlarda ayıptır söylemesi. dün altınoluk yolunda biraz yatayım dedim baya bi yattı.
bugun bu lastik neden kaymıyor diye arka tekeri kitlemeye calıştım. yok hacı arka teker da kitlemedi.
ön papatya fren diskleri zaten motoru durdurmak için baya iyiler. bastıgın anda sönüyor motor öne dogru.
yagmurda ıslak zeminde denemedim ama büyük ihtimal nylon lastik oldugu için kayar gibime geliyor.
eski kasaya göre yeni kasalarda lastik ebatlarında genişleme var biraz da küçülmüş lastik.
şimdi daha iyi yere basıyor daha iyi tutuyor. daha cok viraj alabilirsin gibi geliyor.
biraz daha yol yapayım daha iyi denicem

Cbr İlk 3 vites hariç apacheden çoğu anlamda iyidir .. Fakat gel görrki 2 motoruda bildiğim halde gönlüm hala apachede .. Apachenin değişik bi havası var .. Anlatılmaz yaşanır ..



Sen yağ konusunda aşmış bi insansın dayı .. Sen ne koysan gider ona şüphe yok .. :rendeer:

hacı benim arkadaşda var benim hoşuma gitti bi ara ama baktım cok para ve iki kişi binmek zulum. canta taksan kelebek konmuş gibi olur o motora
su sogutmalı motor bizi bozar hacım. sorun oldu mu ugraştırır o. honda cbf 150 gibi parcaları ucuz da değil sonuçta honda ama cok para 7 gayme ona vermem
8 veririm gider cbr 250 alırım hyo bakarım ninja bakarım
7 lira müsriflik olur 125 cc için.
yag olayına gelince 15 40 castrol motul 15 50 filan vardı diye tahmin ediyorum
ama 10 40 koymam ben ince yağ cünkü
sıcagı da yedi mi sübap sesinden duramayız bi süre sonra :D
sabri emmi gelsin yağ önersin gidip alak
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aynen oralardan geliyor. siyah silikonu nerlere uyguladın tam olarak? far cercevesiyle siperlıgın birleştigi kısımamı?

aynen hem oraya hemde farınfar çerçevesiyle boşluk kalan yerlere sıktım benimki siyah olduğundan fark edilmiyor bendeki tek ses sübap ve sağ ön peg pegide cıvata ve somun yapacaktım fakat fren pedalı izin vermedi:) yarın unutmaz ise foto çekerim

15 50 gücünü kesmez mi motorun kalın yağ diye ali abi türkiyede o yağdan yokki zaten 10 50 var tam sentetik

ikinci hanesi 50 olduktan sonra yazın için 10w50 yada 15w50 fark etmez çünkü yazın ikiside 50 numara yağ özelliği taşır ben yaz kış viskozite değiştirmemek için 10w50 koyarım
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
ikinci hanesi 50 olduktan sonra yazın için 10w50 yada 15w50 fark etmez çünkü yazın ikiside 50 numara yağ özelliği taşır ben yaz kış viskozite değiştirmemek için 10w50 koyarım

Hangi yagi onerirsin? İpone katana, Motul, Castrol? Max Agirlik tasiyan (ben :) ) motora hangisi iyi olur?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hangi yagi onerirsin? İpone katana, Motul, Castrol? Max Agirlik tasiyan (ben :) ) motora hangisi iyi olur?

ben motul ve castrol kullandım ikisinide öneririm iponenunda iyi olduğunu duydum kuryelerin açık yağ koydularını düşünürsek motul ipone castrol mobilde sorun yaşanmaz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst