- Katılım
- 15 Ağu 2012
- Mesajlar
- 696
2012 model eski kasa apaçimi yağmurlu havada kullandım. hayatımda böyle berbat lastik görmedim arkadaş.motorun tek beğenmediğim yanı bu. 20 yle giderken arka yanlar mı ulan :sunny: inanamadım durdum acaba lastiğe yağ falan mı bulaştı dedim yok. bildiğiniz ıslak zeminde çok rahat drift yapabiliyor alet
yavaş yavaş kalkışta bile yanladı yav.
neyse asıl konuma geleyim.arkadaşlar ön dişliyi 14 yaptırmayı düşünüyorum. ne dersiniz ? arkadaşım ilk 14 yaptırdı. motor alışınca 15 yaptı şimdide. uzun yolda çok rahatlıyor dedi. 14 yaptırsam genelde şehir içi biniyorum.yakıtı falan olumsuz etkiler mi ? ne dersiniz bu konuda
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun demeyi unutmuşum pardon :wiinkk:
neyse asıl konuma geleyim.arkadaşlar ön dişliyi 14 yaptırmayı düşünüyorum. ne dersiniz ? arkadaşım ilk 14 yaptırdı. motor alışınca 15 yaptı şimdide. uzun yolda çok rahatlıyor dedi. 14 yaptırsam genelde şehir içi biniyorum.yakıtı falan olumsuz etkiler mi ? ne dersiniz bu konuda
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
yeni motor alan arkadaşlarada hayırlı olsun demeyi unutmuşum pardon :wiinkk: