- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
ıslatma mekanı gözdağı ( pendik ) olsun.... tayfa hazır olsun...
Abi sende SAna yakın olsunda nolursa oslun derdindesin ya
arkadaslar dun aksam itibaru ile inazuma yuvaya giris yapmistir cok mutluyum
motoru almamda bana yardimci olan ilgilenen okan ve ozellikle sabri arkadasima sonsuz tesekkur ediyorum
sagolun arkadaslar iyiki varsiniz
en kisa zamanda islatma partisi yapacagimburdan butun dostlarim arkadaslarim davetlidir...
SeLo dayı .. Hayırlı uğurl olsun .. Çok sevindim sonunda doğru yolu bulmuşsun